Sattuman kauppaa

customer

On tuurista kiinni saada isojen markettien palvelutiskeiltä(prisma) tuoretta, ostin lauantaina leikkeleitä, avasin kinkku paketin ja edessä oli harmaata ja kuivaa hieman ummehtuneen makuista leikettä. Taitaa olla pelkkiä hupipuheita tiskien tarkastukset ja laadunvalvonnat.

Ainahan voi palauttaa kauppaan, niin joo, palauta nyt sitten kilometrien päästä joku 5€ kinkkupaketti, turhan paljon vaivaa.

Miten paljon meille pilaantunutta syötetäänkään, paljon.

Palvelutiskit pitäisi lopettaa jos ei tuotteiden laatua kyetä takaamaan, periaatteessa luulen että on mahdollista valvoa mutta käytännössä näköjään ei.

Ei ikinä enää...

10

357

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malamutti

Muutenkin palvelutiskit ovat mielestäni jäänne menneisyydestä.
      Viimeistään siinä vaiheessa kun katsoo kilohintoja palvelutiskissä, kääntyy valmiiksi pakattujen tuotteiden osastolle. Kyllä on palvelu hinnoissaan!

Jos haluaa käyttää palvelutiskejä kannattaa pyytää katsottavaksi lähempää se tuote jota aikoo ostaa.
      Ennen vanhaan antoivat jopa maistiaisia. Tuskin kuitenkaan nykyään.
      Jos kansa ostaa vanhentunutta tavaraa sikahinnalla niin varmaan löytyy sellainen joka sitä myy!

• kerpiili

Luuletkos sie että niitä pidetään yllä ilmaistyvoimin, että se lihamestari on siinä koska ei ole muutakaan tekemistä.
        Ja siehän voit laittaa vaikka nokkasi kiinni siihen vitriiniin ja katsoa suurennuslasilla niin näet paremmin.

Meillä on erittäin hyvä palveleva ja jopa iloinen palvelu lihatiskillä josta saa myös valmisruokia, kuten salaatteja, kaalikääryleitä, täytettyjä paprikoita, tapaksia. Tottakai hinta on korkeampi.

Sieltä saa myös tietoa mitä vaikka se paprika sisältää sekä tarvittaessa teko-ohjeen. Makkarat siivutetaan ihan siinä nenän edessä, grammalleen sen määrän mitä tarviat.

Ai, nyt alkoi tekemään mieli maalaispalvikinkkua, siitä paksuhkoja siivuja voilla ja sinapilla voidellun leivän päälle.

Uskon että teitä narisjoita riittää, minnoon tyytyväinen

• syö mitä ostaa

Palvelutiskit ovat juuri siksi että saa tuoretta valinnan mukaan, mutta jos ei saa suutaan auki tiskillä niin ei sitten.

• Tiskin tarve on

Kait sitä voi valita hyllystä minkä paketin ottaa, niissäkin on ajoittain vikoja (vuotanut, leikkeet harmaina) tai päiväykseltään ohi.
        En itse näe mitään syytä miksi ostaisin palvelutiskistä perusleikkeitä.

Itse ostan palvelutiskiltä kalaa, tuoreena tai valmiina.

• Lihatiskikone

Palveluun panostavissa lihatiskeissä valmislihatuotteista saa pyytäessään maistiaisen, jotta voi itse haistellen ja maistellen todeta tuotteen laadun.

Jos ei saa, vaihda kauppaa.

• Lihatiskikone

"Jos ei saa, vaihda kauppaa. "
        Tai ota joka kerta riski huonosta tuotteesta. On toki kauppoja, jotka panostavat laatuun ja henkilökunta on asiansa osaavaa ja rehellistä. Sitä vaan ei ole aina helppoa nähdä päältäpäin.

Joskus pidin Stockmanniakin muita laadukkaampana, hinnat ainakin viittasivat sellaiseen. Sittenhän tuli näitä lööppejä...

• Lihatiskikone
        Lihatiskikone kirjoitti:

"Jos ei saa, vaihda kauppaa. "
        Tai ota joka kerta riski huonosta tuotteesta. On toki kauppoja, jotka panostavat laatuun ja henkilökunta on asiansa osaavaa ja rehellistä. Sitä vaan ei ole aina helppoa nähdä päältäpäin.

Joskus pidin Stockmanniakin muita laadukkaampana, hinnat ainakin viittasivat sellaiseen. Sittenhän tuli näitä lööppejä...

"On toki kauppoja, jotka panostavat laatuun ja henkilökunta on asiansa osaavaa ja rehellistä. Sitä vaan ei ole aina helppoa nähdä päältäpäin."
        Tuo ei sisällä merkitystä, että sellaiset kaupat olisivat jotenkin harvinaisia. Useimmiten asiat ovat pääosin kunnossa, eivät välttämättä "tip-top". Täydellistä kun ei olekaan.

• Kuluttajaäijä

Prisma ≠ priima.

Minä ostan leikkeleeni pakattuna, asioinpa sitten Prismassa tai Cittarissa. Poikkeuksena HK:n mainio maksapasteija, jota ei löydy pienemmissä pakkauksissa kuin niissä tiiliskivissä, joita pilkotaan leikkeletiskillä.

Palvelutiskin työntekijät eivät muuten ole ilmaisia! Kauppias (tai Prisman tapauksessa osuusliike) maksaa heidän palkkansa ohessa toisen mokoman erilaisina sosiaali- ym. sivukuluina niiltäkin minuuteilta, kun työntekijä seisoo toimettomana asiakkaita odottamassa. Kaikki nämä kulut on veloitettava asiakkaalta tuotteen hinnassa, jos mielii pitää putiikin pystyssä.

En ole kauppias eikä kukaan lähipiirissänikään ole. Käytän sekä S-korttia että Plus-korttia.

• ala vegeks

"Miten paljon meille pilaantunutta syötetäänkään, paljon."

Niin sullako ei ole itse valtaa valita mitä ostat. Oletko holhouksessa ?
      Sokea ?
      Ei kyllä luulen että oot vaan ihan tavan joka asiasta vänkyttävä ääliö jonka maailma kaatuu jos sen mielestä kinkkusiivu maistuu hieman ummehtuneelta.
      Aivosi, jos niitä on, ovat ummehtuneet ja rusinan kokoset.

• Valitsen ruokani

Suoraan sanottuna ne suojakaasuihin pakatut kinkut ne vasta ummehtuneelta maistuukin... ja haisee.. samoten jauhelihat ja muut... :-o

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1939
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe