Olen Kuopiossa asuva 19-vuotias poika ja toivoisin löytäväni ensisijaisesti samalta alueelta seuraa tytöistä/nuorista naisista. Olen 180cm pitkä, normaalivartaloinen, ruskeahiuksinen ja sinisilmäinen. Minulla ei ole silmälaseja, aknea tai hammasrautoja jos niistä on kiinni. Pidän liikunnasta, lukemisesta ja musiikista, osaan myös itse soitella erilaisia instrumenttejä. Olen hieman ujo sosiaalisissa tilanteissa. Muuten olen hyvin puhelias ja mukava sitten kun en enää jännitä ihmisten seurassa. Huumorintajua löytyy samoin kuin romanttisuutta, luotettavuutta ja älyäkin. Toivon kovasti itselleni tyttöystävää joka haluaisi olla lähelläni, katsoa vaikka elokuvaa peiton alla kainalossani, käydä kanssani harrastuksissa, jutella syvällisiä ja nauttia vaan elämästä ihan kahden kesken =) En etsi väkisin pelkkää rakkautta vaan myös harrastuskaverit, lenkkeilykaverit tai juttuseurakin kelpaavat. Olisi kuitenkin mukava jos olisit valmis kaiken kohdilleen sattuessa vakavempaankin suhteeseen, vaikken itsekään ole varma kyvyistäni sellaisessa : ) Odotan rauhallista etenemistä ja säännöllistä tapailua erilaisissa merkeissä, mikäli näin käy.
Sinulta toivoisin naisellisuutta sekä ulkonäön että luonteen puolesta. Tupakointia en hyväksy, mutta silloin tällöin voit juoda jos pystyt sen rajoissa pitämään. Itse olen täysin päihteetön ja absolutisti, joten toivon sinun hyväksyvän tämän asian. Haluaisin, että olisit myös urheilullinen sillä pidän itse kovasti erilaisista lajeista ja päiviini kuuluu vähintään pari pidempää lenkkiä. Saisit olla myös rauhallinen, huumorintajuinen, fiksu ja luotettava. Olisi myös suotavaa, että pitäisit itsestäsi huolta ja haluaisit olla hyvännäköinen :) Saat käyttää meikkiä ja koruja, ne ovat jopa suotavia naiselle. Liika on kuitenkin aina liikaa...
Eli jos vaikuttaa siltä, että meillä voisi olla yhteistä, ota ihmeessä yhteyttä ;) Saat toki olla myös kauempaa kuin Kuopiosta, mutta sitten tämä mahdollinen tapailu jäisi kovin vähälle mikäli se täysin minusta on kiinni. Lisää saa kysellä, ja voidaan myös vaihtaa kuvia. Jään odottelemaan...
Sähköpostia voi laittaa ja samasta osotteesta lisätä mesen: [email protected]
Olisiko ketään tutustumaan halukasta tyttöä?
8
191
Vastaukset
- Pöhhh
Pöh, luulin että täällä on joku halukas tyttö joka haluaa jonkun tutustumaan.
- Tervetuloa!
Kirjoituksessasi myönnät olevasi "hieman ujo sosiaalisissa tilanteissa". Muita tärkeitä avoinsanoja olivat mm. romanttisuus, absolutismi, tupakoimattomuus, päihteettömyys, rauhallisuus.
Onneksi olkoon numero 1234531, olet nuori mies orastavan ATM:yyden kynnyksellä, sillä juuri edellämainitut avainsanat ovat tärkein yhteinen nimittäjä yksinäisille hylkiöille.
Ikävää on, että et tule koskaan kokemaan suurta rakkautta. Kun ikäisesi naiset juovat itsensä humalaan ravintoiloissa ja tulevat pokatuiksi seksirietasteluihin, sinä jäät paitsi koko tulevaisuutesi määräävästä kokemuksesta, joka on elintärkeä parisuhdenta luontia ajatellen. Ilman nuoruuden yhdenillanjuttuja todennäköisyys päästä avioliittoon on miehellä olematon. Miehen yhdenillanjuttujen lukumäärä ja tyttöringin myönteiset juorut panokokemuksista miehen kanssa ovat naisten tärkein arviointikriteeri miehen parisuhdekelpoisuudesta.
Tyttöringillä vallitsee sisäinen hierarkia kuin kanalaumalla. Kun tyttörinki on jakanut panokokemuksensa saman miehen kanssa, hierarkiassa korkeimmalla olevalla tytöllä on varausoikeus mieheen, siten että parhaimmat ja himokkaimmat nussijat tulevat varatuiksi ensimmäisiksi. Mies jolla ei ole seksikokemuksia tulee jäämään yksin, ja luokitellaan tyttökirjoihin ikuisesti alimpaan homo/kaveri kastiin. Mikäli saat naisen koskaan edes kaveriksi, koittaa hän parittaa sinua tuntemilleen homoille.
On tärkeää että tiedostat tämän jo nyt, ja lakkaat unelmoivasta. Mitä korkeammalta putoat, sitä enemmän se vain sattuu. Nyt on aika valmistautua, ja opetella nauttimaan yksinäisyydestä vaikka luonnonkeskellä ilman mitään kiirettä, sillä yksinäisyys on pitkä ja elämänmittainen taival, joka katkeroittaa valmistautumattoman. - Hahahaaa...
Luuletko sinä todellakin, että tällaista Jumalan sanaa kunnioittavaa nuorta miestä kiinnostaa jokin pillu? Nyt olet väärillä teillä... Käänny, ja pelastu vielä kun kerkiät!
- :)
Ompa hienoa kuulla nuoren miehen suusta tuollaista tekstiä! Monista ikäisistäsi ei varmasti olisi tunnustamaan uskon asiaa vaikka todellisuudessa uskoisivatkin. Olet hyvillä teillä. Neuvoisinkin sinua ennemmin etsimään seuraa vaikkapa seurakunnan toiminnasta kuin tältä palstalta, nimittäin kokemuksesta voin sanoa ettei täällä juuri ole muita kuin naisiin tympääntyneitä vanhoja miehiä huutamassa keskusteluissa. Joka tapauksessa hyvää jatkoa sinulle :)
- nussiva mies
Kuten joku sanoikin tuolla ilmiselvä AT-miehen alku. Vaatimuksia paljon ja tarjonta ei natsaa kysynnälle. Muutaman vuoden päästä kirjoittelet tänne teiniseksi-fantasioita ja huorittelet, onnea vain:)
- 13156
Oletko homo vai muuten vaan tyhmä? Minua ei nimittäin edelleenkään, siitä huolimatta että eilen tänne kirjoitin edellisen kerran, kiinnosta SEKSI tippaakaan. Oletko kuullut tätä suustani ennenkin?
- lööl
13156 kirjoitti:
Oletko homo vai muuten vaan tyhmä? Minua ei nimittäin edelleenkään, siitä huolimatta että eilen tänne kirjoitin edellisen kerran, kiinnosta SEKSI tippaakaan. Oletko kuullut tätä suustani ennenkin?
Rauhoitu Asberg-poju, en tajunnut että olet aseksuaalinen. AT-miehillä on luonteen omaista kirjoitella tänne teinipimpero-juttujaan, et ole vielä siihen asteelle päässyt tosin hyvään tahtiin olet matkalla jo.
- Mies1985
Onnea yritykseen. Olet vielä niin nuori että voit varmasti elää vielä läpi naiivin ja polttavan teiniromanssin. Vapaiden naisten löytäminen tuolta alueelta ei ole helpoin tehtävä mutta tuossa ikäluokassa (16v naiset ja siitä ylöspäin) vaihtumista varmasti tapahtuu paljon eivätkä naiset ole vielä täysin tiedostaneet miniseksuaalisuuttaan...olette siis molemmat omalla tavallanne viattomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854640Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1773646Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.672083Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471084- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904