Etsitään haasteteltavaa ruokailutottumuksiin liittyen

k71376

Tervehdys!

Olen tekemässä iltapäivälehdelle artikkelia liiallisen ruokailun terveysriskeihin liittyen. Kyseinen artikkeli perustuu julkaisuun, minkä mukaan mm. lihan kulutuksen viikkosuosituksen ylittävä osuus (500g) kasvattaa useiden tautien riskiä.

Etsin haastateltavaksi henkilöä, joka on kärsinyt terveyshaitoista syötyään liikaa jotain tiettyä ruokaa / einestä yms., mutta pystynyt muuttamaan ruokailutapojaan niin ettei haittaa enää ole tai se vaivaa vähemmän. Ruoka tai eines voi olla mikä tahansa (kuten liha, suola, maito, limsat, roskaruoka yms.).

Kyseessä olisi yleisluontoinen haastattelu ja se voidaan myös tuottaa anonyymisti. Osallistuvalle olisi tarjolla myös parinkympin lahjakortti!

Jos olet kiinnostunut tai tunnet jonkun joka haluaisi auttaa jutun teossa niin oletko suoraan yhteydessä minuun. Kaikki annetut tiedot ovat ehdottoman luottamuksellisia eikä niitä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen. Kyseinen haastattelu on erittäin tärkeä osa artikkelia ja toivoisin, että saisin joltakulta apua sen toteuttamisessa.

Terveisin
Daniel Stockli
[email protected]

4

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mihin ?

parin kympin lahjakortti mihin ?

• k71376

Se tulee Presentcard.fi sivustolle, mistä voit itse valita haluamasi tuotteet.

Terveisin
      Daniel

• prian

hei,,,paahtoleipien fanille,,,,leivän paahdin,,, kenwood virtu,,,on niin ylivoimainen
      ,,,parempaa ei ole,,,,pitkät ja leveat paahtoaukot,,,säädettävissä 6 sm,,,lev, asti
      voi lämmittää ja grillaa voilevpija,,y,m, ja koko pullankin,,,voi seuraa paahtoakin
      katkoamatta sitä,,,, fantastic,,,
      ainakin stockman myy sitä,,,,,79 eur,

• outolintuko?

Mille lehdelle, millä referensseillä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4263
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2955
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2868
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2643
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2621
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2189
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1955
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1683
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe