Kuka on suosikki naisesi palstalla?
1. alruna
2. Jazuli
3. Quiterie
4. xena-183
5. Nti.Bebs
6. timanttia
7. KoppavaHoro
8. yksinkertainen.blondi
Jk. Mökillä ollaan ja viina virtaa :D
Palstan emäntä-gallup
17
101
Vastaukset
- kimmo-poju
alruna on nuorin (24 v), mutta emännäksi tarvitaan kokenutta naista, joten valintani on Jazuli.
- Jos näistä täytyy
valita, niin alruna ja bebs vie kirkkaasti voiton.
- Mr.KaIIuppi
Hyvä valinta, mutta löytyykö perusteluja?
- Perusteluita?
Mr.KaIIuppi kirjoitti:
Hyvä valinta, mutta löytyykö perusteluja?
Kummaltakin löytyy luonnetta eikä he ole esittänyt olevansa jotain muuta mitä ovat. Eiköhän siinä ole ihan riittävästi perusteluja...
- kallupin tyhmät
Perusteluita? kirjoitti:
Kummaltakin löytyy luonnetta eikä he ole esittänyt olevansa jotain muuta mitä ovat. Eiköhän siinä ole ihan riittävästi perusteluja...
jutut
"emäntä" :D miesten palstalle?
Menköön femakkopalstalle - Minusta täällä
kallupin tyhmät kirjoitti:
jutut
"emäntä" :D miesten palstalle?
Menköön femakkopalstalleei ole jutut oikein muuttunut sitten viime vilkaisuni. Tai oikeastaan on, huonommaksi tulevat koko ajan...
Sekään ei ole muuttunut ollenkaan, kun sivusta seuraa meininkiä täällä, niin näkee yhtä selvästi sen mitä moni kirjoittaja toivoisi olevansa ja mitä ne todellisuudessa on. - jatsulii
Minusta täällä kirjoitti:
ei ole jutut oikein muuttunut sitten viime vilkaisuni. Tai oikeastaan on, huonommaksi tulevat koko ajan...
Sekään ei ole muuttunut ollenkaan, kun sivusta seuraa meininkiä täällä, niin näkee yhtä selvästi sen mitä moni kirjoittaja toivoisi olevansa ja mitä ne todellisuudessa on.Hippi hiljaa!
- kuinka meidän vanhoj
Perusteluita? kirjoitti:
mistä kukan palstalaisten esiintymisestä tietää
täällä saattaa esiintyä edukseen
jos ei kehtaa muutenkaan
miksi naiset aina rakastuvat finninaamaisiin nuorukaisiin
miksi naiset aina rakastuvat finninaamaisiin nuorukaisiin
- ehtoisa emäntä
yb:llä on emäntämäinen leveä perä, ikää riittävästi ja kotieläimiä ja liuta lapsia.
Ei noissa kenessäkään taida olla "emännän vikaa".
Onkohan kukaan edes lypsäny käsin? .....siis lehmää.- Mr.KaIIuppi
Sitä täytyy kysyä heiltä itseltään.
Jk. Unohdin sinut isätä-gallupista, mutta korjaan virheeni :D - KoppavaHoro
Mä oon. Siitä tosin on yli 25 vuotta.
- Mr.KaIIuppi
Huomio!
murriperkele unohtui listalta, mutta myös häntä saa äänestää.
Jk. On kuulema ruma mutta mukava likka :D- TUnnista hiomaton ti
Ruma pärjää paremmin suosikkilistalla kun esittää hyväluonteista ja pysyy roolissaan mahdollisimman kauan ja uskottavasti.
TUnnista hiomaton ti kirjoitti:
Ruma pärjää paremmin suosikkilistalla kun esittää hyväluonteista ja pysyy roolissaan mahdollisimman kauan ja uskottavasti.
no perkéle!
mää olin jo vihastua ku mua ei ollu tuosa listasa, mutta virhe oli näköjään korjattu myöhemmin..
ja tiedoksi vaan et mun ei oo koskaan tarvinu esittää mittään,
hyväluonteista ainakaan.
palstan emännäksi mää kylläkin oon senverran pahansisunen akka,
että siinä saattas jo tottumattomimmilta livahtaa pupu pöksyyn,
niinperkelemur
- Mr. Kalluppi
Huomio!
Uusi kaunotar saapunut palstallemme, millie-lilly.
Jk. Palstan nuorin typy :D Äänestän Mr. Kalluppia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6032410Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131925Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231750Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641448JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191386- 651301
- 1221184
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22950Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16938Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66853