Olen juuri sellainen mies, jota täällä usein väitetään AT-miehen perustyypiksi: akateemisesti koulutettu, hiljainen ja rauhallinen nörttimäinen lukutoukka. Minun ei siis pitäisi saada naista edes sänkyyni, mutta saan kyllä. Työni ja sosiaalisen ympäristöni vuoksi olen paljon tekemisissä naisten kanssa. Seurani näyttää kyllä kelpaavan naisille makuuhuoneessa. Ei tarvitse hirveästi edes olla aloitteellinen, sillä naiset itse ehdottelevat "Pientä hauskanpitoa" . "Mitään vakavaa" kukaan ei kuitenkaan halua. Ilmeisesti täystän seksikumppanillta vaaditut minimiominaisuudet ihan hyvin, mutta en herätä sellaisia tunteita, että kukaan voisi rakastua minuun. Ex-vaimonikin tunnusti, ettei koskaan ollut rakastunut minuun vaan otti minut "koska olin hyvä mies"
AIka kamalaa huomata, että on miestyyppiä josta kyllä pidetään mutta. johon ei rakastuta. Jossain toisenlaisessa elämänpiirissä päätyisin varmaan tälläkin palstalla usein mainituksi "kaveripojaksi". Naisista kavereina itsellänikään ei ole kyllä mitään pulaa. Vaikka elämässäni on paljon ihan mielekästä sisältöä elämä ilman rakkauutta tuntuu, jotenkin tyhjältä.
Miksi kelpaan seksiseuraksi, mutta en suhteeseen?
41
431
Vastaukset
- dkfgjldkfldk
No ilmeisesti olet kuitenkin kohtalaisen näköinen, tai saat noita ehdotuksia vähän vanhemmilta naisilta.
Eikä pelkkä työ ja ympäristö varmaan johda, vaikka niistä apua onkin, siihen että naista saisi säännöllisesti. - Naisasialooseri.
Saat panoseuraa koska olet ollut naimisissa eli olet naisen hyväksi toteama ja toiset naiset tietävät tämän.
- Tuo on muuten
totta. "Eronnut" on miehelle panoseuran hankinnan kannalta paljon parempi status kuin "naimaton" , Ap. kyllä ruikuttaa ihan turhasta. Mitä sen on väliä, mitä naiset tuntevat, jos ne antavat pillua.
- ATN.
Tuo on muuten kirjoitti:
totta. "Eronnut" on miehelle panoseuran hankinnan kannalta paljon parempi status kuin "naimaton" , Ap. kyllä ruikuttaa ihan turhasta. Mitä sen on väliä, mitä naiset tuntevat, jos ne antavat pillua.
Käytetyllä miehellä ei tee mitää
- ATMaster
Tuo on muuten kirjoitti:
Noh sehän on tietysti hyvä jos sinulle kelpaa pelkkä säännöllinen pillun saanti mutta muuten ei kiitos.
Itse kyllä toivon löytäväni ihan rakkaudenkin, enkä pelkkää hetkellistä tyydytystä, mutta kaipa sitä voi noinkin elää elämänsä jos niin haluaa. - Miksi ei muka
ATN. kirjoitti:
Käytetyllä miehellä ei tee mitää
tee? Ei miehellä mikään paikka löysty pannessa
- epävakavastiotettava
Oletkohan vähän liian rattopoikamainen?
- loogista, eikö vaan
Ehkäpä annat naisille liian helposti. Saatuaan haluamansa naiset päättelevät, että olet helppo nakki jokaiselle.. ja käytetyllä miehellä ei tee mitään.
- Mutta naisille
loogista, eikö vaan kirjoitti:
Ehkäpä annat naisille liian helposti. Saatuaan haluamansa naiset päättelevät, että olet helppo nakki jokaiselle.. ja käytetyllä miehellä ei tee mitään.
ei kelpaa kuin käytetty myös. Itse en kokemattomana miehenä kelpaa lainkaan.
- nfmma
Oletko liian helppo? Suostutko kenen tahansa "hauskanpitokaveriksi"?
Nörttimiehet ts. techy geeks on todistetusti parhaita sänkykumppaneita naisille tunnollisuutensa ja kokeilunhalunsa vuoksi.- Neiti B.
Nörttimiehetkö muka parhaita .sängyssä. No eivät tosiaan ole. Parhaita ovat lihaksikkaat urheilijat
- Niinhän sinä
Neiti B. kirjoitti:
Nörttimiehetkö muka parhaita .sängyssä. No eivät tosiaan ole. Parhaita ovat lihaksikkaat urheilijat
kuvittelet
- NeitiB.
Niinhän sinä kirjoitti:
kuvittelet
perustuu kokemukseen!
- Kehtaatkin valittaa
kun olet ollut naimisissa ja saat helposti pillua. Täällä on kuule paljon 30 miehiä, jotka eivät ole koskaa edes pitäneet naista kädestä tai suudelleet. Mieti vittu sitä!
- dfhyui
Olosuhteet kieltämättä vaikuttaa erittäin paljon miehen naisonneen. Itse taas olen ehkä jopa YTM, mutta koska en ole baari-ihminen eikä työni ole sellaista missä naisia tapaisi, niin joudun olemaan ilman suhdetta tai seksiä.
Ole iloinen että saat edes seksiä. - perämela
Eihän sexi ole mitään ilman aviosuhdetta ja uskollisuutta !
kuka huolii jotain jakorasiaa elämäänsä..yök.
kaiken lisäks se on jumalattomuutta ja huoruutta.- No kaikki
ihmiset eivät käsitteellä asioita tuollaisin muisen beduiiniheimon käsittein.
- Mies1985
Ehkä peniksesi ei täytä parisuhdepituutta.
- tiedoksi saatetaan
Pituutta tärkeämpää on paksuus.
- Mies1985
tiedoksi saatetaan kirjoitti:
Pituutta tärkeämpää on paksuus.
Silti jostain syystä naiset eivät ikinä kysy paksuutta eivätkä osaisi sitä hahmottaakkaan. Eivätkä miehet ikinä mainosta paksuutta ellei heillä ole lyhyt koska se ei lähtökohtaisesti kiinnosta ketään. Liekkö tuo paksuusjuttu keksitty aikoinaan naisten vaatimuksen hämärtämiseksi ja kaunistelemiseksi.
- tiedoksi saatetaan
Mies1985 kirjoitti:
Silti jostain syystä naiset eivät ikinä kysy paksuutta eivätkä osaisi sitä hahmottaakkaan. Eivätkä miehet ikinä mainosta paksuutta ellei heillä ole lyhyt koska se ei lähtökohtaisesti kiinnosta ketään. Liekkö tuo paksuusjuttu keksitty aikoinaan naisten vaatimuksen hämärtämiseksi ja kaunistelemiseksi.
Vai aikoinaan... no otapa oppia.
http://www.nrj.fi/suhdesapinat/2012/04/18/peniksen-ymparysmitta-ratkaisee-ei-pituus - Hmmm..
Mies1985 kirjoitti:
Mies 1985 on kovasti kiinnostunut miesten peniksistä ja niiden koosta.....
- Feministi
Mies1985 kirjoitti:
Asiahan selviää parhaiten itsekullekin kokeilemalla. ;D
- Totuuden Torvi...,.,
Veikkaan että on käynyt tilastollinen harvinaisuus. Eli täytät kaikki teoreettiset vaatimukset mitä naisilla on mutta et pysty herättämään ali-tajuntaisia tunteita. Jos sinulla ei olisi asiat niin hyvin mitä nyt et saisi edes seksiä. Karu on maailma ja sen tekee karuksi naiset.
- 456321
Karuksi sen tekee miesten loppumaton himo yhdistettynä järjen puutteeseen. Ky*pä vie.
- vuuuuuua
456321 kirjoitti:
Karuksi sen tekee miesten loppumaton himo yhdistettynä järjen puutteeseen. Ky*pä vie.
No ei miesten himokkuus ole miesten syytä. Ja kyllä se järki useimmilla miehillä töissä toimii ihan hyvin.
- 456321
vuuuuuua kirjoitti:
No ei miesten himokkuus ole miesten syytä. Ja kyllä se järki useimmilla miehillä töissä toimii ihan hyvin.
ai töissä toimii... oho. Tämä olikin uutta.
- Kannattaako siis
"tylsän miehen" mennä opiskelemaan naisvaltaista alaa, jotta varmistaa että paljon naisia pyörii ympärillä opiskeluaikoina ja työelämässä? Nimittäin jos tylsä mies joutuu kilpailutilanteeseen vähistä naisista hän häviää aina. Siellä missä naisista on ylitarjontaa (ja kilpailevia miehiä vähän) hän voi jopa onnistua naista saamaan.
- Ei paskempi neuvo
Ainakaan ei kannata teknistä alaa opiskella jos ei naista ole jo valmiiksi. Opiskeluista ja työpaikalta ei naista teknisellä alla löydä. Naisia on alalla sen verran vähän, että rauhallisemmalla miehellä ei ole mitään jakoa.
- Mies1985
Ei paskempi neuvo kirjoitti:
Ainakaan ei kannata teknistä alaa opiskella jos ei naista ole jo valmiiksi. Opiskeluista ja työpaikalta ei naista teknisellä alla löydä. Naisia on alalla sen verran vähän, että rauhallisemmalla miehellä ei ole mitään jakoa.
Toisaalta naiset pitävät helposti naismaista alaa opiskelevaa miestä naismaisena.
- Yksi tuttuni
opiskeli teologiaa ja oli kyllä ihan hirveä pukki opiskeluaikoinaan. Siinä lähti monelta ujolta teologianopiskelijatytöltä neitsyys. Rauhottui lopulta kun löysi nykyisen vaimonsa. Ei vihitty opintojen jälkeen papiksi vaan meni muihin töihin. Ei kyllä sillä mitään oikeaa kutsumusta olisi ollutkaan.
- on sula jutut
Mies1985 kirjoitti:
Toisaalta naiset pitävät helposti naismaista alaa opiskelevaa miestä naismaisena.
ja vaikeasti opiskeleva on sitten miehekäs vai???
- lisättäköön vielä
Yksi tuttuni kirjoitti:
opiskeli teologiaa ja oli kyllä ihan hirveä pukki opiskeluaikoinaan. Siinä lähti monelta ujolta teologianopiskelijatytöltä neitsyys. Rauhottui lopulta kun löysi nykyisen vaimonsa. Ei vihitty opintojen jälkeen papiksi vaan meni muihin töihin. Ei kyllä sillä mitään oikeaa kutsumusta olisi ollutkaan.
että kaveri oli lukiossa samanlainen hiljainen mies kuin minäkin ja oli yliopistoon mennessä vielä ihan kokematon.
- Ei liity asiaan
Yksi tuttuni kirjoitti:
mutta tuli hei mieleen ja oli pakko linkittää:
http://www.youtube.com/watch?v=2HduUCieICQ - hgjskfsjd
Mies1985 kirjoitti:
No, ei pidä paikkaansa. En tunne yhtään ns. naismaista hoitaja-miestä. Esim. hoitaja.net:ssä voi käydä toteamassa, että kyseessä ei todellakaan ole mitkään "naismaiset miehet". En usko, että perusbaarilookissa hoitajamies tai palomies eroavat toisistaan lainkaan - naistenkaan silmissä.
- Itse kyllä uskon
hgjskfsjd kirjoitti:
No, ei pidä paikkaansa. En tunne yhtään ns. naismaista hoitaja-miestä. Esim. hoitaja.net:ssä voi käydä toteamassa, että kyseessä ei todellakaan ole mitkään "naismaiset miehet". En usko, että perusbaarilookissa hoitajamies tai palomies eroavat toisistaan lainkaan - naistenkaan silmissä.
että hoitajamiehet ovat enimmäkseen suoleenottajia.
- Minusta taas
Itse kyllä uskon kirjoitti:
että hoitajamiehet ovat enimmäkseen suoleenottajia.
kaikki uhoavat macho-örkit ovat kaappihomoja
- Olen itsekin
Yksi tuttuni kirjoitti:
kullut vastaavia juttuja teologisesta tiedekunnasta. Siellä kuulemma meno on yliopiston hurjinta
- mielenkiintoista6
Missäs työssä olet? Minulle kelpaisi kuvailemasi kaltainen seura, koska olen varma, ettei minua kelpuuteta koskaan parisuhteeseen. Olen kuitenkin takuulla riittävän komea seksiseuraksi.
- ööh
Minäkin olen tuollainen ATM:n perustyyppi. En kuitenkaan saa naisia sänkyyni. Haluaisin tietysti rakkautta, mutta toki pelkkä seksi ja kaveruuskin naisten kanssa olisi parempaa kuin nykytilanne.
- Ongelman ydin
taitaa olla olosuhteet. Kuten tuolla jo aiemmin on viitatta ap:kaan tuskin saisi naista jos vaikka työskentelisi insinööritoimistossa. Pitää olla jossain sellaisessa asemassa että paljon naisia on aina ympärillä - ja vähän miehiä kilpailijoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2512888Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell51620Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.21315- 1011174
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231151- 701039
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531022Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717937- 135912