Naistyypit:
1. Sisäisesti ruma nainen
2. Epäkypsä haihattelija
3. Taikauskoinen hörhö
4. Miss Kovis
5. Feminatsi
6. Täydellisyyttä tavoitteleva kympin tyttö
7. Epärehellinen lutka
8. Sekopää
9. Matalamielinen materialisti
10. Lumppu
http://takkirauta.blogspot.com/2012/04/kymmenen-naistyyppia-jotka-jaavat-yksin.html
Miestyypit:
1. Näsäviisas nörtti
2. Mistään piittaamaton huithapeli
3.Saalistaja
4. Pilalle hemmoteltu aikuinen kakara
5. Mies, joka on oma itsensä
6. Herhiläinen
7. Naiivi kaunosielu
8. HATM
9. Mies, jolla on liikaa substanssia
10. Sinkoilija
http://takkirauta.blogspot.com/2012/04/kymmenen-miestyyppia-jotka-jaavat-yksin.html
Kymmenen ihmistyyppiä jotka jäävät yksin
16
159
Vastaukset
- zisel
Noista miehistä numerot 1, 4 ja 7 saa mut ainakin raivoihin. Ja täydelliseen raivokohtaukseen saa mies (ja nainen) joka antaa neuvoja ihmisille vaikeissa tilanteissa joista itsellä ei ole mitään hajua. Pahimpia just on ne suojattua elämää eläneet neropatit jotka on lukenut jonkun kirjan ja sen perusteella alkaa spekuloimaan todella arkoja asioita joita joku on kokenut. Hyi stana, henki pois! :D
- ...
Entäs tämmöset kun minä, mä en ole koskaan juuri kirjoja lukenut. Mutta ihmisten kanssa paljon jutellut ja sieltä saanut ajatuksia omaan päähäni? Ihmisten elämänkokemuksista. Niitä kuuntelemalla ja pohtimalla. :-)
Lähteekö nyt henki? - ...
... kirjoitti:
Entäs tämmöset kun minä, mä en ole koskaan juuri kirjoja lukenut. Mutta ihmisten kanssa paljon jutellut ja sieltä saanut ajatuksia omaan päähäni? Ihmisten elämänkokemuksista. Niitä kuuntelemalla ja pohtimalla. :-)
Lähteekö nyt henki?Meinaan vaan, ettei kaikkea tarvi itse kokea tajutakseen mistä on kyse tai mitä tapahtui. Luulisin? Tai sitten mulle tulee hirvee kiirus alkaa kokeilemaan ihan kaikkia huumeista huoraamiseen ja tappamisesta lusimiseen. :-) Näin karrikoiden.
- zisel
... kirjoitti:
Lähteekö nyt henki?Pitikin muuten lisätä tohon ettei tule väärinkäsityksiä että se on hyvä asia jos on saanut elää suojatumpaa elämää. Olen tietysti vähän kateellinen joillekkin siitä (varsinkin heille joilla on ollut ns. normaali perhe) mutten mä silti mitenkään heille katkera ole tai toivo mitään pahaa. On sekin aika ollut kun olen ajatellut että suojatumpaa eläneet saisi teipata suustaan ilmastointi-teipillä ettei ne päästele ajatuksiaan ilmoille mutten enää :) Itse kun olen joutunut tilanteeseen jossa joku on itkenyt asiaa jota itse en ole kokenut niin olen nähnyt parhaaksi olla vaan suht hiljaa ja kuunnella, silittää päätä ja kuunnella ja kuunnella eikä tunkee mitään sen kummempia aforismeja sinne väliin.
Eihän se nyt mikään kuolemansynti oikeasti ole vaikka koittaiskin ohjeistaa vaikkei itse olekkaan kokenut. Mä nyt olen niin multi-traumatisoitunut ihminen ettei mun kanssa voi keskustella järkevästi mistään jos aihe koskettaa mua :-/ ... kirjoitti:
Lähteekö nyt henki?Todennäköisesti lähtee. Siis, jos sun nyt päätetään olevan jotain ja tohtori on toista mieltä ja sun olo on toista mieltä, olette v*tun rasittavia kirjanörttejä. Sairauttasi joko aletaan hoitaa z-diagnoosin mukaan, tai ei ollenkaan, koska vain z-diagnoosissa on takana riittävästi elämänkokemusta.
Elämänkoemuksella voidaan valitettavasti oikeuttaa mitä vain, siitäkin huolimatta, että elämänkokemuksen määrä on oikeasti kaikilla vakio. Enemmän merkitsee se, kuinka sitä voidaan käyttää hyväksi. Esim. henkilö, joka osaa soveltaa luettua tietoa, omaa enemmän "elämänkokemusta", kuin henkilö, joka ei osaa soveltaa elämänkokemustaan käytäntöön.
Noo, omassa ukossakin on tota ykköstä ja varsinkin vitosta aika lailla, mutta kyllä se kumminkin jonkunlaisen akan on "saanut" :P
Ja itsessä on ollut jossain mielessä joskus tota kutosta ja vähän kymppiäkin :D
- Nasdaq
Musta on jotenkin kammottavaa yksinäisyyden demonisointi. Yksinäisyys on täysin puhdas ja tavoiteltavan arvoinen tila. Yksinäisyydessä mitataan ihmistä itseään.
Parisuhdesotkut on sitten ihan toinen juttu.Joo en tajuu, en. Mä muistan lämmöllä sitä aikaa kuin asun yksin. Ei mitään kielteistä siinä ajassa, en ainakaan muista. Nykyään pitää mennä vessaan, jos haluaa olla hetken omissa mietteissään :) Tai valvoa yöllä, mikä yleensä kostautuu aamulla...
- Nasdaq
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Joo en tajuu, en. Mä muistan lämmöllä sitä aikaa kuin asun yksin. Ei mitään kielteistä siinä ajassa, en ainakaan muista. Nykyään pitää mennä vessaan, jos haluaa olla hetken omissa mietteissään :) Tai valvoa yöllä, mikä yleensä kostautuu aamulla...
Jos mä olisin nainen niin mä olisin yksinäisyyden ylipapitar, sillä sellainen titteli olisi hienompi ja syyvempi kuin miehellä.
- Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Jos mä olisin nainen niin mä olisin yksinäisyyden ylipapitar, sillä sellainen titteli olisi hienompi ja syyvempi kuin miehellä.
Syyyvempi.
(Naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Syyyvempi.
(Naurua)Miehelle yksinäisyys on jotenkin luontevampaa. Jokainen mies tuntuu olevan irti kaikesta, esim. maasta.
Mjaa Nasdaq kirjoitti:
Miehelle yksinäisyys on jotenkin luontevampaa. Jokainen mies tuntuu olevan irti kaikesta, esim. maasta.
MjaaMiehet saa helpommin "luvan" olla yksin.Nainen on vähän outo ja itsekäs, jos haluaa olla yksikseen.
- Nasdaq
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Miehet saa helpommin "luvan" olla yksin.Nainen on vähän outo ja itsekäs, jos haluaa olla yksikseen.
Juuri näitä viimeksi mainittuja mä arvostan. Se on jonkinlainen understatement, jolla saa multa respektiä.
- -Palstan miehet-
Teinix anxtia.
Niin? Mä en ole koskaan alkanut valkkaamaan, vaan ottanut rohkeasti vastaan sen mitä on ollut saatavissa. Jos mä tosta listasta alkaisin karsimaan jotain pois niin........joku vois sanoa, että jätkähän on romantikko. Ainahan niitä asioita on mistä pitää sopia, eikä se ole koskaan koitunut minulle ongelmaksi.........Mikähän toikin "Feminatsi" on...noh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras991517Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva208978- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7734
- 61710