Etsitään haasteteltavaa ruokailutottumuksiin liittyen

k71376

Tervehdys!

Olen tekemässä iltapäivälehdelle artikkelia liiallisen ruokailun terveysriskeihin liittyen. Kyseinen artikkeli perustuu julkaisuun, minkä mukaan mm. lihan kulutuksen viikkosuosituksen ylittävä osuus (500g) kasvattaa useiden tautien riskiä.

Etsin haastateltavaksi henkilöä, joka on kärsinyt terveyshaitoista syötyään liikaa jotain tiettyä ruokaa / einestä yms., mutta pystynyt muuttamaan ruokailutapojaan niin ettei haittaa enää ole tai se vaivaa vähemmän. Ruoka tai eines voi olla mikä tahansa (kuten liha, suola, maito, limsat, roskaruoka yms.).

Kyseessä olisi yleisluontoinen haastattelu ja se voidaan myös tuottaa anonyymisti. Osallistuvalle olisi tarjolla myös parinkympin lahjakortti!

Jos olet kiinnostunut tai tunnet jonkun joka haluaisi auttaa jutun teossa niin oletko suoraan yhteydessä minuun. Kaikki annetut tiedot ovat ehdottoman luottamuksellisia eikä niitä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen. Kyseinen haastattelu on erittäin tärkeä osa artikkelia ja toivoisin, että saisin joltakulta apua sen toteuttamisessa.

Terveisin
Daniel Stockli
[email protected]

4

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mihin ?

parin kympin lahjakortti mihin ?

• k71376

Se tulee Presentcard.fi sivustolle, mistä voit itse valita haluamasi tuotteet.

Terveisin
      Daniel

• prian

hei,,,paahtoleipien fanille,,,,leivän paahdin,,, kenwood virtu,,,on niin ylivoimainen
      ,,,parempaa ei ole,,,,pitkät ja leveat paahtoaukot,,,säädettävissä 6 sm,,,lev, asti
      voi lämmittää ja grillaa voilevpija,,y,m, ja koko pullankin,,,voi seuraa paahtoakin
      katkoamatta sitä,,,, fantastic,,,
      ainakin stockman myy sitä,,,,,79 eur,

• outolintuko?

Mille lehdelle, millä referensseillä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45359
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2239
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1639
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe