Miten ollaan yhtä kovia kuin minä

suurempi kuin 226

aloitan jatkossa kirjoittamaan tähän miten tullaan kovaksi urheilijaksi: ei enempää tällä kertaa.

226

33

348

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+17

      kuka sä oikein olet?

      Justin Bieber?

    • 666

      Ettekö te tiedä, kuka minä luulen olevani?

      • Herra=47

        No, veikataan vaikka numeroukko l. Jussi69?


      • 22+7
        Herra=47 kirjoitti:

        No, veikataan vaikka numeroukko l. Jussi69?

        Minä olen 226 ja kerron kuinka lahjaton voi kovalla treenillä kehittyä maailman huipuksi.


    • Maailman nopein inti

      Ylpeys käy lankeemuksen edellä. Ei kannata leveillä suorituksillaan. Minäkään en koskaan kersku suorituksillani. Niin on hauskempaa.

    • 6 ja 6

      226 sentään on kova jätkä. Oikeasti.
      Moni muu vain leikkii urheilijaa.

    • Nopein intiaani

      Totta.

    • kodlaaja

      kukaan ei ole yhtä kova kuin minä!!

      Olen kodlaaja, ja treenaan punteilla, eiku omalla ropalla, sen nimeen vannon.

      • M2:30<>226

        226 leikkii entistä huippu-urheilijaa. Tunti kärjen perässä maaliin ja sitä rataa.

        kusi? Ja harhat nous hattuun. Tähän päätelmään tulin kun luin kirjan ja yhdistin tähän tuppolan juttujen sävyn.


    • Backdoor Man

      Kukas sen kissan hännän nostaa ja kirjan kirjottaa.

    • 226

      Nostetaan ylös: Hyppölä haaste!
      Onko haastajia? Lisään vaikeutta. Kolmoissalkov suoraan kusiaispesään, jossa istumista 47 minuuttia 52 sekuntia.

    • Jaak. 4:6 "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon".

      • Börje1

        Oujee. Meikä vaikuttais olevan turvassa. Mites muut?


      • Börje1 kirjoitti:

        Oujee. Meikä vaikuttais olevan turvassa. Mites muut?

        Olet turvassa vain jos olet tehnyt parannuksen ja ottanut Jeesuksen Herraksesi ja Vapahtajaksesi


    • Sairastasairasta

      ja jatkuu vaan. Etkö kyllästy saamaasi huomioon?

    • Narsismia

      Mitä tää on? Juuri sitä mitä SINÄ olet vuosia harrastanut, ei eroa mitenkään. Tuntuu pahalle, niin on tuntunut. Sua sattuu nyt. On narsistista uhkailla siellä. Onko sua uhkailtu? Mitä jos nyt oikeesti kokeilisit olla poissa täältä vaikka 24tuntia. Ei täällä mitään kirjoitella, huomaat kyllä. Nyt olet tarkkailussa ja kaikkeen sun sontaan reagoidaan. Lopetat itse, katsot peiliin mikä mies sieltä katsoo. Muutut ja lopetat nää häröilyt täällä. Hyvin yksinkertaista.

    • Anonyymi

      Onko löytynyt Hyppölän haasteeseen yrittäjiä?

      • Anonyymi

        Eipä ole. Maa roudassa, ei parane kusiaispessään persusta tuikata


      • Anonyymi

        Vaikia haastaa kun kaikki kilpailut perutaan.


      • Anonyymi

        Jotenkin jäi tästä haasteesta sellainen maku, että tarkoitus ei olekaan maksaa, vaan ainoastaan nostaa omaa häntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin jäi tästä haasteesta sellainen maku, että tarkoitus ei olekaan maksaa, vaan ainoastaan nostaa omaa häntää.

        Juu perskärpänen.


    • Anonyymi

      225 heikompi ukko, 227 kovempi karju.
      226 keskitien tallaaja.

    • Anonyymi

      Onko blokia tai twitteriä missä elämöi?

    • Anonyymi

      Sananvapauden taistelijat taas vauhdissa. Miten kurjaksi elämä muuttuisi jo nettikiusaaminenkin kiellettäisiin.

    • Anonyymi

      Julkisessa lehdessä julkaistusta haasteesta keskustelu ei ole kiusaamista. Se on vain kestettävä jos kilpailun omalla nimellään järjestää. Eri asia ottaa silmätikukseen jokin täysin tuntematon yksityishenkilön blogi tai harjoituspäiväkirja, ja meuhkata niistä ympäri internettiä vuositolkulla.

      • Anonyymi

        Koko tämä S24 juoksukeskustelu on nettikiusaamista. Ei yhtään asiallista ketjua ainakaan 10 vuoteen. Todennäköisesti suurin osa täällä hillujista ei ole vuosikausiin edes juoksulenkillä käynyt. Voi sitä itkua, jos tämä kiellettäisiin. Siinä menisi sananvapaus.
        Hyvää Pääsiäistä


      • Anonyymi

        Ajankohta ei täsmää. Kiusaaminen alkoi 2012 ja haaste tuli 2016.


    • Anonyymi

      226 kertoi kiusaajien olevan Imatralta. Tunnisti murteesta.

      • Anonyymi

        Onko niin, että ultrajuoksijoista saavat puhua ainoastaan ultrajuoksijat tuppolassa. Jos jotakin muuta jossakin muualla sattuu kiinnostamaan keskustelu lajista, aletaan leikkimään stasia ja yritetään vaientaa. Etenkin Suomi24:selle tulevat kirjoitukset tulkitaan automaattisesti kiusaamiseksi. Luultavasti, koska itse kiusaavat täällä. Väitän, että palstan todellisia kiusaajia ovat nämä leikkipoliisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko niin, että ultrajuoksijoista saavat puhua ainoastaan ultrajuoksijat tuppolassa. Jos jotakin muuta jossakin muualla sattuu kiinnostamaan keskustelu lajista, aletaan leikkimään stasia ja yritetään vaientaa. Etenkin Suomi24:selle tulevat kirjoitukset tulkitaan automaattisesti kiusaamiseksi. Luultavasti, koska itse kiusaavat täällä. Väitän, että palstan todellisia kiusaajia ovat nämä leikkipoliisit.

        Onko tullut hylsy tuppolahakemukseen? Et päässyt itse mukavaan ultra yhteisöön ja purat kiukkuasi täällä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe