Löytyykös Rovaniemeltä tanssipaikkaa jossa olisi tanssia viikonloppuna?, En tarkoita mitään ravintolaa,vaan oikeaa tanssipaikkaa jossa olisi tanssitaitoista porukkaa!.
Tanssipaikka Rovaniemellä???
9
2519
Vastaukset
- latinos-laila
Valitettavasti Rovaniemellä EI OLE oikeaa tanssipaikkaa.Mutta Saarenkylän nuorisoseurantalolla on tanssia lauantaina,siellä on tanssitaitoistakin porukkaa,tuleppas sinne!.
- PYÖRÄHTELIJÄ
SANU EI OLE OIKEIN VIIHYISÄ PAIKKA,ONKOHAN SE SYYNÄ KUN SIELLÄ EI KULJE PORUKKAA,EIKÄ ORKESTERITKAAN OLE NIITÄ PARHAITA.MUTTA EIPÄ TÄÄLLÄ OLE MUUTAKAAN TANSSIPAIKKAA MISSÄ VOISI PYÖRÄHDELLÄ.
- tanssssija
Kävimpähän Saarenkyläläntalolla tansseissa,oli kyllä laimeat tanssit,sekä orkesteri että laulaja !!!!!!!.......eivät olleet oikein vireessä ja musiikkikin soi liian hiljaa.Tanssitaitoisiakin oli aika vähän,tanssiporukka oli kuulemma Saariselällä tanssileirillä.Mutta tulipas käytyä ja koettua tämäkin paikka,pettymys oli kyllä melkoinen.
- hilj.ei hyvä
tanssssija kirjoitti:
Kävimpähän Saarenkyläläntalolla tansseissa,oli kyllä laimeat tanssit,sekä orkesteri että laulaja !!!!!!!.......eivät olleet oikein vireessä ja musiikkikin soi liian hiljaa.Tanssitaitoisiakin oli aika vähän,tanssiporukka oli kuulemma Saariselällä tanssileirillä.Mutta tulipas käytyä ja koettua tämäkin paikka,pettymys oli kyllä melkoinen.
Musiikkia ei voinut soittaa kovempaa,kun siellä on eräs Herra jolla on desipelimittari aina taskussa ja on aina valittamassa että taas on vehkeet isolla, Monen mielestä sais kyseinen herra pysytellä kotonaan mittarinsa kanssa.
- pelle-ku-pelle
hilj.ei hyvä kirjoitti:
Musiikkia ei voinut soittaa kovempaa,kun siellä on eräs Herra jolla on desipelimittari aina taskussa ja on aina valittamassa että taas on vehkeet isolla, Monen mielestä sais kyseinen herra pysytellä kotonaan mittarinsa kanssa.
Onkohan se sama harmaa-herra joka ravintoloissakin kulkee kännykkä-desipelimittarin kanssa .Onkohan sillä joku pätemisentarve!.
- hyvä alku
Vaikka tanssipaikkajutut eivät olekaan minun heiniäni ja siinä mielessä tämä asia ei mulle kuulu, mutta onpas mukava lukea tältäkin keskustelupalstalta edes pätkä jotain sellaista mistä kysyjä saa asiallisen vastauksen.
Ei nokerrella ketään, ei levitetä pahantahtoisia juoruja, ei haukuta lähikauppiasta, ei apteekkeja eikä ajotaidottomia kaupunkilaisia eikä muuta. Ei edes lietsota muukalaisvihaa ainakaan toistaiseksi, tosin kun tämäkin ketju tässä mahdollisesti pitenee niin luultavasti tämäkin sellaiseksi vääntyy.
Mutta alku oli raikas ja hyvänmielen ketju. - Holger Kramsu
Hulibumba?
- K-Koskikatu
Kuka olet sinä ääliö joka häpäiset kauppiasvainajan.
Olet aika sairas mieleltäsi tai yrität olla tosi vitsikäs.
Ylläpito vois poistaa tuon edellisen viestin.
- enskias
NYT NYRKIT rupee raikaan, jos mun suosikkikapakkata pannaan alta lipan!
nääs,tuun kaukaa, mut asian vaatiessa , tuun lähelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632172Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61826Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381334En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71970Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88960Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?187926Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21905Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39750- 19746
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93719