Tulee kyllä

zisel

niin kova myötävitutus tästä videosta ettei mitään rajaa. Helvetin varikset! Mitä hyvää nekin on koskaan saaneet aikaan? Kiusaa viattomia huvin vuoksi.

http://www.youtube.com/watch?v=QsfXt9V_2YE&feature=related

Ei ne Kummelit ihan huvikseen sitä "varis-sketsiä" ole keksineet. Jos joku ei tiedä mikä se on niin youtuben "kummeli varikset" hakusanalla löytyy :D

22

169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • zisel

Ei jumalauta mä pikkusen ihmettelin että W-T-F???? Mutta sitten huomasin että noi on kirjotettu 2009 joten se siitä :D Katoin eka että joku on tehnyt zisel-profiilin niin että viimenen L-kirjain on iso i ja esiintyy mukamas minuna mutta kun klikkasin profiilia niin se oli mun oma profiili. Sitten ajattelin että ei helvetti joku on saanut mun salasanan selville ja kirjotellut mun nikillä XD Siis kun luulin että noi viestit on tuoreita.

• hupsista.
        zisel kirjoitti:

Ei jumalauta mä pikkusen ihmettelin että W-T-F???? Mutta sitten huomasin että noi on kirjotettu 2009 joten se siitä :D Katoin eka että joku on tehnyt zisel-profiilin niin että viimenen L-kirjain on iso i ja esiintyy mukamas minuna mutta kun klikkasin profiilia niin se oli mun oma profiili. Sitten ajattelin että ei helvetti joku on saanut mun salasanan selville ja kirjotellut mun nikillä XD Siis kun luulin että noi viestit on tuoreita.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8159006#comment-0

???

Ajelit kortitta, vai mikä sä oikein oletkaan?

• zisel
        hupsista. kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8159006#comment-0

???

Ajelit kortitta, vai mikä sä oikein oletkaan?

Mä olen ilmeisesti kopsannut sen pitkän "auto-selostus"- kirjotuksen jostain ja liittänyt ketjuun. En jaksanut edes lukea kokonaan kun ei kiinnosta aihe :)

• Kyl mullekin:.!1%#?+
        zisel kirjoitti:

Mä olen ilmeisesti kopsannut sen pitkän "auto-selostus"- kirjotuksen jostain ja liittänyt ketjuun. En jaksanut edes lukea kokonaan kun ei kiinnosta aihe :)

.

tulee melkoinen widudus kun ei kässää mitä tässä oikein selitetään tai siis en saa selvää tuon kissan perskarvojen alta

http://youtu.be/4enwctMKlbU

Har!

.

• zisel
        Kyl mullekin:.!1%#?+ kirjoitti:

.

tulee melkoinen widudus kun ei kässää mitä tässä oikein selitetään tai siis en saa selvää tuon kissan perskarvojen alta

http://youtu.be/4enwctMKlbU

Har!

.

:D

• Tarttuu välillä
        zisel kirjoitti:

:D

.

vaikka kissa yrittää ohjata sitä

.

• Dazu-Z

nytkö sulta tulee?

• zisel
    • Eniten mua vituttaa kaikki!

• zisel

Oikea asenne! :D

Ei meinannut tuntea kun oot kuvas vaihtanut :)

• zisel kirjoitti:

Oikea asenne! :D

Ei meinannut tuntea kun oot kuvas vaihtanut :)

Tämä puku on minulla aina viikonloppuisin, ja varsinkin jos olen juhlatuulella:D Lippis ja verkkatakki on arki käyttöön.

• zisel
        modelli kirjoitti:

Tämä puku on minulla aina viikonloppuisin, ja varsinkin jos olen juhlatuulella:D Lippis ja verkkatakki on arki käyttöön.

Mä tulin tänne tänään kirjottelee jotain 11.30 aikaan ja ajattelin että makaan tässä koneella korkeintaan tunnin ja juon aamukahvit ja rupeen sitten pakkailee ja heittelee roskiin turhaa tavaraa yms. Kun se tunti meni niin keitin uuden pannullisen kahvia että sais tekosyyn olla tässä vähän pitempään. No tässä mä olen vieläkin ja nyt mä en varsinkaan malta lähteä kun säkin tulit :P

• zisel kirjoitti:

Mä tulin tänne tänään kirjottelee jotain 11.30 aikaan ja ajattelin että makaan tässä koneella korkeintaan tunnin ja juon aamukahvit ja rupeen sitten pakkailee ja heittelee roskiin turhaa tavaraa yms. Kun se tunti meni niin keitin uuden pannullisen kahvia että sais tekosyyn olla tässä vähän pitempään. No tässä mä olen vieläkin ja nyt mä en varsinkaan malta lähteä kun säkin tulit :P

Ai, aika jännää:D Mikä yhteen sattuma meikäläinen´kin on heitellyt voltteja ja turhia kamoja pois jo jokusen vuoden, ja on siinnä jokunen muijakin lentänyt pihalle kamojen mukana. Mut nyt tuli jo ikävä muutamaa ex:ää kun ruperin ajattelemaan:( Kolmas pannu se on mullakin menossa:D

• zisel
        modelli kirjoitti:

Ai, aika jännää:D Mikä yhteen sattuma meikäläinen´kin on heitellyt voltteja ja turhia kamoja pois jo jokusen vuoden, ja on siinnä jokunen muijakin lentänyt pihalle kamojen mukana. Mut nyt tuli jo ikävä muutamaa ex:ää kun ruperin ajattelemaan:( Kolmas pannu se on mullakin menossa:D

Mulla on toi muutto kohta niin pitäis vähän ryhdistäytyä. Heitin 2 täyttä jätesäkillistä vaatteita menee!! Kuvittele mikä määrä tavaraa mulla on... Ne vaatteet oli sellasia farkkuja jotka oli jo ihan repaleina sun muita virttyneitä t-paitoja jne. Vähän kirpas kyllä heittää yhet Dieselin farkut roskiin..

• zisel kirjoitti:

Mulla on toi muutto kohta niin pitäis vähän ryhdistäytyä. Heitin 2 täyttä jätesäkillistä vaatteita menee!! Kuvittele mikä määrä tavaraa mulla on... Ne vaatteet oli sellasia farkkuja jotka oli jo ihan repaleina sun muita virttyneitä t-paitoja jne. Vähän kirpas kyllä heittää yhet Dieselin farkut roskiin..

Ja seuraavaksi lentää tää mun läppäri, koska tämä antaa ihan mitä sattuu kirjaimia, jos mä isken s niin tulee r...... kivaa.....vai mitä. Tai.....jos kirjoitan uttiv niin tulee jotain tähtiä, n:ää pitää lyödä vasaralla ja siitä huolimatta se ei aina tuu ennen kuin sammuttaa selaimen. Voi että tähtityttää. Mikä on sun suosikki limppari? Mun on Smurffi päärynä.

• zisel
        modelli kirjoitti:

Ja seuraavaksi lentää tää mun läppäri, koska tämä antaa ihan mitä sattuu kirjaimia, jos mä isken s niin tulee r...... kivaa.....vai mitä. Tai.....jos kirjoitan uttiv niin tulee jotain tähtiä, n:ää pitää lyödä vasaralla ja siitä huolimatta se ei aina tuu ennen kuin sammuttaa selaimen. Voi että tähtityttää. Mikä on sun suosikki limppari? Mun on Smurffi päärynä.

Katos vaan, meillä on sama lempparilimppari :D

Mulla on muuten varmaan siinä roskiinheittely-touhussa mennyt vahingossa yks dildo mukana. Mulla on 3 dildoa ollut - vihreä (sellanen pimeässä hohtava), hopeinen ja sellanen luomu-muna. Sen vihreän jätin jonnekkin joskus mutta nyt se hopeinenkin on hävinnyt. Ei muuten mitään mutta se luomumuna joka jäi on liian iso. Pitääkö tästä nyt tosiaan lähtee dildo-kaupoille kesken kaiken?? :D

• zisel kirjoitti:

Katos vaan, meillä on sama lempparilimppari :D

Mulla on muuten varmaan siinä roskiinheittely-touhussa mennyt vahingossa yks dildo mukana. Mulla on 3 dildoa ollut - vihreä (sellanen pimeässä hohtava), hopeinen ja sellanen luomu-muna. Sen vihreän jätin jonnekkin joskus mutta nyt se hopeinenkin on hävinnyt. Ei muuten mitään mutta se luomumuna joka jäi on liian iso. Pitääkö tästä nyt tosiaan lähtee dildo-kaupoille kesken kaiken?? :D

Jokainen tyttö joka kadulla vastaan tulee ja hymyilee, omistaa ison dildon. Näin se vaan on, mä oon hyväksynyt sen jo aikoja sitten. Jos mä joskus muutan niin mä ostan bootsit ja nahkatakin (mustan) tietty.

• zisel
        modelli kirjoitti:

Jokainen tyttö joka kadulla vastaan tulee ja hymyilee, omistaa ison dildon. Näin se vaan on, mä oon hyväksynyt sen jo aikoja sitten. Jos mä joskus muutan niin mä ostan bootsit ja nahkatakin (mustan) tietty.

Sillä mä just ajattelinkin että pitää lähtee ostoksille kun alkaa otsasuoni tykyttää sen verran jos ei dildoa ole saatavilla ettei mua jaksa kattella sen jälkeen kukaan :D Alkaa tännekkin tulee samallaista tekstiä kuin joillain :D Mutta aiheesta vielä sen verran että kaveri kertoi että sillä on joku "delfiini" ja kehui sen ihan maasta taivaisiin. Jos meen ostoksille ensviikolla niin pitääkin kysyä myyjältä mikä se semmonen on.

Mulla on mustia nahkatakkeja vinopino. Niitäkin pitää varmaan karsia. Yhestä mä tykkään ihan sikana - sellanen vyötäröpitunen prätkärotsin näkönen (siis se on sellanen halpis-versio oikeasta rotsista). Siinä on vetskareita paljon jne :)

• modelli
        zisel kirjoitti:

Sillä mä just ajattelinkin että pitää lähtee ostoksille kun alkaa otsasuoni tykyttää sen verran jos ei dildoa ole saatavilla ettei mua jaksa kattella sen jälkeen kukaan :D Alkaa tännekkin tulee samallaista tekstiä kuin joillain :D Mutta aiheesta vielä sen verran että kaveri kertoi että sillä on joku "delfiini" ja kehui sen ihan maasta taivaisiin. Jos meen ostoksille ensviikolla niin pitääkin kysyä myyjältä mikä se semmonen on.

Mulla on mustia nahkatakkeja vinopino. Niitäkin pitää varmaan karsia. Yhestä mä tykkään ihan sikana - sellanen vyötäröpitunen prätkärotsin näkönen (siis se on sellanen halpis-versio oikeasta rotsista). Siinä on vetskareita paljon jne :)

Delfiini! newer höörd...kuullostaa ihan kalalta tai siis mielenkiintoiselta. En ole kyllä törmännyt moiseen kuin meressä, mutta täytyy soitta kaverille se tietää kaiken siis ihan kaiken mikä varsinkin liittyy muijiin ja niiden harrastuksiin.

Kävin äsken tuolla siwassa hakemassa lisää kahvia ja katsomassa onko sinne tullut uusi tyttö töihin...ei ollut. Käppäilin siinnä sitten himaan niin puolessavälissä oli yks muija haravoimassa pihaa ja kun se näki mut, niin se juoksi siihen aidalle, alkoi hirveä pajatus, että mä oon pannu niitten tytärtä. Eikä me oltu siinnä kaksistaan, koko kadun asukkaat oli pihoillaan hommissa.

Kysäsin rouvalta, että kukas se teidän tytär on ja että tuoppas näytille kun en nyt ainakaan rouvan piirteistä pysty päättelemään mitään. Saakelin akka heitti haravalla ja huusi, että jos vielä käyn hakemassa alkosta tytöille viinaa niin se panee poliisit mun perään.

Ei siinnä muuten mitään, mutta kun olen käynyt kylässä niissä muissa naapureissa mutta muistaakseni en kyseisessä talossa.

Pakko vetää verhot kiinni ja rauhuttua vähän, ajattelin pitää tänään kuivan päivän mutta saakeli tollasia hulluja on joka puolella, niin ei tässä voi muuta kun ottaa pitkä kulaus Baileyssiä......

• Cranky_geek

Aikamoista vääntöä, mutta eipä toi mitenkään epätavallista liene eläinten kohdalla. Tulee hyvin mieleen tämmönen pätkä eräästä suosikkisarjoistani, nimittäin family guysta.

http://www.youtube.com/watch?v=Y45xj38z4pI

ps. Tulinpa vaan pitkästä aikaa piipahtamaan täälläkin. Vähän näkyy olevan vielä tuttuja nimimerkkejä ketjuissa, mutta taitaa olla pieni kato käynnyt täälläkin. Mitäs ziselille nykyään kuuluu? :)

• Anonyymi

Onko nännikorut nyt muorissa, kun näin biitsillä yhren!

Kiimatippa on nyt kepin nenässäja tulevan tarkkailua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3095
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1565
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1328
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1250
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe