Olen viimeisen reilun vuoden käynyt aika aktiivisesti yöelämässä ja olen tässä tullut siihen tulokseen että sieltä ei ainakaan minulle sopivaa naista löydy. Pari lyhyempää tapailu/seksisuhdetta on ollut sekä yhdenyönjuttuja aika paljon. Mukavia ja hyvännäköisiä naisia, ei siinä mitään, mutta yhtäkään näistä tapaamistani naisista en kyllä parisuhteeseen ottaisi, en heihin pystyisi luottamaan. Toisaalta en ole aktiivisesti edes parisuhdetta hakenut, vaan pelkästään "hauskanpito" seuraa.
Nyt olen kyllästynyt pelailuun ja olisin jo mieluummin aidossa parisuhteessa ja voisin jättää baarit. Tuntuu että muutenkin parhaimman näköiset naiset ei oikeen edes baareissa pyöri, niitä näkee enemmän kaupungilla, kaupoissa, kuntosaleilla ym.
Baareista ei löydy hyvää naista
35
479
Vastaukset
- mustispeppers
Niin, kandeisko kenties iskeä sitä naista muualta kuin baareista? Mä olen kans pähkäillyt, että missä vois miehiin törmätä, kun en just noissa baareissa jaksa juosta, olen nuorena juossut ihan tarpeeksi niissä, ettei tarvi enää. Mutta miehet pysyy kai niin kauan poissa mun elämästä, kun en baareissa juokse. Yksikään ei tee missään muualla aloitetta, harmi :(
- Kyllästynyt YTM
Joo oon miettinyt että mistäs sitä muualta voisi naista iskeä.. Suomalaiset pelästyy jos kadulla menee juttelemaan.
- tämitähäh
Aloiteen tekoko on miesten yksinoikeus?
- Sitä saa mitä tilaa
Tätä miesten logiikkaa. Kyylätään pelkkää ulkonäköä ja arvomaailma on pinnallista ja sitten valitetaan pettyneenä, kun ei löydy naista jonka kanssa perustaa jotain syvällisempää suhdetta. Kannattaisiko muuttaa hakukriteereitään vähemmän pinnalliseen suuntaan? Ei varmaankaan, onhan se paljon mukavampaa piehtaroida itsesäälissä täällä miten ei kunnollisia naisia löydy parisuhteeseen.
- ------
Miten naisista tietää mitään muuta kuin ulkonäön kun ei naiset pidä hirveästi meteliä arvomaailmoistaan ja syvällisistä ajatusmaailmoistaan tuolla kaupungilla?
- Kyllästynyt YTM
Täytyy myöntää että olen kyllä hyvinkin pinnallinen ihminen ja naisessa ulkonäkö on todella tärkeä asia, mutta en mä rupea mun hakukriteereita muuttamaan. Naisessa ihastun ulkonäköön ja luonteeseen. Jos ne ei miellytä, niin en sellaisesta naisesta voi olla kiinnostunut.
- Ei iskemistä kts
Mulla taas on ihan päinvastainen kokemus. Miehet tekee aloitteita ihan ärsyttävissä paikoissa. Jos oon uimassa, niin mä en mee sinne miestä iskemään. Ärsyttää vaan kun joku yrittää aloittaa jollain iskemismielessä tehdyllä löpinällä kesken treenin. Mulla menee rytmi sekaisin, enkä ole yhtään iloinen. Myöskään en ymmärrä tota miesten logiikkaa, miksi pitää yrittää iskeä naista, joka ei ole kiinnostunut, ei hymyile takaisin eikä jää juttelemaan, kun on vieressä naisia jotka suorastaan pitää silmäpeliä ja oikeen kerjää huomiota?
Kadulla käsiksi käyminen ei myöskään ole kiva aloitus. Pari kertaa on sattunut niin, että joku on koppassut kesken shoppailun ikäänkuin ihan "leikillisesti" kainaloon. Onneksi en harrasta mitään taistelulajia, muuten olis tullut ihan jo refleksillä annettua nyrkistä. Jotenkin vielä tollasta voi odottaa ravintolassa ja kännisiltä, selvinpäin tehdyt hyökkäykset ja ihan siisteiltä pukumiehiltä järkyttää perusturvallisuuden tunnetta ikävästi. Mä en siis käytä mitenkään provosoivia kuteita, meikkaa liikaa tai harrasta epäaitoja tuksuhiuksia ja olen muutenkin asiallisen näköinen, joten en käsitä tota.- Kyllästynyt YTM
Sä oot varmaan vaan niin kuuma pakkaus että miehet tulee tolleen iskemään, eipä siinä mitään muuta selitystä ole. Kannattaisi olla vaan tyytyväinen, varmaan moni nainen vaihtaisi mielellään paikkansa sun kanssa.
Mutta siinä oon kyllä samaa mieltä että jos selvinpäin menee iskemään niin voisi katsoa ensin että antaako nainen silmäkontaktia, flirttiä tai jotain ja sitten vasta kannattaa mennä juttelemaan. En itse kyllä menisi juttelemaan naiselle joka ei ees huomaisi mua. - Ei iskemistä kts
Kyllästynyt YTM kirjoitti:
Sä oot varmaan vaan niin kuuma pakkaus että miehet tulee tolleen iskemään, eipä siinä mitään muuta selitystä ole. Kannattaisi olla vaan tyytyväinen, varmaan moni nainen vaihtaisi mielellään paikkansa sun kanssa.
Mutta siinä oon kyllä samaa mieltä että jos selvinpäin menee iskemään niin voisi katsoa ensin että antaako nainen silmäkontaktia, flirttiä tai jotain ja sitten vasta kannattaa mennä juttelemaan. En itse kyllä menisi juttelemaan naiselle joka ei ees huomaisi mua.No, enpä oikein usko. On niin helppo sanoa toiselle että sullahan on kaikki hyvin, olisit iloinen huomiosta, mutta kun on joutunut nolatuksi tarpeeksi monta kertaa, se todellakin alkaa kyllästyttää.
Ikäviä esimerkkejä:
Olet työporukan kanssa laivalla, pomot ym. samassa pöydässä, menet hakemaan ruokaa ja vastaan kävelevä mies alkaa tehdä rivoja ilmeitä, nuoleskelee huuliaan jne. näin, vaikka lähellä olevassa pöydässä syövät äijän vaimo ja lapset. Tietenkin nuo ilmeet osuu pomosi, joka nolona koittaa olla huomaamatta, silmiin.
Olet tyttöporukalla juhlimaan menossa ulkomailla ja vastaantuleva mies työntää kätensä haaroihisi ja kommentoi rivosti olemustasi kaikkien nähden. Ei juo lainkaan, joten sitä ei voi lattaa sen piikkin että olisin ollut humalainen ja "helppo", tai liian pienissä hepenissä, kun en käytä hameita. Kyllä tuli likainen olo tuostakin. Vastaava tapaus on myös täältä kotimaasta, sillä kertaa vaan joku setä nipisti takapuolesta niin kovaa että kirkaisin, siitä jäi myös mustelma.
Menet vaihtamaan kännykän akkua, joka kenkkuilee jatkuvasti, mies myyjä hihittelee ja punastelee kuin pieni tyttö, sekoilee sanoissa, päivämäärissä ja antaa lopuksi väärän akun.( Näitä huonon palvelun tarinoita on vaikka kuinka).
Kaikkein kurjin kerta kuitenkin oli, kun olin äitini kanssa menossa kampaajalle, minulle täysin tuntematon mies pysäytti meidät kadulla ja alkoi jutustella kuin vanhalle tutulle ja vieläpä ikävästi vihjaillen että meillä olisi joku yhteinen " juttu", joka pitäisi muistaa. Äitini sai siitä sellaisen kuvan, että minulla olisi epämääräisiä yhdenillan miehiä. Vaikeahan tuota on uskoa, kun sitten sanon ettei minulla ollut todellakaan mitään tekemistä miehen kanssa. En ollut ikinä häntä nähnyt.
