TOSIMIEHET, JOTKA HALUAVAT KESKUSTELLA AUTOISTA JA HAUKKUA YKSINHUOLTAJA JA SIIVOOJAÄMMIÄ!
NIIN!
HAHA! :D
http://www.youtube.com/watch?v=rGRwUJk8bnA
ILMOUTTAUTUKOOT TÄHÄN AVAUKSEEN NE HETEROSEKSUAALISET
25
175
Vastaukset
- zisel
http://www.youtube.com/watch?v=QvWj18LeU1g
SIINÄ SULLE!
NÄIN ON!
HAHA :D- MMies
TÄHÄN KERHOON ENNENKUIN OLET VAIHTANUT GALLERIA-SIVUSI SUKUPUOLI-TIEDOT MIESPUOLISEKSI!
- zisel
MMies kirjoitti:
TÄHÄN KERHOON ENNENKUIN OLET VAIHTANUT GALLERIA-SIVUSI SUKUPUOLI-TIEDOT MIESPUOLISEKSI!
SINÄ ET OLE TERVETULLUT!!!
NIIN!
HAHA :D
- viIi
Hähä! :D
keskustella Talent-ohjelmaan osallistuveiden taidoista, vaan soveltaudutaan BB:n kielenkäyttöönkö?
- MMies
NYT MENI OHI TÄYSILLÄ!
MITÄ TARKOITAT!? - zisel
MMies kirjoitti:
NYT MENI OHI TÄYSILLÄ!
MITÄ TARKOITAT!?KENELLEKKÄÄN OLE YLLÄTYS!!
NÄIN ON!
- matti penis
Hahahahahaha! 8)
- MMies
MISSÄ MONTE JA GENIO.MENTE MAHTAVAT KUPATA!?
HAHA! :D - zisel
MMies kirjoitti:
MISSÄ MONTE JA GENIO.MENTE MAHTAVAT KUPATA!?
HAHA! :DKETÄÄN TOIVOTELLA TERVETULLEEKSI KERHOON JOHON ET ITSE KUULU!
NIIN!
TOSIMIEHISTÄ TOSIMIEHIMMÄT, JOTKA KESKUSTELEVAT PELKÄSTÄÄN PANSSARIVAUNUJEN TEKNIIKASTA!
NIIN! :D
HAHA!- zisel
TÄHÄNPÄS ONKIN IHAN PAKKO ILMOITTAUTUA! ÄMMÄT PIMEESEEN TISKAA JA POIS PALSTOILTA!
NÄIN ON!
HAHA :D - MMies
JO JA ANOMUKSESI HYLÄTTIIN...
MMies kirjoitti:
JO JA ANOMUKSESI HYLÄTTIIN...
JUURI HYLÄTTY TÄSTÄ PÖTKÖSTÄ, ELLET SATU LÖYTÄMÄÄN TODISTEITA SIITÄ, ETTÄ DAZU-MERKKISIÄ PANSSARIVAUNUJA ON OLEMASSA!
NÄIN ON! :D
HAHA!zisel kirjoitti:
TÄHÄNPÄS ONKIN IHAN PAKKO ILMOITTAUTUA! ÄMMÄT PIMEESEEN TISKAA JA POIS PALSTOILTA!
NÄIN ON!
HAHA :DTOSIMIES AJAA LEOPARDILLA! ÄMMÄT PESEVÄT PARSAA!
HAHA!- almasty
Haluatko kysyä multa jotain PASI panssarivaunun tekniikasta.
almasty kirjoitti:
Haluatko kysyä multa jotain PASI panssarivaunun tekniikasta.
MINÄ VAIN NEUVON!
HAHA!- zisel
dazu kirjoitti:
TOSIMIES AJAA LEOPARDILLA! ÄMMÄT PESEVÄT PARSAA!
HAHA!Olen koeajanut viime päivinä Rangerin Hiluxin ja Isutzun.Navara ja Mitsu-L200 ajamatta,kuitenkin olen maahantuojien sivuilla katsellut että Mitsun Intense nelivetojärjestelmä on markkinoiden paras.
Kun kävin koeajamassa Izutzua on se mielestäni tämänhetkisistä ajamistani autoista ylivoimaisesti paras
malli tosin oli 3.0 automaatti spase cab hintakin suolaiset 35.500e.Kuitenkin näissä ajamistani muistakin
löytyy molemmista liki sama hinta.
Eniten minua hämäsi Izutsussa automyyjän tieto auton 4-veto tekniikasta,eli ei valjennut minulle.
Koeajossa huomasin että alta 100 nopeudessa voi 2 vedolta ainakin vaihtaa 4 vedolle ja päinvastoin(pieni viive
näytti olevan).Parasta minusta tässä oli se että koelaudasta kytketään sähköisesti neliveto-2veto ja myös alennusvaihde)eli mitään "keppiviidakkoa"auton lattialla ei ole.
Kuka tietäisi k.o auton nelivetotekniikasta enemmän ja kertoisi sen meille muille myös?
Ajamistani autoista Izutzu kiinnostaa eniten juuri siksi että taitaa olla markkinoiden ainoa 2 paikkainen (alempi veroluokka)jonka saa myös automaattivaihteistolla,toki myös sähköinen nelivedon kytkentä viehättää.Seuraavaksi mennään koeajamaan Mitsu-L200 ja Nissn Navara ja siten kai on yhteenvetojen aika
tosin lopulta väliraha auton vaihdon ratkaisee mutta mukavaa aikaahan tämä autonvaihtoaika aina on. zisel kirjoitti:
Olen koeajanut viime päivinä Rangerin Hiluxin ja Isutzun.Navara ja Mitsu-L200 ajamatta,kuitenkin olen maahantuojien sivuilla katsellut että Mitsun Intense nelivetojärjestelmä on markkinoiden paras.
Kun kävin koeajamassa Izutzua on se mielestäni tämänhetkisistä ajamistani autoista ylivoimaisesti paras
malli tosin oli 3.0 automaatti spase cab hintakin suolaiset 35.500e.Kuitenkin näissä ajamistani muistakin
löytyy molemmista liki sama hinta.
Eniten minua hämäsi Izutsussa automyyjän tieto auton 4-veto tekniikasta,eli ei valjennut minulle.
Koeajossa huomasin että alta 100 nopeudessa voi 2 vedolta ainakin vaihtaa 4 vedolle ja päinvastoin(pieni viive
näytti olevan).Parasta minusta tässä oli se että koelaudasta kytketään sähköisesti neliveto-2veto ja myös alennusvaihde)eli mitään "keppiviidakkoa"auton lattialla ei ole.
Kuka tietäisi k.o auton nelivetotekniikasta enemmän ja kertoisi sen meille muille myös?
Ajamistani autoista Izutzu kiinnostaa eniten juuri siksi että taitaa olla markkinoiden ainoa 2 paikkainen (alempi veroluokka)jonka saa myös automaattivaihteistolla,toki myös sähköinen nelivedon kytkentä viehättää.Seuraavaksi mennään koeajamaan Mitsu-L200 ja Nissn Navara ja siten kai on yhteenvetojen aika
tosin lopulta väliraha auton vaihdon ratkaisee mutta mukavaa aikaahan tämä autonvaihtoaika aina on.NÄIN ON! :D
- almasty
Sitten niistä autoista.Mikä vittu mun Honda accordia vaivaa kun ei siinä toimi takavalot lainkaan silloin kun ajovalokatkaisija on yläasennossa.
- almasty
dazu kirjoitti:
HAHA!Luulen että se vika on relepuolella.
- monte34
almasty kirjoitti:
Luulen että se vika on relepuolella.
luulin et ainoastaan vilkuissa
- almasty
monte34 kirjoitti:
luulin et ainoastaan vilkuissa
En loppujen lopuksi tiedä autoista mittän muuta kuin sen että niitä ohjataan ratilla eikä ne käy jossei niihin tankata polttoainetta.
- monte34
almasty kirjoitti:
En loppujen lopuksi tiedä autoista mittän muuta kuin sen että niitä ohjataan ratilla eikä ne käy jossei niihin tankata polttoainetta.
en kyllä sähkötöistä juuri ymmärrä mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823203
- 922915
- 532172
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201615Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61399- 191384
- 151379
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein171339Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131331Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285