että olen ahene sika. En tiedä pitävätkö ne juorut paikkaansa, mutta näin on.
T: relaxedlies.
Facepookissa on kerrottu
11
111
Vastaukset
- Ratikkamatkustaja
Olekkonä shit se vaalruusin äijä?
Tuskin se on. Mutta minä tekisin polttoitsemurhan zippo-bensalla, jos syntyisin seuraavassa elämässäni Hullu-Anselmiksi.
- jetset3
Ratikkakuski kirjoitti:
Tuskin se on. Mutta minä tekisin polttoitsemurhan zippo-bensalla, jos syntyisin seuraavassa elämässäni Hullu-Anselmiksi.
Syntyäksesi Anselmina?
- ...
jetset3 kirjoitti:
Syntyäksesi Anselmina?
Ratikka tahtoo jotain parempaa ..
- Hullu-Anselmi
... kirjoitti:
Ratikka tahtoo jotain parempaa ..
Toivottoman ahne tuo Ratikka on, vaikka henkisia almuja annan roppakaupalla kompensoimaan puuttuvia hengenlahjojansa
'
Nyttenkin Ratikka voitti hiukkasen niitä Monopolipeli leikkirahojansa, kun myi Nokian, joka on pudonnut jo 60%
ja myisi pian Helsingin asunto-osakkeensa
nehän ovata romahtaneet vielä vasta 40%
vuoden lopulla pelkkää jättömaata,eikäranta sijainninvuoksi kelpaakaatopaikaksikaan enää
Sinneei saa haudata edes kokoomuslaisia seuraavan kapinan jälkeenkään - Sillä siitä pääsee
Hullu-Anselmi kirjoitti:
Toivottoman ahne tuo Ratikka on, vaikka henkisia almuja annan roppakaupalla kompensoimaan puuttuvia hengenlahjojansa
'
Nyttenkin Ratikka voitti hiukkasen niitä Monopolipeli leikkirahojansa, kun myi Nokian, joka on pudonnut jo 60%
ja myisi pian Helsingin asunto-osakkeensa
nehän ovata romahtaneet vielä vasta 40%
vuoden lopulla pelkkää jättömaata,eikäranta sijainninvuoksi kelpaakaatopaikaksikaan enää
Sinneei saa haudata edes kokoomuslaisia seuraavan kapinan jälkeenkäänKaikki myyntiin vaan.
- Veispuukis:.!1%#++
.
Nymmä kerron Veispuukis notta mä meen syämähän härskiä silliä ja juan olutta
.- Aaargh!
har-jantteri!
Ota loma palstalta, jotain sata vuotta... - Veittellä Veispuukis
Aaargh! kirjoitti:
har-jantteri!
Ota loma palstalta, jotain sata vuotta....
Nymmä kerron notta mä kuarin pottuja veittellä Veispuukis (onneks se veitti ei tällä kertaa jääny erellisehen rumiiseen)
. - no kunhan
Veittellä Veispuukis kirjoitti:
.
Nymmä kerron notta mä kuarin pottuja veittellä Veispuukis (onneks se veitti ei tällä kertaa jääny erellisehen rumiiseen)
.et ota kantaa mihinkään yhteiskunnallisiin asioihin enää, niin saat jäädä höpöttämään omiasi - TOISTAISEKSI!
Mä oon enemmän sellanen wannabeahne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750