Ja mihin sävyyn nuoret miehet puhuvat kavereilleen naisesta, johon ovat ihastuneita? Mitä voi päätellä miehen kavereiden käytöksestä?
Olen ihastunut komeaan nuoreen mieheen, johon törmään melko säännöllisesti. Olen hymyillyt miehelle hyvinkin lämpimästi, enkä ole muutenkaan peitellyt että pidän hänestä. Tilanteet joissa tapaamme ovat vaan sellaisia, ettei suora flirttailu olisi ehkä soveliasta. Tyyppi vaikuttaa myös kiinnostuneelta, hymyilee minulle, vitsailee ja tulee juttelemaan ilman oikeaa asiaa. Välillä on kuitenkin ihan viileä, kuin mitään ei olis tapahtunut (tämä voi liityä myös tilanteeseen, jossa tapaamme).
Ongelma onkin se että en tiedä onko hän vain IMARRELTU huomattuaan että minä olen ihastunut.... Ja siksi käyttäytyy kuin ihastunut... Vai onko ihastus oikesti molemminpuolista ?
Tämän nuoren miehen kaverit käyttäytyvät minua kohtaan oudosti: vihjailevat mieheen liittyen, vitsailevat ja kyselevät kuulumisiani kun ovat pienessä sievässä. Mies on selvästi puhunut minusta kavereilleen, mutta onko hän puhunut "kiinnostavasta naisesta" vai "epätoivoisesta, miehenkipeästä tapauksesta", kun kaverit selvästi muistavat minut? Tarkennuksena vielä, että en siis tunne heistä ketään, olemme ihan eri piireistä. Ja huom. kyseessä on NUORI mies.
Kertooko nuoret miehet IHASTUMISESTA kavereilleen?
9
2671
Vastaukset
- 14 + 16
''Kertooko nuoret miehet IHASTUMISESTA kavereilleen?''...
Ei.
-Terveisin Suomen heteromiehet. - ap
Näinpä..
Sitäpä juuri mietinkin, että miksi miehen kaverit sitten vihjailevat minulle tästä miehestä...? Olenkohan ollut liian innokas ja nolannut itseni...?- 5+17
Ehkä ne kaverit on huomannu sen olevan ihastunu suhun? Ulkopuolisena yleensä huomaa helpommin, jos käytös muuttuu ihastuksen seurassa.
Mun kamu ainakin joskus aikanaan vihjaili aika paljon mun ihastukselle, vaikken kamuille ollut ihastuksestuksestani maininnutkaan. Kai se vaan paisto läpi, vaikka koitinkin pitää asian omana tietona.
Musta tuntuu että ongelma voi hyvinkin olla puolin ja toisin se, että tapaatte vaan isoman porukan kesken. Aika hankala sen miehenkään aloitetta sillon tehä.
Voisit koittaa keksiä jonkun hyvän tekosyyn, jolla tavata kahestaan esim. jos on jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita tai pyytää facebook kaveriks jos ette jo oo tai jotain. Ja katsoa avautuuko mies enemmän, jos saatte olla vähän enempi kahden kesken
- Ihana tyttö
Kiitos hyvästä vastauksesta. :)
Tota olen miettinyt. Voi hyvinkin olla että tyypin kaverit ovat nähneet että meillä kahdella on jotain juttua ilmassa.
Noh, juttu on niin että näen heitä töissä. He ovat siis asiakkaita, minä työroolissani. Se voi olla syynä siihen, ettei mies ole tehnyt kunnon aloitetta. Ja työroolini takia koen että olen saattanut toimia sopimattomasti, kun tälle miehelle olen flirttaillut. Ääh, olisinko tosi tahditon, jos pyytäisin asiakasta kahville? - itsekin ihastunut
Et ole tahditon vaikka pyydät asiakasta kahville - kun näätte kahvilla vapaa-ajallanne ette ole enää asiakaspalvelija/asiakas suhteessa ja vain taivas on rajana..;) Tsemiä!
- NikoS
En ole koskaan kertonut.
- ap
Kiitos vastauksista! :) Ehkä se niin sitten on, että työroolissakin voi tehdä aloitteen. Pelottavaa vaan... nähdä tätä asiakasta jatkossa jos vaikka tulisi pakit...
Miettikää miten moni painii näiden samojen ajatusten kanssa: "Uskaltaisko pyytää tota ihanaa miestä/naista kahville, vai ei..?"
Täällä keskustelupalstallakin sen huomaa.. Jotkut uskaltaa tehdä suoria aloitteita, mutta niin moni ei... Meidän pitäisi kaikkien rohkaistua pyytämään ulos sitä omaa ihastuksen kohdetta. :)
Teen sen!- hyvä päätös
Tsemppiä! Kerro sitten, kuinka kävi! Ei varmasti huonosti - vähintäänkin voitat itsesi ja varmasti jäät miehen mieleen poikkeuksellisen rohkeana naisihmisenä. :)
- gg
Kun oot tekemässä sitä alotetta niin alat miettiä miten sen teet ja sit vaan aattelet että emmä raaski ja jää tekemättä. Kahtele sitä vaan aikas, niin seki alkaa tajuta ja tuutte vaan läheisimmiks koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1843673Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301162
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481109- 501020
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914