En suosittele ostamaan Lidlin grilliä. Halpa ja hyvä ei kulje koskaan käsi kädessä ja Lidlin surkea grilli on tästä hyvä esimerkki.
Päätin ostaa halvan grillin, millä saisin kerran tai pari kesässä kunnon grillimakkarat. Mutta eihän se juntloota sentäs edes pääse hyvään lämpötilaan, mitä hyvin rillatulta makkaralta vaaditaan.
Älkää siis ostako Lidlin grilliä, koska se on PASKA!!!!!!
LIDLIN GRILLI ON HUONO!
7
8485
Vastaukset
- 123456789.
Vaikeaksi asian tekee se että myöskään "kallis ja hyvä" ei kulje välttämättä käsi kädessä? Ainoastaan joskus.
- Teppanyaki
Lidlin Teppanyaki grilli toimi mainiosti. Nyt ei varmaan ollu kysymys siitä? Tosta Teppanyakista on kehitelty uudempi versio joka on tosi helppo puhdistaa. Erittäin mukava käyttää ja säilyttää. Teppanyakit on tarkoitettu 1-4 hengelle.
- Räpätes
Mitähän grilliä tarkoitat? Silver Crest parilagrilli on hyvä siihen vähään mitä käytän. kananmunakeitin on käytössä ja on hyvä.
- Anonyymi
Käytössä useasti on n. 8v pois en antais. : ))
- Anonyymi
Mistähän grillistä on kyse? Meillä tehdään isot ruoat n.250euron.Lidl grillillä helposti. Huippu vehje.
- Anonyymi
Tuskin aloittaja kysymykseesi vastaa, koska tämä ketju on 13 vuotta vanha eikä hän tähänkään mennessä ole tarkentanut mistä grillistä puhuu. Ja tuossa ajassa grillitkin on ehkä vaihtuneet Lidlissä.
- Anonyymi
Minulla on toiminut aivan moitteetta ja olen todella tyytyväinen kyseiseen tuotteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662251Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."201904Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2401414Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2531125Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1131025En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711010Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki221007- 95907
- 22833
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin43808