Antakaa arvosana kuvien miesten ulkonäölle!

mite hyvännäköisiä?

Simppeli homma, antakaa arvio 4-10 (plussia miinuksia ja ½ saa myös käyttää) kuvien miesten ulkonäöstä. Jos haluatte kommentoida jotain mistä ette pidä tai pidätte heissä niin laittakaa vaan, mutta numerokin riittää. Ja NIMENOMAAN ULKONÄKÖÄ arvioidaan nyt, eli jos on "vastenmielinen" julkkis niin älkää huomioiko sitä vaan puhtaasti ulkonäkö vaan.

1) http://answers.bettor.com/images/Articles/thumbs/extralarge/David-Villa-12758.jpg
2) http://youcallthatamovie.com/wp-content/uploads/2010/07/stiller.jpg
3) http://static.guim.co.uk/sys-images/Sport/Pix/pictures/2011/4/26/1303849233785/Barcelonas-manager-Pep-Gu-007.jpg
4) http://www.nufcblog.org/wp-content/uploads/2010/08/Fraser-Forster.jpg
5) http://images5.fanpop.com/image/photos/28800000/Taylor-Lautner-is-17-on-The-Hits-Radio-s-25-Sexiest-Men-on-the-Planet-2012-taylor-lautner-28861314-1024-682.jpg
6) http://topnews.in/light/files/Jason_Statham.jpg
7) http://baldspots.org/wp-content/uploads/2011/07/confidence-bald-men-picture.jpg
8) http://gotchamovies.com/ul/persons/chris-evans/4bdc4ffd5a1372bd94e21b7fedf7ca32-sc.jpg
9) http://3.bp.blogspot.com/_ggYZdleucO0/TTLYZGVmwLI/AAAAAAAAAEQ/2rtnB4hZYQI/s1600/1.jpg
10) http://www.thatfilmguy.co.uk/wp-content/uploads/2011/07/neil_patrick_harris.jpg

41

787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Pikkis*

1. 7
      2. 8½ tai ehkä jopa 9 :) On vaa jotenki lutunen...
      3. 6
      4. 5
      5. 8
      6. 5
      7. 7½
      8. 8
      9. 8
      10. 8

• 7+17

1.10 UPEA
      2. 7
      3. 8
      4. 4
      5. 6 Kaikki piirteet ok, mutta silti jotain, josta en diggaa
      6. 5
      7. 9,5 Wau!
      8. 5
      9. 6
      10. 4

• Jemina8

No aika turhanlainen viesti, mutta laitan nyt kuitenki...Siis nelosesta kymppiin...Ja joo en ole mikään paras arvioimaan että älkää ny hyvänen aika kukaan ottane henk.kohtasesti =)

1. 8
      2. 8
      3. 6
      4. 7
      5. 8
      6. 6
      7. 7
      8. 8
      9. 8
      10. 8

• ..

1. 9
      2. 7
      3. 6
      4. 5
      5. 9,5
      6. 7
      7. 7
      8. 8,5
      9. 8
      10. 6.5

Näin siis vain naaman perusteella

• yxn

1. 7,5
      2. 9
      3. 8
      4. 7
      5. 9-
      6. 8,5
      7. 9
      8. 10-
      9. 9,5
      10. 7

En tiedä kuinka paljon vaikutti herrojen ilmeet, mutta pyrin antamaan pisteet siten kuin kasvoista kokonaisuutena pidin. Nro 8 edusti just sellaisia kasvoja, joista pidän. Jotkut korkeat pisteet saaneet eivät muutoin luultavasti olisi mun mieleen, koska näyttivät ehkä komeilta, mutta myös omahyväisiltä.

• ponponpon=

En tiedä keitä he ovat, mutta annan kaikille arvosanaksi 1. Jos kukaan noista tulisi iskemään niin lähtisin karkuun.

Minusta miehellä pitäisi olla hieman pidempi tukka. Esim. ponnari on seksikäs.

Mutta sinänsä ihan kiva kalluppi.

• ponponpo=

Kahvitunti jatkuukin niin piti ihan katsoa toisenkin kerran että olisko innostunut enempi mutta ei.

1. tuonnäköisiähän roikkuu perässä tusinoittain kun lähtee välimerelle lomalle, hohhoi
        2. tylsä
        3. tuollahan on enempi partaa kuin tukkaa
        4. ei nappaa
        5. ei nappaa
        6. no ei
        7. ihan ystävällisen näköinen mies mutta ei tämäkään mun tyyppiä
        8. tätä kun katsoo niin ei tule yhtään ajatusta päähän
        9. jos olisi pitkä tumma tukka niin voisin ehkä katsoa toisenkin kerran, ehkä
        10.ei nappaa

Kotikaupungin kaduillakin näkee kivemmannäköisiä miehiä.

• 1) 7 aika tavallinen
      2) 8 plussaa lähes huomaamattomasta hymynkareesta
      3) 5 ei hetkauttais jos vastaan kävelis
      4) 4 yyh! matala otsa ja muutenki luotaantyöntävän näkönen yrmy
      5) 4 pimeässä hohtava jenkkihymy ja muutenki liian söpöä yrittää olla
      6) 9 karua komeutta
      7) 7- nypityt kulmakarvat miinusta, eikä muutenkaan oikeen mun makuun
      8) 4 liikaa yritystä olla söpönen koiranpentu
      9) 8 ehkä hieman vanhempana olis jo sellainen joka saa jalat alta ja sukat pyörimään jalassa.. tuossa vähän tuommonen pullaposki mussukka vielä,
      10) 10- grrr.. ainut miinus liian pienestä nenästä

mur

• No one is good.

Seiska on ainut yli seiskan arvoinen ja näyttää paremmalta tukka päässä.

• no brown eyes

Kaikki muut - yök!
      Kymppi on symppis. Ottaisin sen ennen kaikkia muita.

P.S. Ruskeat silmät on yöks. Sitä paitsi suurin osa noista varsinkin alkupään heeboista on todella saman näköisiä keskenään. Sellaisia luotaan työntäviä, tummia mulatteja tms.

• ksjsdjdsjds

Jokaisella on niin oma makunsa joten vaikka annan huonoja arvosanoja niin varmasti moni tykkää juuri tuon näköisistä. Kuvan ilmekin vaikuttaa arvosanaan todella paljon.

1. 4
      2. 4
      4. 9
      5. 5
      6. 9

• cvvfzcvxzcfd

7. 4
        8. 4
        9.8
        10.4

Tykkään näköjään jykeväleukaisista.

• urheiluneiti

3. 8, kivan karhea ja persoonallisen näköinen. nätit silmät :)
      4. EI
      5. 5, liian silonen ja karvaton, teinimatskua
      6. 9, pidän atleettisuudesta ja tosi miehekäs :D HOT
      7. 6,5 , aika hinttimäinen, sori
      8. 9, ihana, silmät ja tukan väri mun heikkoudet :)
      9. 9, suklaanappi blondi, en yleensä pidä blondeista, mutta poikkeuksia on :)
      10. EI, se on homo :D

• Yökön yökkö

Noista kaikki oli ihan kauheita. En panis.

• heheheheh

Vartaloita ei näy, ne merkkaa enemmän minulle. Naama saa olla rumakin...

• heheheheeh

ja tietenkin se luonne merkitsee eniten ja se ei näy tuossa.

• n-81

1. Kuva ei näy.
      2. Kuva ei näy.
      3. 6
      4. 5
      5. 4
      6. 6
      7. 7
      8. 9
      9. 6
      10. 7

• Jaa-a

Etsit sitten kaikki kauheat, miksi?
      Kasilla nätit silmät, mutta muuten liian naisellinen.

Muutoin ei sellaista, jota kahta kertaa katsoisin.
      Puppelipoikia, tai muuten täysin mielenkiinnottomia.

• 1nainen.

1. -
      2. -
      3. -
      4. -
      5. -
      6. -
      7. -
      8.
      9. -
      10. -

En halua arvostella kenenkään ulkonäköä millään skaalalla. Näistä miellytti eniten nro 8. Oma kulta näyttää aina parhaimmalta...

• 2+4

ei minun makuuni yksikään.

• Komeata en

kuvista löytynyt, mutta herra nro 5 kelpaisi hyvin vävyksi.

• sdgvsdsd

Miksi aina tulee aloituksia ulkomaalaisista miehistä, varsinkin näitä hollywood-tyyppejä löytyy? On niitä suomalaisiakin miehiä, pienellä vaivalla löytää netistä (FB, Kuvake jne)

• dsadsads

Jaa sun mielestä olis ihan korrektia pölliä ihmisten kuvia heidän profiileistaan? Ja sitten vielä arvostella niitä? Eiköhän ole paljon fiksumpaa käyttää noita julkkisten kuvia, jotka on kaikille tarjolla.

• seks!!!!

Herra numero 6!!!
      Ehdottomasti!!!

Seksikäs, polttavan kuuma!!!!!

Vitonen kelpais kyllä vävypojaksi, söpö!

Muut mitäänsanomattomia, latteita.

• 6+11

1) 9-
      2)ei näy
      3)7-
      4)6 puoli
      5)9-
      6) 8
      7) 9
      8) 8
      9) 9
      10) 8-

Eipä tossa oikeen mun makuun ollu ketään :D Aika ns "taviksia" kaikki, eivätkä edusta mitään tyylisuuntaa.

• fsfdsfsdfdsfdssfd

• lolaa

1. 9

2. 7

3. 5

4. 5

5. 8

6. 6

7. 6

8. 7

9. 10

10. 7

• Kaikki oli miehen näköisiä, eikä yhtäkään ns. rumaa miestä joukossa ollut. Numeroita mä en ihmisille ala antamaan. Mulla on semmonen periaate. :)

• numro 1

Numero 1 on ykkönen, sanoisin että ysin antaisin. Muita en jaksa arvostella. On siellä pari ihan ok:ta ja muutama, joitten ulkonäössä on jotain josta en pidä (esim. numero 5 söpöine pottunokkineen ei niin innosta, ja numero 9 on muuten vaan jotenkin ärsyttävän näköinen, ehkä osittain siksi että hänellä on vaaleat hiukset ja ruskeat silmät). Loput sitten on niitä jotka ei herätä tunteita suuntaan tai toiseen näin äkkikatsomalta. Suurin osahan on toki yleisesti ajateltuna varmaan ihan hyvännäköisiä miehiä.

• 1) 8
      2) Ei toimi.
      3) Ilme vähän huono. 8-9
      4) 7
      5) 6
      6) 7
      7) 9 (paitsi toi partasysteemi vois olla vähä erilaine)
      8) 10
      9) 9-10
      10) 8-9

• Laiskalissu

Ei jaksa laittaa listaa erikseen, kaikki muut oli jotain 7 ja Taylor Lautner, Daughtry ja se Green Arrow poju 10.

• täs mun

1) 8 Ehkä saisi paremmankin kuva, ilme on vähän huono. Jos ois hyvä kuva, niin varmaan ois ysikin?
      2) - ei löydy
      3) 7 ihan tavallisen näköinen
      4) 7 tavallisen näköinen
      5) 5-6 mä en pidä kauhean viehättävänä. Jotain jopa tosi epämiellyttävää tässä on, mutta se johtuu siitä, että mulle tulee tuommoisesta naamasta mieleen eräs todella v-mäinen ihminen. Mä tiedostan sen kyllä, mutta jotenkin se ihminen oli niin ällöttävä, ilkeä, pahansuopa ja kaikkea vastenmielistä, että jokainen joka muistuttaa sitä, valitettavasti, joutuu ensin ylittämään sen "aidan" jos mä tykkään niistä. Joten mä en arvioi tätä puolueettomasti.
      6) 8 tosta miehestä on paljon parempiakin kuvia, niin mä vähän äänestän niiden perusteella. Ei tuo kuva nyt ollut niin kovin hyvä. Tuon kuvan perusteella ehkä 7 ennemmin.
      7) 7 - 8 mukava ilme, avoimet ja selkeät piirteet, mä en oikein osaa sanoa. Vähän hassun näkönen, muttei nyt pahan näkönen. Vieraan näkönen?
      8) 6 ei viehätä, mutta ehkä tommonen mutruhuulisuus viehättää monia. Yleisesti ottaen tuohan on hyvännäköinen mies, voisi olla malli, tai varmaan onkin. Mutta mä en tykkää ihan kauheesti.
      9) 8 on onnistunut kuvakin. Rennon ja siistin näkönen, tavallisen näkönen mies. Ei liian metroseksuaali ;) Eikä näytä siltä, että yrittää näyttää joltain. Mä en ihan noista silmistä ole varma, mutta sanotaan että eka ja tämä ois varmaan yhdistelmänä paras, jos ois vie hyvä kroppanen. Eli tämä ja eka plus kutonen, nin puhutaan asiaa!
      10) 8 Tää mies ei ole sillä tavalla hyvän-hyvännäkönen, mutta jotain viehättävää siinä on. Sen silmät on kivat, ja se on hyvännäköinen kuvassa. Mä tykkään.

