Itsehän sain vasta tietää olevani ATM(Automated teller machine), joten kai minun kuuluu aloittaa.
Kaverini pyysi mukaansa ajelemaan moottoripyörillä Eurooppaan eräänä keväänä lupasin lähteä, vaikkei mulla edes ollut moottoripyörää. Keväällä ostin pyörän ja varusteet muutama sata kilometriäkin ehdin ajella ennen reissua, kunnes pyörät Ruotsin laivaan ja kohti Tukholmaa. Tukholmasta lähtiessä alkoi sataa paljon vettä, jota riittikin pitkälle Saksaan asti eli siis ekaa kertaa Moottoripyörällä sateessa kuulemma aika vaarallista. Alpeilla ajeltiin lumisateessa, silleen että lunta oli 3-4cm tiellä kaveria tais kokeneempana pelottaa enemmän, kun tiesi mitä seuraa kaatumisesta ja pyörän hajoamisesta itse en edes sellaista ajatellut. Loppumatka meni ihan ok.
Niin eli mitäs ootte tehny?
Hurjin asia, jonka olet tehnyt?
29
468
Vastaukset
- patoutunut atm
En mitään vaarallista. Ehkäpä hurjin on se, että masturboin ja laskin siemeneni yhdelle kohtalaisen vilkkaalle jalkakäytävälle. Tein sen maanantaiaamuna joskus viideltä, joten porukkaa ei kyllä pahemmin ollut. Takana olevassa metsikössä oli kyllä jotain mummoja marjastamassa tms.
- MUmMuli...
Sinäkö se olitkin! Senkin pervo tumputtaja, koitin heittää sua housuistani napatulla tenalla, mutta en jaksanut niin kauas. Ens kerralla tuun läiskäsee sillä sua naamalle.
- 2
Otin kalsarikännit ja juovuspäissäni kusin parvekkeelta alas.
- sateessaharavointi
Ajanut autolla 200km/h, olisi vielä ollut reserviä jäljellä mutta ei tarpeeksi tietä.
OT: Olet ilmeisesti stargate-fani, hienoa :)Vastaan OT:n on nuo kaikki tullut katsottu Atlantis varmaan suosikki, mutta Daedalos nimimerkkinä saattaa aiheuttaa vääriä vaikutelmia. Käytännössä kaikkea scifiä tulee katsottua viime aikojen suosikki, ehkä ollut Warehouse 13.
- m.i.e.s.
Harrastin seksiä kahden lesbon kanssa
- säälittävää...
Etpäs.....toi on vale....
- 3971
Laskuvarjohyppy :)
- 16+18
Varmaankin kun nuorena läksin yksin muutamaksi kuukaudeksi Yhdysvaltoihin.
- Wild Thing
Kerran kysyin yhtä tyttöä treffeille. Ei lähtenyt mutta kiitti kiinnostuksesta.
Olen myös ajanut kännissä autolla, mutta se oli enemmän tyhmää kuin hurjaa. - sinkku 86
Hm. No en tiedä liittyykö asiaan, mutta joskus abivuonna lukiossa flippasin aika pahasti. En viihtynyt omassa lukiossani, minulla ei ollut siellä kavereita nimeksikään ja tuntui että minulle ilkuttiin ja naureskeltiin siellä.
Sitten yhtenä päivänä lintsasin ruotsin tunnilta ja kävelin pitkin käytäviä. Eipä siellä paljoa ketään ollut. Ensin potkaisin täysiä yhtä lokeroa, sen jälkeen kaadoin kahviautomaatin kyljelleen, ja otinpa vielä yhdestä pöydänjalasta kiinni ja meinasin pöydällä lyödä täysiä lokeroita päin. Näin kävikin, mutta valitettavasti fysiikan lakeja kunnioittaen pöytä kimposi takaisin kasvoihini, jolloin yhdestä etuhampaastani lähti pala irti.
Tässä vaiheessa ihmiset alkoivat heräilemään ja astuivat ulos käytävälle ihmettelemään tapahtunutta.
Olin jo tuolloin 18-vuotiaana, hiljainen, jokseenkin syrjäytynyt ATM. - hurjastelija
Runkannut ja pelannut final fantasya.
- Hurja runkku
Vedin VASEMPAAN KÄTEEN! Siis kuvitelkaa niinku!!!! Ei VITTU!!!!
- JK
Ajoin traktorilla. Ajatelkaa ainaskii viittäkymppiä.
- ...........
et ole aito JK
- JK
........... kirjoitti:
et ole aito JK
ai jaa.
- nyk. sinkku
Varmaankin suhteet ns. renttuihin. Välillä on saanut pelätä henkensä edestä.
- ...
Linsillä oon käynynnä ja syöny mämmiä.
- Rottweil
Menin naimisiin rakastuneena. Maksan siitä lopun eläämäni.
- Rottweil
sgu_destiny kirjoitti:
Mä en ikinä pysty tekemään tekemään noin hurjaa :( forever alone
Kiitä onneasi, ettet ole syntynyt tyhmänrohkeaksi :)
no varmaan se ku yks talviaika lähettiin päähänpistosta saunaillan päätteeksi pelkkä pyyhe päällä keskustaan tuolla savon suunnilla, ei poijaat kauaa tohtinu olla joten yksin jatkoin matkaa yhen baarin nurkille :) kuvashan siinä jotkut ohimenevät kossitki mutta pitihän niitä poliisejaki vähä katsoa joten sitte veks.. että sellainen säälittävä kokemus näin ekana mielessä.
- piupau
Menin sairaalaan, kiroilin minkä kerkesin, uhkasin hypätä ikkunasta, paskoin housuuni, sanoin ampuvani itseni, jos saisin aseen, kiroilin lisää, huusin minkä keuhkoistani irti sain, hikinen, todella paksu hoitaja tunki vähän väliä sormia alakertaani, puskin ulos neljä kiloa silkkaa rakkautta :) ♥ tekiskinkö uudestaan? Kyllä :)
- atm = at the moment
varastin irtokarkkeja kaupasta
- rehellisyys maan per
Valehtelet.
- Oi niitä aikoja
Pari kertaa hävittäjän kyydissä. Kuuluu sarjaan "rauhallinen ensikosketus lentämiseen" millään härvelillä. Polkupyörää ei lasketa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763637Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301142
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1451072- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891