Longboard kauppoja (:

Yaami

Tilaamassa oisin lautaa mutta suomen liikkeillä ei ole kovin kattavaa nettikauppaa. Offshorea on paljon näkynyt täällä suomi24 foorumeilla mutta tyhjää täynnä oli nettikauppa. eli olisiko mitään suomalaista NETTIKAUPPAA jossa olisi oikeasti laaja ja kattava nettikauppa ? Jos suomalaisia ei ole niin entä ulkomaalaisia ? (euroopan sisällä) Saksalaisesta kaupasta Sickboards.nl olen katsellu lautoja mutta postituskulut melkein 20 euroa. Onko mitää esim, vaikka Saksalaista skede/longboard kauppaa jos postitukset olis lähempänä 10e tai alle ja muutenkin kattava ja halpa valikoima (: Kiitosta vastauksista jo etukäteen : D

4

816

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lonknist
    • Yaami

Kiitos vastauksesta ! (: Mietinkin että miten ihmeessä porukka tilaa tyhjilt sivuilt lautoja mutta sieltähän se vastaus tuli ! thx (: Mut jos muut tietää muitakin kauppoja ni listaan vain (:

• satayh7

Jos ulkomailta hieman halvemmalla -laajan valikoiman kera- haluat, suosittelen _lämpimästi Daddies Boardshop'ia. Todella luotettava, nopea ja kuluttajaystävällinen nettikauppa, jolta löytyy myös putiikki Amerikan länsirannikolta. Itselleni dekki tuli reilusas viikossa suomeen, ja tilaukset toimitetaan viimeistään seuraavana työpäivänä matkaan. SUOSITTELEN.

• a.k-87

Ostin suomesta landyachz switchin hintaan 299e ja tuolta daddiesistä samalla setillä rahteineen ja tulleineen ois tullu 329,23e eli ei kyl oo mitään järkee tilata amerikasta varsinkin kun noi takuut ei silloin pelaa. kaveril pamahti rayne yhtäkkiä ja nyt se sais takuuseen amerikasta laudan mutta itse pitäisi maksella lähetykset ja niistä tullit. postis ois ottanu 43e lonkkarin lähetyksestä amerikkaan ja toisiaan joutuis maksaan taas uudenkin laudan lähetyskulut suomeen ja silti ei ole kuulemma varmaa meneeks takuuseen niin lähes sata egee menis säätöihin. arvaaks onko kaveri harmissaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1550
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      100
      758
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe