Ihastunut lähikaupan kassamieheen :(

EpätoivoinenIhastuja

Olen 24v enkä ikinä ole seurustellut (säälittävää). Olen jo menettänyt toivoni unelmien mieen löytämisestä. En halua olla yksin koko elämääni, mutta yrittäminen on vaikeaa. En pysty uskomaan, että kukaan olisi kiinnostunut, kun kukaan ei ikinä ole yrittänyt edes iskeä minua.

Olen huomannut, että lähikaupassani on ihan älyttömän hyvännäköinen mies johon haluaisin tutustua. Asioidessani kaupassa en ole havainnut hänen osoittaneen mitään mielenkiintoa minua kohtaan (flirttaavaa hymyä, mielenkiintoa minua kohtaan tai puhunut mitään muuta, kuin on tarvis). Tottakai hän on ystävällinen niinkuin kaikille muillekkin asiakkaille.

Tahtoisin neuvoa tilanteeseen vaikka tiedänkin, että minun on tehtävä itse päätökseni ja yritykseni.

Toivoisin kuitenkin ajatuksianne asiasta. Onko edes järkevää toivoa, odottaa tai yrittää mitään? Miten lähestyä myyjää? Miten edes iskeä miestä? Onko säälittävää pyytää miestä esim kahville? Miten osoittaa kiinnostukseni häntä kohtaan olematta nolo ja säälittävä?

7

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teekkari_aallosta

Kuulostat siltä, ettet luota itseesi. Tämä tulee paistamaan läpi suorissa iskemisyrityksissä, niin kuin miehilläkin. Pakkien saaminen on todennäköistä.

Odottaminen on kuitenkin vielä huonompi vaihtoehto, eikä se tule kysymykseenkäähn. Kassan myyjä näkee kaikenlaista päivän aikana, etkä sinä erotu muista tasan mitenkään.

Sinun siis täytyy tehdä iskeminen. Kyse on vain enää siitä, millä aikajänteellä teet tämän iskemisen. Itse suosittelisin parin kuukauden kestoista isku-prosessia. Eli tokaiset mukavia joka kaupassa käyntikerralla ohimennen. Jotain sellaista, mikä nostaa sinut hänen mieleen muiden asiakkaiden yläpuolelle. Sitten kun joitain aikoja on käytetty kevyeen jutusteluun, niin sinusta voi jo itsestäkin tuntua luontevalta kysyä häntä kupposelle.

Muuten: Unelmamiehiä ei ole olemassakaan, mielestäni, niin kuin nerojakaan ei oikeasti ole. On vain ihmisiä, jotka ovat panostaneet elämässään eri asioihin.

Terveisin,
      sinkku teekkari, joka ei ole ollut kontaktissa ulkomaailmaan muuten kuin kaupanmyyjien kautta

• fgtjluo

Kuulostat kivalta. Mistä päin olet? Oletko ikinä harkinnut että voisit tutustua mieheen netin kautta?

• EpätoivoinenIhastuja

Olen kokeillut tutustua netin kautta, mutta keskiikäisten seksiehdottelujen ja yhden epäonnistuneetn deittien johdosta se jäi siihen Hyviä ehdotuksia myyjän huomion hrättämiseksi otetaan vastaan, olen niimittäin todella surkea tässä.

• fgtjluo

Hei, ei yhden epäonnistuneen deitin takia kannata luovuttaa. Itse olen 27-vuotias mukava ja hyvännäköinen mies Helsingistä. Jos annan maili-osoitteeni niin voisitko harkita tutustumista? Lupaan ettet joudu pettymään.

Mutta vastatakseni kysymykseesi... Ei kukaan mies pidä naista nolona jos hän osoittaa olevansa kiinnostunut. Ei ainakaan kukaan mies joka olisi tutustumisen arvoinen. Pyydä häntä ihmeessä kahville. Jos olet liian ujo, niin voit myös kirjoittaa asiasi jollekin lappuselle ja antaa sen hänelle kassalla.
        Vaikea luvata että hän suostuisi siihen kumminkaan jos hän ei ikinä ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta sinua kohtaan. Mutta tuskin hän siitä ainakaan pahastuu.

• tai sit ei

Mene ostaa kahvipaketti ja sano miehelle jos näät et olis kiva juoda kahvia sun kanssa. Jos juoksee karkuun niin ei ole kiinnostunut. Muuten voit lykätä numeros sen kouraan ja sanoo et soittele..

• 568

Käytkö koskaan missään? Tarkoitan, että miehet eivät tule hakemaan kotoa ja Suomessa ei ole kai kauhean yleisestä, että edes naisia tultaisiin iskemään arjen tilanteissa. Toisin sanoen se, että ei ole seurustellut koskaan ei tarkoita vielä välttämättä mitään.

Eikä ole mitään noloa pyytää numeroa / pyytää tekemään jotain. Kysy vaikka jonain rauhallisena hetkenä ensin "apua" löytämään joku tuote. Sitten kun mies auttaa, sanot vain esim. "Oikeasti halusin vaan päästä juttelemaan sun kanssa". Ihan mitä tahansa voi sanoa.

• EpätoivoinenIhastuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      241
      4031
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe