Onko kukaan menossa kyseiselle maralle? Minkälaisia aikoja tavoittelette. Heittäkää rapoa ja tavoa kehiin, niin voidaan laittaa vedonlyöntiä.
Oma tavo 3.30. Lyökö kukaan vetoa
Tuusulanjärven maraton
24
560
Vastaukset
- tsumbe76
hitto kun ei pääse mukaan, en ole vielä toipunut 180km viikosta ja maralle ei uskalla lähteä, kun sairaslomaa ei saa enää juoksun takia....
Soiroselle tsemppiä täältä puuhamaan kyljestä... - bally
Ei 3.30 voi olla mikään tavoite. Senhän nyt juoksee kuka tahansa. Tavo vois olla alle 3.00 vuonna 2116, häh?
- Sam Sazumas
Jos en pystyis kaikesta yrittämisestä huolimatta juokseen 3.30, ni mä löisin pillit pussiin välittömästi. Ja jos vielä aukoisin päätäni joka asiasta, ni sitä suuremmalla syyllä.
Mut jokainen omalla tavallaan...... - ett sillee...
Ei tiedä pojat mistä täällä kirjoittavat. 3h30min alitus on kova juttu.Minä niitä oon tahkonnut useita. 3h 15 on nopin, mutta eniten on sinne 3h 20-3.30 väliin juostu. No, kunhan täälläkin kirjoittavista juoksee nyt maran ensin läpi niin palataan sitten noihin aikoihin.
- Sammmmmmmmy
Lässyn lässyn. Sä et ole mikään kriteeri. 3.30 on tuloksena ihan täyttä paperia.
- Veteraanjuoksija
Kyll määki voorumilla. Voorumi on enemmänkin seurustelukerho kuin kestävyysjuoksun sivusto.
No ei ihme, että yleisen sarjan iässä olevat hölkkääjät pitävät jotain 3.30 maagillisena rajana. Nyt on jokin pielessä ja pahasti. M60 sarjassa 3.30 on hyvä aika.- .puun takaa.
Puol7 ohjelmassa puotiniemi sanoi juoksevansa peruskuntolenkkiä niin hitaasti kuin 5:30. Lenkkistarat juoksee yhtä kovaa vähintään, ja maratonit ei mene edes 5:00? Seuraavaksi iskee ylikunto-oireet eikä jaksa lenkille. Ne joilla kulkee kisoissa niiden ei tarvii todistella joka lenkillä miten hyvin heillä kulkee treenissä. Tyylikkäämpää on vetää treenit niin ettei kukaan erehdy luulemaan nopeaksi, ja iskeä kisassa luu kurkkuun. Treenaus on teenausta eikä niitä aikoja kuikaan tule kyselemään jälkeenpäin.
- Siinä tekijä missä n
Toi on totta. Oon ihmetellyt noita, joilla treeneissä kulkee mutta kisoissa ei. Muutenkaan ei kannattais paljon treeneistään huudella. Kyllä se kunto kisoissa sitten testataan.
Voorumeilla on niin paljon esimerkkejä. Uho ja tuho.- Anonyymi
Miula ei kulje etes treeneissä. 5.30/km peruslenkkivauhti on mk:ta.
- t76
Rehellisesti sanottuna, kyllä hieman naurattaa.
- Tombe 76
Vai muka tuuli. Hiukan naurattaa kun ei muka keli ollut oikea ja oli tullut uhottua niin paljon. Kannattais pitää pienempää suuta ja olla uhoamatta paremmilleen. Kokeilisi ensin vuorokautta ja sitten tulisi kehumaan, mitä juoksee ja milloin.
Vähän kyllä naurattaa ja pysyisin itse poissa vähän aikaa häpeämässä. Niin tekisin minäkin jos noin nolosti menisin juoksemaan.- Tombe76
Jaahas. Mun suht asiallinen vastaus on moderoitu pois. No laitetaan sitten sama teksti kauniimmilla sanoilla.
Tämä siis Tombe76:n 1. viesti tähän ketjuun:
Harmittaako rakkaat pojat kun en provosoidu teidän viesteistänne. Eihän niille voi kun olette niin ihania.
Tuolla meikäläisen mm. juoksufoorumilla käyttämällä nimimerkillä kirjoittaminen kyllä vähän harmittaa. Se on mielestäni aika ala-arvoista.
- Voorumin väki
Tombe on nyt asian päällä. Ten Points!
- kTm
Tompe, oot mun idoli. Lähetkö kaljalle?
- Tombe76
Ehdottomasti.
Laita yksityisviesti juoksufoorumilla niin sovitaan tarkemmin. Kaikki muutkin fanipojat voi tulla. Voitte tulla kimpassakin jos ette muuten uskalla muuta kuin vittuilla anonyymisti ja esiintyä toisen nimimerkillä.
- 14+5
rombe, ei sinua kukaan fanita. Ei me olla sinun fanipoikiasi/tyttöjäsi, vaikka niin puolileikilläsi kirjoitat. Ajatus kuitenkin kiihottaa SINUA ja hivelee SINUN itsetuntoasi...
Sinä olet pelkkä pelle. Ei siksi että tulostasosi on mitä on, vaan koska käytät enemmän enrgiaa asioista jauhamiseen kuin treenaamiseen. Ei mopolla kuuhun pätee sinuun loistavasti. Yksikään juoksua/ultrajuoksua tunteva ei koskaan tule arvostamaan sinun tulostasoasi millään tavalla, koska olet mitä olet. Joku joskus voisi arvostaa tekemisiäsi, jos yrittäisit. Et yritä, joten toistaiseksi olet pelkkä pelle.
treenaa 1 vuosi kunnolla ja tee sitten joku keskinkertainen tulos. Sitten sinut otetaan vakavasti (haluamallasi tavalla), oli tulos mitä vain. Toistaiseksi kukaan ei jaksa sinua. Vastaat varmaan, ettei sinua kiinnosta kenenkään anonyymin mielipide. Vastaan jo etukäteen anonyymisti: painu Vi*tuun!- Tombe76
Mulle riittää se ettei kukaan kirjoita vi**uiluviestejä mun nimissä toisille ihmisille. Tähänkään ketjuun en olisi ottanut osaa ilman sitä. Vaikka joku elämän sankari yritti kuittailla ketjun alussa jostain mun joulukuisesta harjoitusviikosta. Tuosta mun nimissä kuittailusta kuulin ihan jostain muualta kuin nettifoorumeilta, eikä ollut kiva juttu. Joo, onnistuit.
Mitä tulee muuten tähän palstaan niin on aika kumma, että jaksetaan pitää muutama juoksufoorumin nimimerkki hampaissa. Jos ne kirjoittaa foorumille on huono. Jos ne ei kirjoita foorumille, on huono. Aika kapeessa kaukalossa jengi vetää jos trollaus on se juttu elämässä.
Ja mä en ole missään vaiheessa väittänyt, että mun tulokset olisi jotenkin hyviä. Kunhan juoksen mitä juoksen ja kirjoitan siitä jos siltä tuntuu. Tällä hetkellä tuota jälkimmäistä vähän vähemmän.
Ja olit oikeassa. Mua ei kiinnosta pätkääkään jonkun pusikosta huutelevan anonyymin mielipiteet. Pistä sinäkin yv:tä juoksufoorumilla, niin jatketaan aiheesta. Tai tuopillisella. Ihan miten vaan. Yhtään yhteydenottoa en ole vielä saanut. Miksiköhän?
- 14+5
Tombe76, täällä Suomi24:ssa purkavat ahdistustaan vajakit, pedofiilit ja mielisairaat ja näköjään niitä löytyy nykyään joka ryhmästä. Jos niillä läikkyy kovasti yli, niin anonyymiteetti on helppo murtaa. Kaikkia ei välttämättä oo vielä suljettu hoitoon, joten jotain siitäkin voisi hyötyä.
Mutta noin yleensä, kannattaisi vain olla lukematta, sillä vaikea siltä sairaammalta kaveriltakaan on kokonaan netin käyttöä estää. - Ylläksentaiga
Tulisin, jos olisin varma, että yksi Mika saapuisi myös. Tapasin hänet Ylläksellä,en vain muista oliko hän Kemist vai mistä. Avasin hänen ylimmäisen paidan nappinsa tanssilattialla ja nauroimme sillä. Olisin iloinen jos joskus näkisin hänet. Hän muuten taisi olla kovakin maratoonari.
- Troix 3
Olikse Tussulanjärven mara joku Uuno Turhapuro maraton?
- Anonyymi
Mika taitaa olla soirosen velipoeka.
- Anonyymi
3.30 ei ole hyvä tavo vai? Kaikkea sitä kuulee. Kuule, vuonna 2025 alle viijen on kova tavo Tuusulassa. Taidan mennä vain kympille.
- Anonyymi
Itkonen vei hohdon alle viiden kisailusta.
Oli aikaa jutustella juomaosaston tädeille.
Jätät höpöttelyn vähemmälle ja olet maalissaa sub 4:30.
- Anonyymi
Onko viisi uusi neljä ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172443
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää136859- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694