Voittajat ovat siis nro 1, nro 6, nro 9 ja nro 10

Ei ollut mitään kovin persoonallisia valintoja, eikä semmoisia kovin karismaattisia miehiä. On nimittäin tuola tähtimuolimassa paaaaaljon karismaattismpiakin ja enemmänkin tuota sävyä ja vaihtelua.
      Osa miehistä oli todella samannäköisiä, onko se vanhinko vai sattumaa?
      Oliko tässä nyt joku "juttu"?
      Alussa oli sama malli matalalla otsallla ja lopussa korkealla otsalla.
      Hyvä kuva vaikutti varmaan myös.
      Mitäs se voittaja saa palkinnoksi :)

PS. Pelkät numerot on tylsiä, mun mielestä ois kiva kuulla perusteluja muiltakin, se on mielenkiintosta.

• haha.

Katkeroitunut vili. antaa palautetta kateudesta vihreänä ja
      kärähtämisestään CRoy tietoliikennerikoksestaan.
      Vili ei ottanut huomioon että palstoja lukee myös poliisit yms virkailijat.

• ei makeaa mulle

6 ja 7 ainoat kelpuutettavat.
        En tykkää "söpöistä" karamelleista.
        Ja jostain syystä; kalju on seksikäs! Vähän vanhempi, kaljua, miehiset piirteet ja aikuisen miehen vartalo. Siinä se.

• deft

Oma vika...mielenkiinnosta ajattelin tsekata tämän ketjun ja pääsin aloituksen viimeiseen linkkiin saakka, josta luin että Neil Patrick Harris. Naurahdin spontaanisti ja mietin yhtä asiaa...
      Aloin sitten skrollaamaan kommentteja läpi kunnes ensimmäisen kerran mainittiin sana "homo". Jatkoin skrollaamista ja totesin että tällä palstaotannalla naiset todella rankkaavat (tietämättään?) homot aika korkealle ulkonäön mukaan. Ei siis sillä että homoissa olisi mitään vikaa ja koska aloitus ei kuitenkaan maininnut siitä että rankkaako ko. kuvia heterona vaiko homona.

Hieman suurempi empiirinen tutkimus tästä voisi huvittaa mua :)

• ...............

Deft 5-

• miksipä ei

En mä ainakaan ajatellut kenenkään homoutta, vaan ihan vaan semmoista että mikä nyt silmälle on kiva, hauska ja/tai mukavan näköinen mies. Mitä olen homoja tuntenut niin ihan 50/50, osa on tosi silmää miellyttäviä ja osa vähemmän. Mutta miksi homo ei olisi silmää miellyttävä siinä missä heterokin? Ei sitä kuvasta eikä ulkonäöstä nää kuka on homo, koska ei mun mielestä kukaan mitään homo-leimaa otsassaan kanna?
        Mutta mun mielestä sinänsä ideahan ois hyvä, jos vois vaikka "testata" että laittaisi homoja ja heteroita sekasin, ja siis niitä ei pystys halutessaan tarkistaan, ettei äänestäs sen perusteella... Että miten se menis. Oisko sillä muka mitään vaikutusta. Ei mun nähdäkseni, mutta sittenhän näkis vähän laajempaa otantaa.

Ei homot ja lesbot aina näytä mitenkään stereotypioilta kuten ei me muutkaan.

• dsfsdfsdse

Mitäköhän mä tein väärin kun mun viesti poistettiin (joskus 12-13 aikaan laitoin)? Samalla tavalla linkitin ihan asiallisia kuvia julkkismiehistä (osoitin siis millainen on mun mieleen), mutta nyt se viesti on poistettu. Kaikkien neljän linkkini perässä oli tuo vihreä rinkula joka osoittaa linkin olevan ihan luotettava. Ihan mielenkiinnosta vaan haluaisin tietää mikä viestissäni oli kiellettyä.

Oli siinä pari sellaista pitkää linkkiä, suoria linkkejä kuvaan siis (googlen kuvahaun kautta). Onko se väärin?

• kj

7 komein ja hyvä laulaan. Muut yhdentekeviä. 3 suorastaan pelottava.

• neikko

1) 8
      2) kuva ei näkynyt
      3) 7
      4) 5,5
      5) en saanut linkkiä avatuksi
      6) 6
      7) 7
      8) 8
      9) 8,5
      10) 7,5

• tytsy 17

1. 9½
      2. kuvaa ei löydy :((
      3. 4 ½
      4. 4
      5. 8½
      6. 6½
      7. 8
      8. 9-
      9. 9½
      10. 7

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      116
      4895
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      115
      3978
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      215
      3896
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1396
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1374
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      172
      1369
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1155
    Aihe