Juu, eli erosimme entisen poikaystäväni kanssa noin kuukausi sitten ja asuimme avoliitossa vuoden verran, seurustelimme kaksi. Emme ole olleet eron jälkeen pahemmin tekemisissä ainakaan hänen aloitteestaan. Sovimme erotessa, että minä otan yhteyttä sitten, kun tuntuu siltä että pystyn siihen. Kun tosiaan meillä on tarkoituksena, että voisimme jatkaa puhtaasti kaveripohjalta sitten kun aika on kypsä siihen. Olen eron jälkeen soitellut hänelle muutamia kertoja lähinnä käytännön asioista(niin ainakin uskottelen itselleni, että ne ovat olleet soittamisen pääsyyt), kun meillä oli huonekaluja, joista hän maksaa minulle yms.
Olen myös tavannut jo uuden miehen, joka vaikuttaa kaikinpuolin ihanalta, mutta olen sanonut hänelle, että en ole valmis suhteeseen. Olemme nähneet vasta muutaman kerran, mutta hän ymmärtää tilanteen, koska on itsekin lähdössä ulkomaille opiskelemaan reilun kuukauden päästä. Täydellinen laastari siis;)
Nyt kuitenkin eilen soitin taas entiselleni käytännön asioista ja puhelu venähti reilun puolen tunnin mittaiseksi. Puhelussa entiseni alkoi selittämään, että on kaivannut ja ikävöinyt minua joka päivä enemmän tai vähemmän. Syy, miksi erosimme oli, että hän kaipasi vapautta ja sitä, että ehtii vielä elää nuoruuttaan ja tehdä mitä haluaa. Eli suomeksi: harrastaa irtosuhteita, mitä ei ehtinyt nuorena tehdä seurustelusuhteiden takia.
Olen taas aivan sekaisin, kun puhuimme puhelimessa. Kyyneleet nousivat silmiini pitkästä aikaa eilisen puhelun aikana. :/ Tuoko näkeminen vain enemmän tunteita sitten pintaan? Hän antoi ymmärtää myös, että olisin tervetullut hänen luokseen yöksi koska vain. Ja tiedän, että meidän seksimme oli aivan loistavaa.
Sovimme kuitenkin, että näkisimme ystävinä, kun löydän asunnon.(punkkaan siis väliaikaisesti äitini luona) Nyt en kuitenkaan tiedä, onko se hyvä idea ja onnistuuko se ylipäänsä?
Minulla on mieletön ikävä häntä ihmisenä ja yhteistä aikaamme. En kaipaa niinkään suhdetta, joka meillä oli, koska se ei selkeästikään ollut se, mitä entiseni halusi elämältään sillä hetkellä. Olen sanonut hänelle, että eläköön nyt sitä elämää, mitä halusi elää. Hän vain totesi eilen puhelimessa, että: "Niin tai ainakin sitä, mitä luulin haluavani."
Minusta tuntuu, että hän tekee tämän tahallaan. Toivoo, että roikun edelleen hänessä enkä pääse eteenpäin. Tietää myös uudesta miehestä. Varmasti toivoo, että juttu kuivuu kasaan ja itken hänen peräänsä... En tiedä. Haluaisin olla ystävä. Onko se edes mahdollista? Onko kellään kokemusta samankaltaisesta?
Ex tunkeutuu mieleeni puheillaan..Tavatako vaiko eikö?
1
165
Vastaukset
- .....
Hei! Itse olen ainakin huomannut, että kaikki yhteydenpito entiseen avopuolisooni on haitaksi vain itselleni. Minusta ainakin tuntuu, että on mahdotonta päästä yli, jos esimerkiksi soittelee tai näkee toista. Ja mulla on kans sama homma, että olen melkeen satavarma että eksä haluu että roikun siinä ja nauttii jotenkin ku minä kärsin tilanteesta.....
Eli veikkaisin että tuskin ihan heti pystyy kaveri olemaan, kun onhan siinä vielä niin paljon tunteita mukana. Seurustelin joskus 4 vuotta yhden pojan kanssa, erosta on nyt muutama vuosi, mutta nyt vasta tuntuu että voisin häntä kaverina ajatella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse874684Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.722121Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 511044
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924