Olisi kiva tietää minkälaisista jutuista nainen nauttii romanttisena iltana? ja mikä tekee illasta sinun mielestä romanttisen?
Ja mitä mieltä olet vanhempi nainen nuori mies suhteesta?
Mikä naisia pelottaa aloittaa vaikka ihan seksi tai seurustelu suhde nuoren miehen kanssa, eikö nainen ole otettu jos nuori lihaksikas mies häntä haluaa?
Millainen olisi romanttinen unelma iltasi?
3
319
Vastaukset
- Hömelötär
Huomiosta, aika juuri minua varten , ei puhelimia, sähköpostia, nettiä, kavereita, hälyä. Hellä kosketus ilman kaksimielisyyttä, suukot jotka eivät vihjaa vaan kertovat että toinen on ihana.
Ilta voi olla se että minulle tehtäisiin illallinen/ kynttilöitä/ leffa kainalossa/ ajelu jonnekin...
Tärkeää ei ole oikeastaas se mitä vaan se että se hetki on vain minulle. On aikaa olla yhdessä ilman kiirettä, hälyä ja aikaa kertoa toiselle että olet tärkeä, pidän sinusta.
Itse jouduin eroni jälkeen uuden tilanteen eteen. N.6 vuotta nuoremmat miehet alkoivat kiinnostua ja osoittivat sen tavalla johon en ollut ottunut, mutta jota kyllä kaipasin. He osaavat olla arvostavia ja romanttisia (on siellä ne poikkeuksetkin mutta..) Se oli pelottavaa, edellinen kumppani vain haukkui niin yhtäkkiä ne samat ominaisuudet olivat haluttavia. Se oli pelottavaa ja pakotti katsomaan itseä uusin silmin. Kun kynnyksen uskalsi ylittää se oli todellakin vaivan arvoinen mutta itse ylitys vaati paljon. Minut ainakin on kasvatettu niin että miehen tulee olla vanhempi. Kyllä jos nainen uskoo että halu on todellista hän on otettu, mutta ehkä sisäisesti häpeää itseään ja pelkää hylkäämistä. Kyllä "Hömelötär", kerroitpa tärkeimmät, kirjoituksesi ensimmäisessä kappaleessa.
Tosiaan, että hetki on puolisoiden vain toisilleen varaama aika, hetken sisällön ollessa toissijainen asia.- ohi
Se ois varmaanki titanikin ilta. Ja hyvä valkoviini kalan kera tai oikein paistetu lihan ja punaviinin tulen palava katse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984