No huh huh! Kuuntelin tuossa sivukorvalla ja kuulokkeet tippahti korvista.
http://static.iltalehti.fi/viihde/vofvof8MP_vi.jpg
Herranen aika, kuka kuvassa?
9
87
Vastaukset
no ensin tuli mieleen Axl Rose, mut ukkeli tiesi kertoa ettei se se ole.
sit katoin linkkiä tarkemmin, nii eikö se oo siitä Voice of Finlandista se sokea tyyppi..?
komia kuitenki,
mur- rekkakuski moi
kuinka mones seksikumppani tämänhetkinen maksumiehesi on?
rekkakuski moi kirjoitti:
kuinka mones seksikumppani tämänhetkinen maksumiehesi on?
no nyt en kyllä tiiä mitä arvon rekkakuski tarkoittaa..
sellaiset kumppanini ovat yhden käden sormilla laskettavissa
eikä maksumiehille ole ollut tarvetta,
niinku,
mur
Herranenaika on neitiajan isä.
sxthsens kirjoitti:
No tietty on :) Mahtaakohan ULAa-neiti olla kanssa heille sukua?
Kansanedustajat ovat ulalla, neideisstä en osaa sanoa, paitsi tietty se yksi jonka nimeä ja sukupuolta en nyt tässä yhteydessä aijo tuoda esille.
modelli kirjoitti:
Kansanedustajat ovat ulalla, neideisstä en osaa sanoa, paitsi tietty se yksi jonka nimeä ja sukupuolta en nyt tässä yhteydessä aijo tuoda esille.
Mahtanee olla tapaus..:) Ostin tänään uuden hameen. Kauheeta ajatella, jos en tietäisi sukupuoltani. Mut niinkin voi olla, huomaan ma :D
sxthsens kirjoitti:
Mahtanee olla tapaus..:) Ostin tänään uuden hameen. Kauheeta ajatella, jos en tietäisi sukupuoltani. Mut niinkin voi olla, huomaan ma :D
Minä olen ostanut kymmeniä hameita, satoja hameita........siis tuhansia hameita enkä ole miettinyt edes käyttäväni niitä itse. Niin mitähän mun piti sanos....?
modelli kirjoitti:
Minä olen ostanut kymmeniä hameita, satoja hameita........siis tuhansia hameita enkä ole miettinyt edes käyttäväni niitä itse. Niin mitähän mun piti sanos....?
Ja mitähän minun pitäisi sanoa tuohon?! Mies joka ostaa siiis tuhansia hameita? Onnistut kyllä hämmästyttämään minua :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027