Törmäsin sattumalta ATM-kaverini treffiprofiiliin.
Jos laittaisin linkin tuohon profiiliin, moni naispuolinen kirjoittaja kommentoisi siihen varmasti jotain tyyliin "Mutta tuohan on ihan kivannäköinen mies" tai "Kyllä tuon luulisi löytävän oman kullan" tai "Ihan kiva ja sympaattisen oloinen". Yksikään nainen ei kuitenkaan edes harkitsisi kirjoittamista kamulleni, sillä hän on todellakin vain "ihan kiva" eikä omaa YT-miehen tappaja- ja saalistajageenejä.
Monelle naiselle jo kamuni pituus (169 cm) olisi kynnyskysymys, sillä pitäähän miehen sentään olla miehen mittainen, mutta viimeistään hänen neutraalin tylsä elämänsä kokkailuineen, koti-iltoineen ja leffoineen karistaisi loput. Mitään särmää hänen profiilissaan tai elämässään ei ole.
Jos kamuni olisikin edes joskus repäisevää, vetänyt kännit tai käynyt huorissa, mutta kun ei ole. Hän on raitis ja tupakoimaton, liikunnallinen mies, joka meni suoraan lukiosta TKK:lle ja sieltä valmistuttuaan suoraan hyvään, epäseksikkääseen työpaikkaan.
Tiedän, että moni nainen on muutamien treffien jälkeen todennut hänelle kliseisesti, että "Sä olet tosi jees, mutta se jokin vain puuttuu" tai "Sä olet hyvä mies ja löydät varmasti vielä jonkun". Epäilen, ettei hän ole koskaan saanut edes pillua.
Ja silti hän jaksaa profiilissaan väittää, että on tyytyväinen elämäänsä, joka puuttuu "vain se tärkein eli Sinä". Tosiasia on, että kamuni kelpaisi ainoastaan jonkun YH:n äpärälauman elättäjäksi, jos ymmärtäisi profiilissaan valehdella tulonsa yläkanttiin. Mutta sitäkään hän ei ole tajunnut tehdä.
Minua säälittää ja toisaalta ärsyttää hänen naiivi ja positiivinen suhtautuminen elämäänsä. Hän ilmeisesti kuvittelee vielä löytävänsä rakkauden, vaikka on saanut jo monesti nenilleen. Hänen sijassaan minä olisin jo haukkunut kaikki naiset huoriksi ja ruvennut naisvihaajaksi, joka kirjoittaa Suomi24:n sinkkupalstalla provoja ja trolleja.
Löysin ATM-kamuni treffiprofiilin
13
409
Vastaukset
- Äääliö älä lyö
Täytyy sanoa että kaltaisesi nyhväkekaverit ovat turhuuden huippu. SANO sille kamullesi miten asiat on muuten et ole yhtään sen parempi.
- ATM luojan armosta
Mitä sanominen auttaisi? Ei hän senkään jälkeen naista saisi, joten ihan sama.
En tietenkään voi sanoa varmasti, ettei ole saanut pillua, mutta epäilen vahvasti että poikuus on vielä tallella. Ainakaan hän ei ole koskaan seurustellut ja toisaalta on sanonut, ettei halua yhden yön juttuja vaan kunnon suhteen.
- surkimus luuseri
ihan kuin minä paitsi et eri työpaikka.
- rwhsh
sama täällä, raksa apparina työskentelen
terveisin:raksa appari 27v
- 444444
Ei ilmeisesti ole menettänyt toivoaan, joten ei ole aivan ihan niin toivoton tapaus kuin sinä. Ehkä on jopa saanut.
- ;)))
Olisit????
- ATM luojan armosta
Aivan varmasti olisin. Olenhan nytkin jo nytkin täällä ja toisin kuin kaverini, minä sentään olen saanut pillua kolme kertaa elämäni aikana ja vieläpä kolmelta eri naiselta.
- Naisasialooseri.
ATM luojan armosta kirjoitti:
Aivan varmasti olisin. Olenhan nytkin jo nytkin täällä ja toisin kuin kaverini, minä sentään olen saanut pillua kolme kertaa elämäni aikana ja vieläpä kolmelta eri naiselta.
No ethän sinä sitten mikään ATM ole. Vai oletko ollut jo vuosikausia puutteessa yrittämisestä huolimatta?
- ATM luojan armosta
Naisasialooseri. kirjoitti:
No ethän sinä sitten mikään ATM ole. Vai oletko ollut jo vuosikausia puutteessa yrittämisestä huolimatta?
Olen viimeksi saanut kaksi vuotta sitten. Lasken itseni AT-mieheksi, koska kaikki nuo naiset ovat olleet humalassa ja rumia. Selvänä he eivät luultavasti olisi lähteneet mukaani.
Viimeisin oli lihava, noin 40-vuotias YH, joka ensin kertoi tunnin lapsistaan ja toisen tunnin tilitti entisestä miehestään. Sitten hän jo ehdottikin, että lähdettäisiin kämpille panemaan.
- hahahaahahaaa
Tämähän oli hyvä :D se on harmi että nykyään se Tavallinen Mies eli naisten silmissä luuseri ei kelpaa mihinkään. Omakohtaistakin kokemusta on. Ainoat kiinnostuneet on yh-valaita :D
- Reipas Mies
Mitä fantasiaa siis kamusi yrittää rakentaa? Miten kauan siinä itseään voisi huijata olemaan näkemättä p/s-junan perävaloja jotka koko ajan loittonevat?
Jos oman ikäiset sinkku muijat dissaavat- sen säkenöivän show'n puutteellisuuden vuoksiko? Mutta jos mies on irl niin nysvö ettei juttu kulje niin ei se liene naisten (yleistämättä) vika jos kiinnostusta ei kertakaikkiaan synny.
Todellakin tuollainen fantasiassa elo tulee lopettaa mitä pikemmin. Jos karu totuus ei ole selvennyt, kamu vaan hukkaa taas ja taas hyviä vuosiaan haikaillen "kunnon naistaan" jota ei siis mistään tule ja ota kädestä kiinni.
Mitä siis näin yleisesti mielle miehille jää käteen Suomesssa, meidän parisuhde kulttuurista, jos kieltäydymme siitä kohtalosta että "taso" on se mitä supliikki-show'hun tarttuu siellä seksiparnerin arvonta mestoissa joita baareiksi kutsumme?
Olen julistanut täällä avoimesti että valoa on yhä miehen majakassa jos tämän baari randomin jättää taakseen, siellä vaan suositut muijat etsivät hyvä tasoisia miehiä random tarkoituksiinsa. Se voisi alkaa siitä että unohtaa s24-deitin. Ehkä deitti.viro voisi olla oikea suunta. Ehkä joku muu. Naisia täytyy katsoa sieltä missä deitti on luontevaa ja iloista. Ei kyynistä ja tupakan ja siiderin tuoksuista.
Muutos lähtee siitä että hyväksyy ensiksi tilanteensa, johon alkaa rakentaa ratkaisua.- ATM luojan armosta
Olen itsekseni miettinyt, että vietnamilainen tai thaimaalainen nainen voisi olla kaverilleni hyvä ratkaisu. Aasialaisethan arvostavat koulutusta erittäin korkealle ja heillä kaverini pituuskaan (169 cm) ei olisi ongelma.
- Rehellinen mies
"Minua säälittää ja toisaalta ärsyttää hänen naiivi ja positiivinen suhtautuminen elämäänsä. Hän ilmeisesti kuvittelee vielä löytävänsä rakkauden, vaikka on saanut jo monesti nenilleen. Hänen sijassaan minä olisin jo haukkunut kaikki naiset huoriksi ja ruvennut naisvihaajaksi, joka kirjoittaa Suomi24:n sinkkupalstalla provoja ja trolleja."
Kyky itsepetokseen voi tehdä ATM:n onnelliseksi. Yleensähän miehet eivät ole yhtä taitavia itsepettureita kuin naiset, jotka voivat esimerkiksi uskoa olevansa kauniita, vaikka olisivat ylipainoisia ja -ikäisiä. Tästä syystä naiset keskimäärin viihtyvät paremmin omassa elämässään kuin miehet, koska miehet näkevät totuuden omasta ATM-statuksestaan ja tietävät olevansa arvottomia paskaläjiä, ja tästä sitten seuraa kaikenlaista häiriökäyttäytymistä, pahimmillaan kouluammuskeluja.
Mutta jotkut miehet pystyvät naisten tapaan uskottelemaan itselleen, ettei heissä oikeastaan ole mitään vikaa, vaikka olisivatkin täysiä luusereita ja hardcore-ATM:iä. Kaverisi kuuluu näköjään tähän porukkaan. Sanoisin, että häntä kannattaa pikemminkin kadehtia kuin sääliä. Onhan tuossa tietenkin se vaara, että jos itsepetoksen kuminauhaa venyttää loputtoman pitkälle, niin jossain vaiheessa se napsahtaa omille sormille, ja sehän tekee kipeää. Toivotaan, että kaverillasi on hyvä kivunsietokyky.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145