Miksi uskovat

Suuresti ihmettelevä

otatte kantaa pilkkaaviin ja rienaaviin aloituksiin ?

Palstalla on tarpeeksi sellaisia, jotka opettavat
väärää oppia ja sotkevat niillä Raamatullisetkin
aloitukset. Mikäli joku tosissaan haluaa tietää
Jumalasta/Jeesuksesta, uskosta ja pelastuksesta,
niin hän varmaan kykenee niistä kysymään aivan
totuudenperäisesti ja palstalla on kyllä kirjoituksia
joissa nämä asiat tuodaan selvästi esille.

6

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet aivan oikeassa. Olen aivan samaa mieltä kanssasi.

    • Etsi ja löydä Herra.

      Keskustelupalstalla otetaan kantaa kirjoituksiin, eikö vain? Jos halutaan tietää Jeesuksesta, uskosta ja pelastuksesta, niin tämä on väärä palsta eikä oikeaa lie olekaan. Etsiville neuvoksi: lumpiot lattiaan ja rukoilkaa Herraa.

    • Suuresti ihmettelevä

      Totta kirjoitat, nimim. Etsi ja löydä Herra,
      mutta juuri sentähden, että tämä on
      keskustelupasta, tulisi turhat väittelyt ja
      kannanotot kaikenlaisiin aloituksiin olla
      itsestäänselvä asia uskoville, etteivät
      niihin kantaa ottaisi ja siten jatkaisi ja
      antaisi aihetta väärien oppien eteenpäin
      levittämiselle.

      Raamattu kieltää turhat väittelyt ja jos
      uskovat ottavat niihin kantaa, niin mitä
      se vaikuttaa niissä, jotka Herraa etsivät ?

      Täällä kun käy kuitenkin sellaisia, jotka
      etsivät pelastusta ja kaikki eivät kysele,
      vaan lukevat kirjoituksia ja monet nämä
      kirjoitukset käännyttävät varmaan poiskin
      niin, että jättävät asiat sikseen. Onhan
      täällä selvästi nähtävissä sellaisiakin,
      jotka tarkoituksella tahtovat käännyttää
      etsiviä pois ja siksi pilkkaavat uskovia.

      Vaikka tämä onkin helluntailaisuuspalsta,
      niin täällä on kuitenkin monenlaisia uskovia
      ja uskovan-nimellä kulkevia. Itse en painota
      helluntai-tai muunlaistakaan uskoa, vaan
      uskoa Jeesukseen ja jokainen, joka todella
      on uudestisyntynyt ja tuntee Jeesuksen ei
      tarvitse alkaa väitellä harhaoppisten, kuin
      muidenkaan pilkkaajien kanssa.

      Tosi on, että omakohtainen Herran etsiminen
      tapahtuu rukouksessa, jossa ihminen avautuu
      Hänelle ja uskoo Jeesuksen kuolleen hänenkin
      syntiensä tähden ja tekee parannuksen omasta
      syntielämästään, pyytäen anteeksi syntejään.

      • Tapio522eikirj

        Suuresti ihmettelevä:
        "Tosi on, että omakohtainen Herran etsiminen
        tapahtuu rukouksessa, jossa ihminen avautuu
        Hänelle ja uskoo Jeesuksen kuolleen hänenkin
        syntiensä tähden ja tekee parannuksen omasta
        syntielämästään, pyytäen anteeksi syntejään."
        >>>>>>>>>>>
        Edellisessä viestissäni laitoin jakeen Vuorisaarnasta:
        Matt. 7:6
        "Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaisi niitä jalkoihinsa ja kääntyisi ja repisi teitä".
        >>>


    • mitä ihmettelet

      Helluntailaiset rakastavat kaikkia syntiin, rikollisuuteen ja rienaamiseen liittyviä aiheita. He eivät saa kyllikseen tätä herkkua. Välipaloina muihin uskontokuntiin kuuluvien rienaaminen.

    • Aiheellinen aloitus!

      Matt. 7:6
      "Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaisi niitä jalkoihinsa ja kääntyisi ja repisi teitä".
      >>>

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe