Ostin ekaa kertaa katkarapuja kuorineen ja joissakin näissä oli munia. Onko ihan normaalia syödä tuollaisia rapuja vai pitäisikö ne heittää pois? Oli aika iljettävää kuoria.
Katkaravun munat
5
3171
Vastaukset
- munatonrapu
Jotkut syö niitäkin , minusta ne on vastenmielisiä ja heitän pois...
- pois vaan paha
Niitä munia kutsutaan nimellä, mäti. Eli ne munat on oikeesti mätiä.
Mätiähän syödään yleisesti ja sitä pidetään jopa herkullisena, muikun mäti on aika kallistakin ja sammen mäti, siinä vasta arvotavaraa onkin, tosin sitäkin monta eri luokkaa.
Tottahan toki kannattaa heittää pois, jos ne munat ovat klöttinä siellä jalkojen alla, silloin ne ovat päässeet pilaantumaan ja ruokamyrkytys on uhkana. - Hyvää!
Väittävät, että katkiksissa ja mädissä on runsaanpuoleisesti kolesterolia. Niinpä katkaravun mädissä luulisi sitä myrkkyä olevan erityisen runsaasti. Itse en siitä piittaa, vaan pistelen mädit makeisiin suihini katkarapuja kuoriessani.
- varvas kipiänä?
Mutta jos kihti on vaivana, niin silloin ei passaa pistellä katkoja, niiden munia tai mukkusia lainkaan.
- Katkaisija-Rapu
Munakeskustelu käy kiivaana, mutta Stadin kundia ei näy missään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984