Olemme kovasti pohtineet, miksi viriilille Saunsonnille ei riittänyt oman kylän naiset, vaan piti tulla sekaantumaan Kemijärvekin äiteihin ja tyttäriin ja vaimoihin .
Pitkien pohdintojen jälkeen tulimme siihen tulokseen, että selitys saattaisi olla alla? Saunsonni voi itse vastata myös, miksi ei niinsanotusti yksi kana riitä, vaan pitäisi saada koko jengi?
Efektin nimi on saanut alkunsa Yhdysvaltain presidentti Calvin Coolidgesta, josta kerrotaan seuraavanlaista anekdoottia:
Presidentti ja rouva Coolidgelle esiteltiin (erikseen) hallituksen koefarmia. Kun rouva Coolidge saapui kanatarhalle, hän pani merkille, että kukko paritteli erittäin ahkerasti. Rouva kysyikin: "Kuinka usein kukko parittelee?" "Kymmeniä kertoja päivässä", opas vastasi. "Kertokaapa se presidentille, kun hän saapuu paikalle". Kun presidentti kuuli asian, hän kysyi: "Saman kanan kanssako joka kerta?" "Ei toki, herra presidentti, eri kana joka kerralla." Siihen presidentti sanoi: "Kertokaapa se rouva Coolidgelle".
Vaivaako Saunsonnia Goolidge efeksti?
GoodeEfekt
0
71
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2892971Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1171771
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 651327
- 661327
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781213