Ilman kuvaa on miehen turha tehdä profiilia?

akat. poikamies

Tähän tulokseen itse tulin, koska kuvattomaan profiiliini ei tullut ainuttakaan yhteydenottoa. Minun periaatteessa pitäisi olla sitä mitä naiset sanoat hakevansa: pitkä, akateeminen, kulttuuria laajasti harrastava (tietysti nämä ovat joillekuille myös dismeriittejä, mutta eivät varmasti kaikille).

Itse en pistä kuvaani profiiliin julkisen työni takia. Toinen syys on tietysti, se että itse en oikein hyväksy tätä ajatusta netistä jonkinlaisena valintamyymälänä. Katselemme kuvia ja valitsemme sen jonka kuva eniten mielyyttää. Viis mistään muusta. En todellakaan haluaisi tulla tuollatavalla "poimituksi" . Lisäksi kuvat viestittävät vääriä mielikuvia ihmisestä. Toki kuvia voi jossain vaiheessa vaihtaa, mutta liikaa koko homma pyörii pelkkien kuvien ympärillä.

10

305

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+2

Täysin samaa mieltä. Ulkonäöllä on tietenkin merkitystä, mutta jos se olisi pääasia niin varmaan baarit olisi parempi paikka haulle. Mielestäni nettitreffit ovat juuri siitä hyvä konsepti, että siellä voi tutustua ihmisiin itseensä ilman, että visuaalinen ensivaikutelma vaikuttaa ensin liikaa. Valitettavasti täällä vain harva on edes puolitosissaan liikkeellä, ja niilläkin on naisten markkinoista johtuen niin paljon kysyntää etteivät kahdesti vilkaise kuvatonta profiilia vaikka se olisi kuinka hyvin kirjoitettu. Harvoja poikkeuksia on, mutta tuuripeliä törmääkö niihin.

Ja ei, en ole ruma. En vain pidä ulkonäköä pääasiana.

• Kuvaton mies

Lopetin jo nettideitin, mut sanon että ei kuva pakollinen ole, mut sitten pitää osata oikeasti kirjoittaa sekä olla persoonallisen hauska. Samoin profiilia pitää "virittää" siten että se on sopiva ja vetoaa myös naisen tunteisiin.
      En kehu itseäni, mutta hommasta oppineena ja jo alunperin varsin onnistuneen profiilin kirjoittaneena niin kuva ei ole välttämättä se pääasia profiilissa.

Kuitenkin auttaahan se paljon koska monet naiset hakevat vain kuvallisia profiileja, pitävät niitä luotettavina jne.

ja tietysti LOPULTA se kuva ratkaisee oikeastaan kaiken. Se on se tiketti jolla pääsee treffeille jos siis haluat itse pitää mitään kriteerejä naiselle (enkä puhu vain ulkonäöllisistä kriteereistä).

Sain pariin kuvattomaan profiilin jonkinlaisia yhteydenottojakin naisilta ja aika hyvän vastausprosentin, mutta veikkaan että kirjoitan paremmin kuin suurin osa miehistä netissä.

Lisäksi nettideitin tapa tiivistää asioita sekä aina olla positiviinen ja huumorintajuinen vaati opettelua (koska pelkkä asiallisuus jne. ei riitä).

Itse en sano juuta enkä jaata mitä kuvat kertovat tai jättävät kertomatta. Aiemmin edes en ajatellut asiaa, mutta nettideitissä selvisi että jos en ole ruma niin sitten aika mitäänsanomaton maitonaama mieheksi.

Suosittelisin että varaat kuvan johonkin valmiiksi ja olet valmis lähettämään sen parin viestin jälkeen.
      Täten ei tule sille toisellekaan osapuolelle pettymyksiä tai sinä et tuhlaa aikaasi naiseen jolle tärkeintä on ne naamakemiat.

Netti on heitä täynnä joten jos sinulla ei naamageenit hommaan riitä niin suosittelen vaihtamaan maisemaa. Tosin akateemisista naisista en voi mennä sanomaan kun aika moni hylkäsi minut liian vähäisen koulutuksen perusteella. Naiselle kun tuo status, koulutus ja palkkataso on tärkeämpi kuin sivistys tai äly.

Kaikessa pointtihan on siinä että tärkeintä valinnoissa on naisen tunteet tiettyjen peruskriteerien jälkeen ja suorin tie seksuaalisuuteen on visuaalisuuden kautta jolloin tunteet syttyy mm. kuvasta.
      Ei naiset ole sillä tavoin netissä romanttisia että pelkkään luonteeseen tai persoonaan ihastuisivat (en tiedä sitten 40 naisista).

• kuvan kanssa

Helposti luulisi että netin kautta on helpompi päästä treffeille. Jos laittaa profiilin ilman kuvaa, saa runoilla itsestään melkoisen valheilla kyllästetyn tarinan jotta saa ainuttakaan vastausta. Jos laittaa lisäksi itsestään edustavan kuvan, voi saada jo muutaman vastauksen.

Naiset ovat turhamaisia, ja heidän iskeminen on äärimmäisen turhauttavaa touhua.

• 10

Profiilisi on täytynyt olla jotenkin arrogantti, yli-kulturelli tms. Etkö itse ole lähettänyt ystävällisen imartelevia viestejä kiinnostaville daameille? Se on kulturellinkin miehen osa, etsiä ja tehdä vaikutus.

• 13 + 7

Jokin muu on syynä, koska kuvattomat hyvät profiilit saavat tiettävästi paljonkin viestejä. Siis ne harvat oikeasti hyvät profiilit.

Riippunee kyllä myös kohderyhmästä, eli siis siitä millaista seuraa haet.

• 6447676

aivan sama asia naisella. Kun minulla oli kuva, sain noin 10 vastausta/viikko. Kun otin kuvan pois, en ainoatakaan. Tai yhden omituisen kolme viikkoa sitten, siis tyypiltä jota ei selvästikkään kiinnostakkaan.

• Minä ainakin lähdin tähän hommaan ihan suoraan sillä asenteella, ettei naiset ota yhteyttä. Profiilin tarkoitus on lähinnä kuvata minua suht neutraalisti, ja auttaa naista päättämään haluaako tutustua vai ei.

• Jos naiset tietäisi mitä ne hakee niin ne hakisivat itse...

• mies pohjois-pohjanm

On kuitenkin naisia, jotka heti vaativat kuvan lähettämistä. Tein kuitenkin niin että kirjoittelin hänen kanssaan enemmän, jotta tiedän hänestä jotain. Eräs nainen lähetti ensin kuvansa. Ei hän mikään kaunotar ollut, mutta kun minä lähetin kuvani, kirjoittelu loppui siihen paikkaan. Ei hän mitään voinut edes vastata. Kohteliasta olisi ollut. Kerroin oman nimeni. Hänkin esiintyi nimellä, mutta huomasin että hänellä oli keksitty nimi. Sain hänen oikean nimensäkin kyllä selville hänen kirjoitustensa perusteella. Vaikka oli korkea koulutus ja sama kuin minulla, ei hän mikään välkky ollut.
      Parhaimmat treffini olen tehnyt niiden naisten kanssa jotka eivät ole vaatineet kuvan lähettämistä. Olipa treffeillä kanssani yllättävän nuorikin tyttö. Hän osoittautuikin todella helmeksi. Kävelylenkkiä kummempi ei ollut ensitreffimme. Juttua kuitenkin tuli vaikka kuinka paljon. Siitä alkoi seurustelumme.

• Kuvan esillä pitäminen ei ole ainakaan mua auttanut yhtään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7189
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3801
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3390
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2542
    5. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2312
    6. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2296
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      122
      2202
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2129
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1868
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1779
    Aihe