Kertokaahan aikuiset miehet, miksi varattu mies välttelee varattua naista! Välttely on todella ilmeistä. Esimerkiksi porukassa juteltaessa puhuu kaikille muille ja katsoo kaikkia muita, mutta ei vilkaise kertaakaan tai mitenkään huomioi tätä yhtä naista. Aivan kun häntä ei olisikaan siinä. Suorastaan moukkamaista. Kyllähän keskustelussa huomioidaan vieraatkin ihmiset edes välillä vilkaisemalla, vaikka aihe ei koskisikaan kyseisiä henkilöitä. Saati sitten, kun kyseessä tuttu ihminen ja keskustelu koskettaa kaikkia...lisäksi hän ei yleensä edes tervehdi vaan katsoo muualle, kun tämä nainen tulee paikalle...
Mies, miksi välttelet naista?
35
3309
Vastaukset
- Kunnian mies
Rasittavuuden takia. Huonon seuran takia. Kapealaisuuden takia. Negatiivisuuden takia. Kusipäisyyden takia. Jumalattomuuden takia.
- no,
tuollaista miestä ei taitaisi paljon muutkaan katsella....
- Kunnian mies
no, kirjoitti:
tuollaista miestä ei taitaisi paljon muutkaan katsella....
Millainen mies siellä peilissä sitten on?
- No tuotanoin...
Onhan se aika kiusallista kun on itse varattu ja jollekin toiselle varattu nainen näinen lähentelee ja flirttailee sen toisen läsnäollessa. Ei siinä oikein tiedä mitä muutakaan siinä voisi tehdä kun vältellä...
- mörkö(kö)
Siis miten se miehen suosio tai ulkonäkö vaikuttaa siihen, että hän välttelee jotain tiettyä naista? En ymmärrä. Mutta tällä tapauksen miehellä kyllä vientiä riittää.
Jos pidät jotain huonona seurana, niin et kai nyt niin kovin, että et voi edes korrektisti häntä vilkaista porukan jutellessa??? Pikkasen vaikea uskoa, että kukaan ilman syytä ällöäisi jotain niin paljon, että silmät sulaa, jos vahingossakin katse kohtaa.- No tuotanoin...
Niin kuin kirjoitin. Tilanne voi olla kiusallinen. Sen kaltainen mies ei ole todennäköisesti tyhmä ja sokea. Voi olla parempi vaihtoehto vältellä, ettei tulisi mitään turhia toiveita...
- mörkö(kö)
Kiitos kovasti kaikille vastauksista, ihanaa ku kommentoitte!
- No tuotanoin...
No sitä suuremmalla syyllä. Todella kiusallisten tilanteiden ennaltaehkäisyä.
Ja naiselle ei toki pidä antaa rakennuspalikoita pilvilinnojen rakentamiseen.... - No tuotanoin...
No tuotanoin... kirjoitti:
No sitä suuremmalla syyllä. Todella kiusallisten tilanteiden ennaltaehkäisyä.
Ja naiselle ei toki pidä antaa rakennuspalikoita pilvilinnojen rakentamiseen....Se vielä, ettei mies välttämättä siis pidä naista mörkönä, joten huoli pois...
- mörkö(kö)
Siis mä en kyllä ymmärrä yhtään. Onko pilvilinnojen rakentamista, jos tervehtii tai vilkaisee joskus? Mielestäni ennemminkin tuommoinen outo käytös saa miettimään vaikka mitä teorioita. Siis eihän kukaan -siis KUKAAN- oikeesti esim. kolmen ihmisen seistessä ringissä ja jutellessa, kohdista juttua koko ajan vain yhdelle paikalla olijoista ja sulje keskustelusta pois toista. Suorastaan koomista...
- No tuotanoin...
Miksi tämä Elämää Suurempi Ongelma sitten vaivaa tätä "mörköä"?
- mörkö(kö) vai ihana
Koska mörkö itse tykkää tästä tyypistä...juttu on vähän monimutkainen selittää. Mutta siis se on varmaa, ettei mies millään tavalla inhoa tätä naista.Ja koska ei inhoa, ja silti käyttäytyy noin radikaalisti, niin mieleen hiipii, että olisiko niin ihastunut...
- No tuotanoin...
Pitihän se arvata...
Te tarvitsette aikaa kahden kesken ilman ulkopuolisia häiriötekijöitä. Kai se asia sitten selviää tai jää selviämättä...
Ps. Henkilökohtainen mielipiteeni on se, että tunteet on molemminpuolisia, mutta siinä on se "Moraali" ja yhteisön paine estämässä asian selvittämistä...
- mörkö(kö) vai ihana
Onko täällä ketään miestä, joka olisi toiminut näin ,koska olisi ollut ihastunut ja tilanne toivoton?
- ...
Kuten tossa olikin sanottu, kokee sen yhden naisen jotenkin välttelemisen arvoiseksi. Joko ei pidä ko. ihmisestä tai on huomannut jotain värinää naisen suunnalta häntä kohtaan ja ei halua ruokkia naisen toiveita.
Joskus karttaminen voi olla merkki myös omasta epävarmuudesta ko. henkilöä kohtaan.
Kysyisin itse tuollaiselta mieheltä jollain tapaa, että miksi välttelee. Jos asia kovasti vaivaisi. Ehkä kysyvä saa vastauksen.- No tuotanoin...
Sinun tapauksessa asiassa ei olisi epäselvyyksiä...
- ...
Sinun tapauksessa asiassa ei olisi epäselvyyksiä...
Ggggggguuguuu taaataaa guuulaaa... :-) Sä oot huurrrja.
Niin, ymmärrän miksi pidät musta niin paljon. Olisithan omituinen jos et pitäisi.
- No tuotanoin...
Sinun tapauksessa olisi ilman muuta kyseessä miehen epävarmuus sinun tunteista miestä kohtaan. Minä ainakin olisin aivan silmittömän rakastunut sinuun ja epävarmuus sinun tunteista minua kohtaan saisi minut välttelemään sinua aloituksessa kuvailtun kaltaisesti...
Ps. Voisitko oikeesti olla kommentoimatta tänne? Ainakin tunnistettavasti...- ...
Häh? Ps. En todellakaan voisi.
:-) - No tuotanoin...
... kirjoitti:
Häh? Ps. En todellakaan voisi.
:-)Kyssä sulle. Miltä tuntuu olla niin pidetty kirjoittaja palstalla? Miten sellaiseksi tulee? Mitä pitäisi tehdä?
Mäkin haluis olla yhtä tykätty palstahahmo... - ...
Kyssä sulle. Miltä tuntuu olla niin pidetty kirjoittaja palstalla? Miten sellaiseksi tulee? Mitä pitäisi tehdä?
Mäkin haluis olla yhtä tykätty palstahahmo...Pidetty ja tykätty? En ole huomannut mitään sellaista, päinvastoin. Ei pidetty ja ei tykätty tuntuu todellisemmalle. Ehkä sä olet tulkinnut tilanteen väärin?
Jos sä haluat olla tykätty, niin kai se lähtee oikeanlaisen seuran valinnasta. Emmä muuta poppakonstia tiedä sanoa. :-) - No tuotanoin...
... kirjoitti:
Pidetty ja tykätty? En ole huomannut mitään sellaista, päinvastoin. Ei pidetty ja ei tykätty tuntuu todellisemmalle. Ehkä sä olet tulkinnut tilanteen väärin?
Jos sä haluat olla tykätty, niin kai se lähtee oikeanlaisen seuran valinnasta. Emmä muuta poppakonstia tiedä sanoa. :-)Mä oon taas huomannut ihan päinvastaista. Sä oot erittäin pidetty ja tykätty kirjoittaja täällä. Minua itseäni kyllä alkaisi pitemmän päälle ahdistamaan tällainen huomioiminen...
- ...
Mä oon taas huomannut ihan päinvastaista. Sä oot erittäin pidetty ja tykätty kirjoittaja täällä. Minua itseäni kyllä alkaisi pitemmän päälle ahdistamaan tällainen huomioiminen...
Mjaa, mulla taas on ihan erilainen mielikuva asiasta. Mutta tapani mukaan olen asian kanssa sinut, olen tottunut olemaan molempia. :-)
Ehkä enemmän seinäruusuna, mutta kuitenkin. Niinno en minäkään tykkää yliampuvasta huomioimisesta. Se tuntuu jotenkin niin absurdille ja liioitellulle. Ahdistavaa olis kyllä olla aina huomionkeskipisteenä. Joskus se on kivaa, kun se on sellaista leikkimielistä.
Mutta kun se menee yli, niin se on silloin yli. - ...
... kirjoitti:
Mjaa, mulla taas on ihan erilainen mielikuva asiasta. Mutta tapani mukaan olen asian kanssa sinut, olen tottunut olemaan molempia. :-)
Ehkä enemmän seinäruusuna, mutta kuitenkin. Niinno en minäkään tykkää yliampuvasta huomioimisesta. Se tuntuu jotenkin niin absurdille ja liioitellulle. Ahdistavaa olis kyllä olla aina huomionkeskipisteenä. Joskus se on kivaa, kun se on sellaista leikkimielistä.
Mutta kun se menee yli, niin se on silloin yli.Oikeastaan syy miksi mä palaan miehen logiikalle aina takaisin. On siinä, että täällä mä en tunne oloani liian pidetyksi. Mulle on jotenkin kotoisaa olla se tyyppi joka saa mulkaisuja osakseen. Toiset tykkää ja toiset ei voi sietää. Mä pidän tästä kahden tulen välissä olemisesta. :-)
Koska mä tiedän, että ne joiden tykkäämisellä on mulle väliä ja merkitystä, ne tosiaan minusta tykkää. Ja ne joiden tykkäämisellä ei ole mitään väliä saa tykätä mitä tykkää. Täällä ei ole mikään pakko sietää naama marrillaan olevia, jos ei huvita muttei myöskään kattella känkkäränkkäisiä ruttunaamoja face to face ja pilata niillä omaa päiväänsä.
Tuolla hapekkaassa ilmassa asia on hiukan toisin. Siellä joutuu sietämään kaikenlaista ja luovimaan. Täällä sillä ei ole sellaista merkitystä eikä arvoa. Täällä siitä ei synny paineita, kuten irl voi syntyä.
Ihmettelen sitä itsekin suuresti. Sain eilen modellilta lähestymiskiellon kenties, kun olin varattuna pc:lleni! :)
Puhuin hänelle paljon ja sekavia..- Niin ?
Kyllä ne ihan järkeviä tekstejä oli.
Örlön körlön höö.. höhö. Niin ? kirjoitti:
Kyllä ne ihan järkeviä tekstejä oli.
Örlön körlön höö.. höhö.Just joo. Noh, modelli onkin niii-in herkkätunteinen mies :'D
- Viisauden alku
sxthsens kirjoitti:
Just joo. Noh, modelli onkin niii-in herkkätunteinen mies :'D
Älä koskaan loukkaa miehen tunteita.
Tuli ekana mieleen, että hän olisi aika ujo naisten suhteen (jos ne muut ovat miehiä jutteluporukassa?) Itse en muista tuollaiseen kyllä törmänneeni, vaikka tunnen ujojakin, ne on yleensä tasapuolisesti ujoja kaikille.
Mutta lueskelin sitten enemmän ketjua, kuin pelkän aloituksen ja veikkaisin, niin kuin joku muukin, että ehkä hänellä on varattuna joku "pelko" että olet ihastunut häneen (annat sellaista signaalia?) Hän pelkää ehkä, että rupeat lähentelemään tai kapsahdat hänen kaulaansa, etkä pysty hillitsemään itseäsi, kun hän on niin hurmaava :) Huonolta käytökseltä kyllä vähän tuoksahtaa..- mörkö(kö)
Aika kummallista pelätä niin kovasti jonkun kapsahtavan kaulaan, ettei voi edes vilkaista, ettei toisen itsehillintä pettäisi. :) Ettei vain pelkää oman itsehillintänsä pettävän? Tai kaikkien huomaavan, että hän on ihastunut? Vai yliromantisoinko nyt tilanteen? Tekeekö miehet tommoista, jos yrittävät päästä yli ihastuksestaan, koska tilanne on hankala? (siis koska osapuolet ovat varattuja).
Jos itse huomaisin jonkun miehen olevan ihastunut minuun enkä itse olisi, niin varmaankin saattaisin pitää keskustelut lyhyenä ja pitää jonkinmoista etäisyyttä, mutta kuitenkin tervehtisin ja puhuisin ihan normaalisti.Niin no huumorilla tosta kaulaan kapsahtamisesta puhuin, niin kuin varmaan arvasitkin ;)
Noinhan hän tosiaan paljastaa, että itsellä on itsehillinnässä "puutteita" jos tuollaista pelkää :P Ja hän ajattelee, että kaikki naiset ovat täysin tunteiden valtaan heittäytyviä höppänöitä :D "Oih, emme voi tunteillemme mitään"
"Jos itse huomaisin jonkun miehen olevan ihastunut minuun enkä itse olisi, niin varmaankin saattaisin pitää keskustelut lyhyenä ja pitää jonkinmoista etäisyyttä, mutta kuitenkin tervehtisin ja puhuisin ihan normaalisti" Tuo on varmaan ihan järkevää.Itse en tässä iässä jaksa enää uskoa tai mietiskellä, olisko joku ihastunut minuun, jos ei nyt jostain syystä tulis päin naamaa sanomaan. Mutta tekin ootte varmaan nuorempia. Ja jos itse olisin ihastunut, niin en välttelisi, mutta toki pidän käytöksen "järkevänä" ettei toinen pääse "ahistumaan" ja mielellään ole edes tietoinen koko ihastuksesta.
- tuttujuttu
He ovat kiinnostuneita toisistaan ilmiselvästi, ja yrittävät ettei kukaan huomaa.
- mörkö(kö)
Miten voikin aikuisella miehellä mennä pasmat niin sekaisin, kun tiety nainen on lähellä? Ei ole edes ujo mies. Hupsua!! :) Toisaalta söpöä, toisaalta vihastuttavaa, kun vaikuttaa niin tylyltä...
- kokoon mars
No yritäppä nyt koota itsesi
- mörkö(kö)
Eiköhän se ole tuo mies, jonka pitäis koota itsensä, kun ei osaa hallita itseään ja olla normaali. :) Koki sitten mitä tahansa toista kohtaan, niin mun mielestä sitä ei voi noin avoimesti osoittaa vaan pitäis pystyä asialliseen kanssakäymiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864650Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1823660Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481099- 501010
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914