mitä teeen kun en tiiä pitäskö jatkaa vai antaa vaan olla?

epätoivonen

oon iha rakastunu yhtee poikaa ja aina kun se tulee puhuu mulle(se alottaa aina kesksutelun face to face) ni meen iha punaseks ja alan änkyttää enkä tiiä miten päin oisin ja aika useesti turvaudun siihe että alan räplää puhelinta. Ja sit tulee sellanen olo ku oisin moannu jotain, koska mun vastaukset o vähä tylsii sillo ku kaveritki siin ympäril alkaa vinee et "no onks vaikeeta olla nyt, älä pyörry" niiiku iha siin vieres ja ihmettelen ettei tää tyyppi tajuu varmaa jo pelkästää mun kaverien käytöksest et oon iha rakastunu siihe. Kuitenkaa en juttele tälle henkilölle joka päivä, ja sit kun ite alotan keskustelun, ni alotan sen facebookis (naurettavaa, tiiän mutta mul ei kestä hermot alkaa juttelee sille face to face) ja täää henkilö aina sillee "v*ttuilee" sillee kival taval ja meil o monesti ollu aika hauskaaki ja se nauraa mun jutuille ja sillee... mut voisko joku yhtää tulkita et oonks iha epätoivonen vai onks mitää mahkui? ._.

4

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hfjskaa

Ihan selvästi sulla on mahkuja. Jos se ite tulee juttelee. Mitä sitten että sua alkaa hermostuttaa. Se tykkää susta silti, ei se muuten tulis juttelemaan. Nyt vaan kysyt siltä vaikka facebookissa että lähtiskö se johonkin sun kanssa!

• Röyh..

"aika useesti turvaudun siihe että alan räplää puhelinta."

Mietippäs omalle kohdalle toi...
      Sinä menet juttelee jollekkin miehelle ja se vastaa ympäripyöreitä ja alkaa näpyttelemään puhelimella?
      Itselle alkais tulemaan semmonen olo "Hei huomaatko mäkin olen tässä..."

Mutta jos koko ajan juttelette naamakirjassa ilman kummankaan ehdotusta pidemmälle niin jäätte vain kavereiksi...
      Mutta tämä on vain minun näkemykseni asiaan....

• epätoivonen

ite oon aatellu tota puhelinjuttuu kans sillee et se voi aatella vähä et "ai sua ei kiinnosta jos puhun sulle.." tyylillä. mut mää en tiiä yhtää et mite pitäs alkaa olee sellanen "vihjailevampI" kumminki niin et se ei välttämättä alkuu ois nii selkeetä ku kummiskaa en tunne sitä sillee et puhuisin joka pv sille tai jotaaa ni se vois olla vähä outoo. Se ite antaa joskus sellasii vihjailevii "signaalei" mut sit kuiteski toteen ne epätosiks ku vaik vastaan jotaa. Sit kerran se kysy et onks mul parii yhtee juttuu ni sanoin et ei ni se oli sillee et "damn, olin varma et oot sen yhen kaa" ni sit kysyin et oisko se sit ollu mun kaa ni se sano et ei ku se o jo sopinu aikaa sit et se o yhen kaa. ni sit tuli vähä siin sellan tyrkky olo... :DDD

• joper'

Paras mennä kahren kesken jonnekin puiston penkille juttelee alkujännitys poies, niin ei tarvihe silmihin kahtua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      117
      4898
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      116
      3979
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      222
      3913
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1396
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1374
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      174
      1374
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1155
    Aihe