Kona Dew 2011 Tallinnasta

jappajannu

Aloitin uuden ketjun kun aihe vähän muuttui, eli olen hankkimassa Kona Dew 2011 pyörää Tallinnasta 311 eurolla. Suomessa vastaavaa pyörää myydään 400 eurolla, joten Virosta ostaminen on selvästi parempi vaihtoehto. Ostaisin pyörän maanantaina, meno-paluu maksaa silloin vain 7 euroa.

Etten tee turhaa reissua Viroon, kysyisin vielä, onko järkeä hankkia kyseinen pyörä tuolla hinnalla? Pyörä tulisi siis lähinnä kaupunkiajoon, kouluun ajamiseen jne.

Entä pyörän koko? Olen n.180 cm ja vielä kasvuiässä (15v). Vaihtoehtoja ovat 53cm 56cm 59cm ja 61cm.

Kyseinen kauppa ja pyörä: https://shop.surfhouse.ee/ratas/kona-dew-2011.html

8

751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • camuli

Ihan ok hinta-laatu suhde. Altus ei ole kovin kummoinen sarja mutta hoitaa asiansa noissa sun ajoissa ja osiahan voi päivittää jos innostuu. Tallinnasta hakiessa voipi säästää muutaman kympin jos ottaa eväät ja lisäksi ajat pyörän satamasta kotiin muussa tapauksessa noi kulut syö tuon hinta-eron.

• jappajannu

Öhm niin siis Kona Dew'tähän mä olen ostamassa, en Altusta.

Niin ja siis tuo pyörän koko arveluttaa yhä, en saa päätöstä aikaiseksi 56 ja 59cm välillä.

• jappajannu

Aijaha niin joo tarkoitit tietysti pyörän osia :D-

• 177sm 54sm

56cm on sopiva 180-185 senttiselle

• Börje 321

Eiköhän tuon saa aika lähelle samaan hintaan koto-Suomestakin kun käy vähän kauppoja läpi. Liikkeit täällä päin ei oo kovin tehokkaita laittamaan niitä viimesiä hintoja nettiin ja tuo 399,- hintakin on ilmeisesti viime kauden Dewn normihinta. Jos ei siitä tipahda niin aika jännä. Soittaisin Konan sivuilta löytyviin lähiliikkeisiin vielä ja kysyisin löytyykö ja mihkä hintaan. Toki jos oot menos Viroon muutenkin ja oot valmis raahaan sitä fillaria päivän siellä mukana niin mikäs siinä. Toki mahdollisia takuujuttujakin on mukavampi hoidella täällä. Toisaalta osan on sen verta perushuttua, ettei ne paljoa maksa jos osaa vaan itte vaihtaa/asentaa.

• jappajannu

Niin siis postin kautta taidan tilata tuon. Toimituskulut ovat ilmaiset. En pääkaupunkiseudulta en ole löytänyt alta 400e tuota kyseistä viime vuoden mallia.

• jappajannu

Siis, ei helvetti, just kun olin tilaamassa on toi 56cm malli loppu. Ja Helsingistä tota ei ole saatavilla.

• asdf565

ostitko pyörän talinnasta???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      181
      1508
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      195
      1136
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1101
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      765
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      700
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      691
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      680
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      673
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      19
      621
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe