Eli onko ne selkeesti semmoset palikat vai vain muodot:D tyhmä kysymys varmaankin, mutta hankin vatsoja enkä malta odottaa, milloin alkais näkyy. Miltä siis tuntuu ku tunnustelee mahaa ja on alkuvaiheessa?
Ja ei, en ole treenannu viikkoa ja alkanut heti innostuu. Treeniä monta kk takana vaihtelevan motivaation kanssa.
hehe miltä vatsalihakset tuntuu jos ne on vielä piilossa ?
4
286
Vastaukset
- -
Rupee innostuu kun treeniä on monta vuotta takana. Ei se lihaskaan nyt muutamassa kuukaudessa kasva.
Vatsalihakset, jopa varsin pienet sellaiset rupeavat näkymään kun rasvaprosentti on tarpeeksi alhainen, muutoin ne eivät vain näy. vaikka kuinka isot vatsalihakset olisi niin se rasva kertyy siihen päälle estää niiden näkymisen.
Rasvaprosentti alle 10% jos olet mies ja alle 15% jos olet nainen niin näkyy vatsalihakset. - heippa!!
no laiha olen, ja nuori. Minun käsittääkseni rasvaprosentti voi olla korkeampikin, koska joskus rasva jakautuu kehossa epätasapainoisesti eri ihmisillä? Käsittääkseni alle 18?vuotiailta vaikea mitata yhtään sinnepäinkään sitä oikeaa rasvaprosenttiakaan. Mahassa tosin ei ole minulla mitään pämppistä ollenkaan.
- riippuu siitä kans
missä päin kehoa sun rasvasolusi lymyävät
- ?
tosiaan kuin joku kirjottikin jo et rasvaprosentti aika paljon sanookin näkyykö ne vai ei. et kannattaa lisätä myös kestävyys liikuntaa lihasharjotuksen lisäksi jos haluaa saada ne vatsalihakset nopeammin esille mut silti siinä menee kyl aikaa ja kyl vaikuttaa myös millätavalla niitä harjotetaan tohon et olekkaan sitä laittanut millä tavalla teet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372021
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1311696Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11526Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881433- 321431
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321254Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet571184- 251140
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031- 57942