RALEIGH CLASSIC DELUXE 28”, 3-vaihteinen?

Quantum of solice

Onko tietoo kestääkö toi n.16 km (suuntaansa) työmatkapyöräilyä Helsingissä? 99% matkasta kovapäällysteisellä tiellä. Säilytys aina sisällä.

8

2676

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkup. Maantiepyöräi

Lukekaas tuo Raleighin mainos! Sitä ei voi lukea tikahtumatta nauruun :D :D :D

Mm:

"Raleigh Classic Deluxessa runko, ohjainkannatin ja ohjaustanko ovat reilunkokoiset, joten hyvä ajoasento löytyy pitkällekin polkijalle...

• Hi-Ten -teräsrunko; kork. 54 cm..."

Ihan oikeasti Stoocman voisi palkata HH:lle ainakin yhden ihmisen joka ymmärtää edes perusasiat polkupyöristä. Haluaisin nähdä sen valopään, joka ostaa noita sisään ja kirjoittelee mainokset.

Vastaus kysymykseen, jota ei liene tehty tosissaan, on kyllä. Tuolla ei viitsi monttaa kertaa ajaa työmatkaa, joten kai se siellä varastossa kestää. ;)

• Alkuperäinen.g.

Stoocman?

• paskal on tekijänsä
        Alkuperäinen.g. kirjoitti:

Stoocman?

joo 249€ on kyllä aika houkutteleva, kun ei oo proletaarilla rahaa laatupyörään. Toinen vaihtoehto olisi Nopsan Master 3vaih.

• Joo, siis ei
        paskal on tekijänsä kirjoitti:

joo 249€ on kyllä aika houkutteleva, kun ei oo proletaarilla rahaa laatupyörään. Toinen vaihtoehto olisi Nopsan Master 3vaih.

Ei ole mitenkään hokutteleva. Köyhällä ei ole varaa ostaa paskaa.

• 55555555555555555555

Eikö Raleigh tosiaan löydä Suomesta yhtään parempaa maahantuojaa?

• Juha H

Käytettyjä hyviä pyöriä saa 250e:llä eli jos halvalla pitää saada, niin vanhaa mieluummin suosisin.

Vanhan kanssa taitaa huolloissa satunnaisella polkijalla mennä sormisuuhun, jos osat hankkii ominnokkineen verkkokaupasta. Huollossa työ maksaa enemmän kuin ne osat?

Sinänsä yli 10v vanhan pyörän tekniikka on jo vähän jäänyt jälkeen, mutta mieluummin vanhaa laatua kuin uutta kertakäyttötekniikkaa.

• riksan kuski

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      620
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      605
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    9. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    Aihe