Mistä tietää, että on ylikunnossa?
Ylikunnon oireet?
5
234
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ainakin väsymys ja kohonnut leposyke ja se että harjoittelu tuntuu väkinäiseltä ovat merkkejä että nyt on viimeistään syytä pitää paussia raskaista harjoituksista vaikkapa viikko tai kaksi eikä ajatellakaan harjoittelua levehdellä ja vaikkapa lomailla jne.
- --..--
Se on tulkinnan varainen juttu ja oireet voi olla vaikeesti tunnistettavissa.
Kohonnut leposyke on yks yleisimmistä oireista.
Erilaiset unihäiriöt voivat myös vaivata.
Väsymys nyt yleisesti varmasti vaivaa.
Muita oireita voi olla: Ruokahaluttomuus tai vastaavasti lisääntynyt ruokahalu.
Sitkeä flunssa joka ei millään mene pois, pieni kuumeilu voi myös kuulua tähän.
Ylikunnosta parantuminen on todella hidasta eli tollanen 2 viikon totaali lepo ei välttämättä vielä edes riitä. - ihan hyvä kysymys
Ihan hyvä artikkeli:
http://kiloklubi.fi/artikkelit/Ylikunto-voi-vaivata-tavallistakin-liikkujaa/789/
Wikipedissa kovia väitöksiä:
"Ylikunnon vakavuudesta riippuen henkilö joutuu välttämään kovaa urheilua viikosta ja kuukausista jopa vuosiin. Noin 40 prosenttia ammattiurheilijoista kärsii elämänsä aikana pitkittyneestä ylikuormitustilasta." - ..
internetin kauttahan noit löytää siis oireita mitä siihen kuuluu esim juuri wikipediasta löytyy ja siel kyl on sit ihan linkkejäkin(yleensä) mut varmaan jos haluaa tarkempaa tietoa menee jonnekin lääkäri sivuille se ei kuiteskaan nimensä mukaisesti ole mikään hyvä juttu
- ihan hyvä kysymys
En mää usko vuosien ylikuntoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381