Tilaamassa oisin lautaa mutta suomen liikkeillä ei ole kovin kattavaa nettikauppaa. Offshorea on paljon näkynyt täällä suomi24 foorumeilla mutta tyhjää täynnä oli nettikauppa. eli olisiko mitään suomalaista NETTIKAUPPAA jossa olisi oikeasti laaja ja kattava nettikauppa ? Jos suomalaisia ei ole niin entä ulkomaalaisia ? (euroopan sisällä) Saksalaisesta kaupasta Sickboards.nl olen katsellu lautoja mutta postituskulut melkein 20 euroa. Onko mitää esim, vaikka Saksalaista skede/longboard kauppaa jos postitukset olis lähempänä 10e tai alle ja muutenkin kattava ja halpa valikoima (: Kiitosta vastauksista jo etukäteen : D
Longboard kauppoja (:
4
764
Vastaukset
- lonknist
Luulen, että tuolla offshoressa on kylläkin suomen kattavin lonkkarivalikoima.
http://www.facebook.com/www.offshore.fi/photos
Ei veljeksillä ole nettikauppaa vaan email-kyselystä se omakin lonkkariostos sai alkunsa, laita jommalle kummalle [email protected] tai [email protected] Liiketilat löytyy tampereelta, mutta en siellä käynyt vaan lauta tuli matkahuollolla eli bussirahdilla tänne U:kiin. - Yaami
Kiitos vastauksesta ! (: Mietinkin että miten ihmeessä porukka tilaa tyhjilt sivuilt lautoja mutta sieltähän se vastaus tuli ! thx (: Mut jos muut tietää muitakin kauppoja ni listaan vain (:
- satayh7
Jos ulkomailta hieman halvemmalla -laajan valikoiman kera- haluat, suosittelen _lämpimästi Daddies Boardshop'ia. Todella luotettava, nopea ja kuluttajaystävällinen nettikauppa, jolta löytyy myös putiikki Amerikan länsirannikolta. Itselleni dekki tuli reilusas viikossa suomeen, ja tilaukset toimitetaan viimeistään seuraavana työpäivänä matkaan. SUOSITTELEN.
- a.k-87
Ostin suomesta landyachz switchin hintaan 299e ja tuolta daddiesistä samalla setillä rahteineen ja tulleineen ois tullu 329,23e eli ei kyl oo mitään järkee tilata amerikasta varsinkin kun noi takuut ei silloin pelaa. kaveril pamahti rayne yhtäkkiä ja nyt se sais takuuseen amerikasta laudan mutta itse pitäisi maksella lähetykset ja niistä tullit. postis ois ottanu 43e lonkkarin lähetyksestä amerikkaan ja toisiaan joutuis maksaan taas uudenkin laudan lähetyskulut suomeen ja silti ei ole kuulemma varmaa meneeks takuuseen niin lähes sata egee menis säätöihin. arvaaks onko kaveri harmissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898