Ja onhan noita perään huutelijoita, kommentoivia äijiä (känniset etenkin sanovat vaikka mitä), sekä vähättelijöitä, joille on vaikea puhua silmiin katsoen ja pitää se katse pois kaula-aukosta. - Kyllästynyt YTM
Ei iskemistä kts kirjoitti:
No, enpä oikein usko. On niin helppo sanoa toiselle että sullahan on kaikki hyvin, olisit iloinen huomiosta, mutta kun on joutunut nolatuksi tarpeeksi monta kertaa, se todellakin alkaa kyllästyttää.
Ikäviä esimerkkejä:
Olet työporukan kanssa laivalla, pomot ym. samassa pöydässä, menet hakemaan ruokaa ja vastaan kävelevä mies alkaa tehdä rivoja ilmeitä, nuoleskelee huuliaan jne. näin, vaikka lähellä olevassa pöydässä syövät äijän vaimo ja lapset. Tietenkin nuo ilmeet osuu pomosi, joka nolona koittaa olla huomaamatta, silmiin.
Olet tyttöporukalla juhlimaan menossa ulkomailla ja vastaantuleva mies työntää kätensä haaroihisi ja kommentoi rivosti olemustasi kaikkien nähden. Ei juo lainkaan, joten sitä ei voi lattaa sen piikkin että olisin ollut humalainen ja "helppo", tai liian pienissä hepenissä, kun en käytä hameita. Kyllä tuli likainen olo tuostakin. Vastaava tapaus on myös täältä kotimaasta, sillä kertaa vaan joku setä nipisti takapuolesta niin kovaa että kirkaisin, siitä jäi myös mustelma.
Menet vaihtamaan kännykän akkua, joka kenkkuilee jatkuvasti, mies myyjä hihittelee ja punastelee kuin pieni tyttö, sekoilee sanoissa, päivämäärissä ja antaa lopuksi väärän akun.( Näitä huonon palvelun tarinoita on vaikka kuinka).
Kaikkein kurjin kerta kuitenkin oli, kun olin äitini kanssa menossa kampaajalle, minulle täysin tuntematon mies pysäytti meidät kadulla ja alkoi jutustella kuin vanhalle tutulle ja vieläpä ikävästi vihjaillen että meillä olisi joku yhteinen " juttu", joka pitäisi muistaa. Äitini sai siitä sellaisen kuvan, että minulla olisi epämääräisiä yhdenillan miehiä. Vaikeahan tuota on uskoa, kun sitten sanon ettei minulla ollut todellakaan mitään tekemistä miehen kanssa. En ollut ikinä häntä nähnyt.
Ja onhan noita perään huutelijoita, kommentoivia äijiä (känniset etenkin sanovat vaikka mitä), sekä vähättelijöitä, joille on vaikea puhua silmiin katsoen ja pitää se katse pois kaula-aukosta.Kyllä mulle ihan vastaavanlaista settiä on tullut vanhemmilta naisilta. Tietysti miehelle se ei ole niin epämiellyttävää, mutta kun siihen suhtautuu huumorilla niin siitä selviytyy paljon paremmin. Ei noita juttuja kannata niin vakavasti ottaa.
Kaula-aukkoon katsomisesta on pakko sanoa sen verran että sen kaula-aukon voi peittää jos haluaa ettei sinne katsota. - Ei iskemistä kts
Kyllästynyt YTM kirjoitti:
Kyllä mulle ihan vastaavanlaista settiä on tullut vanhemmilta naisilta. Tietysti miehelle se ei ole niin epämiellyttävää, mutta kun siihen suhtautuu huumorilla niin siitä selviytyy paljon paremmin. Ei noita juttuja kannata niin vakavasti ottaa.
Kaula-aukkoon katsomisesta on pakko sanoa sen verran että sen kaula-aukon voi peittää jos haluaa ettei sinne katsota.Kai mun jutuista sai sitten sellasen kuvan etten ole ihan normaali älyinen...
Tietysti mulla on vaatteet päällä, eikä mitään syvään uurrettuja paitojakaan, mutta en mä aina jaksa poolojakaan pitää.
Talvi vielä menee ihan OK, kesällä sitten onkin tiukkaa, koitas ite vetää joku burkha päällä kesähelteellä. Toinen juttu on tietysti se, ettei sitä halua vielä näyttää miltään täti-ihmiseltäkään.
Mä en ainakaan tunne että olisin saanut kauheesti etua tai ainakaan että kenenkään kannattais kadehtia. Harva mies pitää siitä että tyttöystävälle tarjotaan rahaa seksiä vastaan vaikka on siinä vieressä, tai että joku nostaa sun seuralaisen baarissa pöydälle kesken ja yrittää alkaa hinkkaamaan. Näitäkin on sattunut.
Jossain vaiheessa se huumorikin loppuu, mulla ainakin se vaihe meni jo. - suomihuora=15nussima
No, enpä oikein usko. On niin helppo sanoa toiselle että sullahan on kaikki hyvin, olisit iloinen huomiosta, mutta kun on joutunut nolatuksi tarpeeksi monta kertaa, se todellakin alkaa kyllästyttää.
Ikäviä esimerkkejä:
Ja onhan noita perään huutelijoita, kommentoivia äijiä (känniset etenkin sanovat vaikka mitä), sekä vähättelijöitä, joille on vaikea puhua silmiin katsoen ja pitää se katse pois kaula-aukosta.Monenko miehen nussima sitten olet?
- w9skql
Kai mun jutuista sai sitten sellasen kuvan etten ole ihan normaali älyinen...
Tietysti mulla on vaatteet päällä, eikä mitään syvään uurrettuja paitojakaan, mutta en mä aina jaksa poolojakaan pitää.
Talvi vielä menee ihan OK, kesällä sitten onkin tiukkaa, koitas ite vetää joku burkha päällä kesähelteellä. Toinen juttu on tietysti se, ettei sitä halua vielä näyttää miltään täti-ihmiseltäkään.
Mä en ainakaan tunne että olisin saanut kauheesti etua tai ainakaan että kenenkään kannattais kadehtia. Harva mies pitää siitä että tyttöystävälle tarjotaan rahaa seksiä vastaan vaikka on siinä vieressä, tai että joku nostaa sun seuralaisen baarissa pöydälle kesken ja yrittää alkaa hinkkaamaan. Näitäkin on sattunut.
Jossain vaiheessa se huumorikin loppuu, mulla ainakin se vaihe meni jo.Älä murehdi. Huolesi on vaan väliaikainen. Kohta alat rusinoitumaan eikä kukaan enää yritä iskeä sinua. Sitten katkerana kurppana olet vihainen, kun miehet eivät enää edes huomaa sinua.
- Kevyttä hölkkää
Onko juoksut juostu, baaripanot pantu, nytkö pitäisi löytää jotain pysyvämpää? Samanlaisessa tilanteessa on sadat ja tuhannet ja sadat tuhannet naiset. Ota joku näistä kohtalotovereista ja löydä onnesi.
- Naisasialooseri.
Ei oikean YT-miehen tarvitse ottaa baarilutkaa, vaan hän saa puhtaan naisen parisuhteeseen, kunhan on paneskellut kyllästymiseen asti niitä baarilutkia.
- shit happens
Junasi on jo mennyt, on tyydyttävä niihin mitä on jäänyt jäljelle.
- YTM:n keskiverto kav
Aito YT-mies ei kirjoittaisi noin epävarmasti. Taidat olla KTM joka ajattelee täyttävänsä YTM-kriteerit?
YT-mies saa naisten huomiota joka puolella, naiset lähestyy häntä paikassa kuin paikassa Näin ainakin eräs tuntemani YTM, jokuset naiset on salilta bongattu jne. - Mies1985
Ymmärrän että pelailu kiinnostaa naisia mutta miksi naiseen pitäisi pystyä luottamaan? Kunhan nainen ei kaada kiehuvaa rasvaa päälle tai viiltele veitsellä yöaikaan niin mihin sitä luottamusta tarvitsee? Elämä ei kestä ikuisesti ja tuttavuudet tulevat ja menevät.
- Kyllästynyt YTM
Olisitko sä parisuhteessa sellaisen muijan kanssa kehen et voi luottaa? Vai meinaisitko itse pettää mennen tullen, ja sulle ois ihan sama mitä muija tekee selän takana?
- .........
Käytä verkostojasi. Jos olet YTM, sinulla on luultavasti runsaasti tuttavia, jotka tuntevat mielenkiintoisia naisia. Käy tuttaviesi järjestämillä kutsuilla ja muissa tilaisuuksissa, jossa voit tutustua uusiin ihmisiin.
- Kyllästynyt YTM
Toi on tietysti yksi keino ja olen käynytkin melkein aina kun on johonkin kutsuttu, mutta yleensä probleema on se että mun kaverien tyttöystävien kaverit ei ole vaan tarpeeksi hyvännäköisiä.
Varsinaisia naispuolisia kavereita mulla ei ole, aina on käynyt niin että jos annan ymmärtää että ollaan vain kavereita, niin naiset haluaa enemmän ja kun en suostu niin suuttuvat.
- ATM___1
Voi löytyäkin. Eniten ärsyttää baareissa olevan naiset, joilla on lapsia..heidän ei siellä pitäisi olla
- .....
En ymmärrä tuota YH-vihaa, useimmat heistä todella tietää mitä elämä on toisinkuin useimmat lapsettomat. Olen itse vkl-isä eikä koskaan ole ollut seurasta puutetta, usein vain nussin lapsettomia ja miel. tapailen niitä joilla on lapsi. Useilla on mielessään valmiiksi kuva sanasta: Yksinhuoltaja eli sellainen ylipainoinen, löysä tonnikeiju. Ne yht:t joita olen tavannut pitää itsestään huolta, ovat kauniita.
ATM:t voisivat pysyä itse pois baareista, samoin netistä. Herätkää tähän maailmaan jo ette tule saamaan koskaan niitä naisia joita haluatte (kauniita ja hoikkia) itse en ainakaan koskisi naiseen jos saisin kuulla et sen päällä on ähkinyt kokematon paska minuutti kullillaan. - valoton tulevaisuus
..... kirjoitti:
En ymmärrä tuota YH-vihaa, useimmat heistä todella tietää mitä elämä on toisinkuin useimmat lapsettomat. Olen itse vkl-isä eikä koskaan ole ollut seurasta puutetta, usein vain nussin lapsettomia ja miel. tapailen niitä joilla on lapsi. Useilla on mielessään valmiiksi kuva sanasta: Yksinhuoltaja eli sellainen ylipainoinen, löysä tonnikeiju. Ne yht:t joita olen tavannut pitää itsestään huolta, ovat kauniita.
ATM:t voisivat pysyä itse pois baareista, samoin netistä. Herätkää tähän maailmaan jo ette tule saamaan koskaan niitä naisia joita haluatte (kauniita ja hoikkia) itse en ainakaan koskisi naiseen jos saisin kuulla et sen päällä on ähkinyt kokematon paska minuutti kullillaan.Minuuttikulli on yhdyssana. Tästäkin taas näkee, että vain tyhmät saavat naista, koska pystyvät siihen aivottomaan pariutumisläpänheittoon.
- ....
valoton tulevaisuus kirjoitti:
Minuuttikulli on yhdyssana. Tästäkin taas näkee, että vain tyhmät saavat naista, koska pystyvät siihen aivottomaan pariutumisläpänheittoon.
Voi anteeksi loukkasinko ylivertaista älykkyyttäsi yhdellä kirjoitusvirheellä, pienestä kaatuu maailma. Jälleen todistit AT-miehen henkistä kypsyyttä, joka on yksi osasyy miksi ette tule koskaan saamaan naista, jep valoton tulevaisuus :)
- valoton tulevaisuus
.... kirjoitti:
Voi anteeksi loukkasinko ylivertaista älykkyyttäsi yhdellä kirjoitusvirheellä, pienestä kaatuu maailma. Jälleen todistit AT-miehen henkistä kypsyyttä, joka on yksi osasyy miksi ette tule koskaan saamaan naista, jep valoton tulevaisuus :)
Oli siinä muitakin kirjoitusvirheitä, esim. toisinkuin, yht:t. Nimimerkkini oli kohdistettu sinuun.
- ....
valoton tulevaisuus kirjoitti:
Oli siinä muitakin kirjoitusvirheitä, esim. toisinkuin, yht:t. Nimimerkkini oli kohdistettu sinuun.
Hmm.. No eipä ole muutamat kirjoitusvirheet haitannut missään muuallakaan ja elämä on todella mukavaa, nautin siitä. Niin sinunkin pitäisi eikä olla noin pikkumainen.
- FacePalmed
Nainen feikkaa miestä jolla on äidin kieli hallussa.
- LOL
Mä sain pilluu :P
T: ylemmän tason ATM x-)- srsywe
en usko
- ATM:lle jämät
Oletko sitten oikeasti YTM eli korkannut käyttämättömän naisen käytetyksi?
- jou
Iga koira
- näillä mennään
Jees, eli näin naisena mulla kyllä osittain samanlaisia fiiliksiä kännettynä miehiin, ja olen itse ainakin ajatellut että baari ei kyllä ole mikään elämänkumppanin etsimispaikka, mutta hauskaahan on ollut ja näin edespäin :) Eli baarissa helposti niin seksikekseistä menoa, että unohtuu se itse ihminen.
Kun sanot ettet voi näinhin naisiin luottaa, niin mihin perustat tämän ajatuksen? Oletko joskus pettynyt? Oletko edes heihin tutustunut muuten kuin sängyn kautta?
Itse ainakin ehdottaisin että vaikka lähtisi ihan hauskanpidon merkeissä liikkeelle, kannattaa kuitenkin yrittää tutustua muutenkin jos toinen kerran hyvän näköinen ja mukavakin. Eli ei kannata omaan ajtusmaailmaansa jumittua liikaa ...
Ihmisissä on kuitenkin paljon eri puolia, jotka eivät yhden yön aikana selviä! - 3456789
ei niin
- Anskaama
Kyllästynyt YTM-mies: Jos sanot että varteenotettavat kumppanit eivät baareissa aikaa vietä vaan muualle niin, eikös se vähän tarkota sitä että mene sinne missä ne naiset on? En nyt tarkota sitä että otat ensimmäistä hihasta kiinni ja sanot että mä rupean seurustelemaan sun kanssa.. Mutta pistät pilkettä silmäkulmaan ja flirtti tekee aina hyvää, ja tutustut uusiin naisiin. eikä todennäkösesti 8/10 näistä naisista ei sun kanssa perhettä rupea perustamaan mutta saat hyviä uusia ihmissuhteita ja kaveruuksia näistä naisista ja kukapa muukaan tuntee enemmän naisia ku naiset itse. Ajatellaan asia niin että jos tapaat 100 naista niin varmasti tähän joukkoon sattuu semmosia kenen kanssa synkkaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145