En suosittele ostamaan Lidlin grilliä. Halpa ja hyvä ei kulje koskaan käsi kädessä ja Lidlin surkea grilli on tästä hyvä esimerkki.
Päätin ostaa halvan grillin, millä saisin kerran tai pari kesässä kunnon grillimakkarat. Mutta eihän se juntloota sentäs edes pääse hyvään lämpötilaan, mitä hyvin rillatulta makkaralta vaaditaan.
Älkää siis ostako Lidlin grilliä, koska se on PASKA!!!!!!
LIDLIN GRILLI ON HUONO!
7
6957
Vastaukset
- 123456789.
Vaikeaksi asian tekee se että myöskään "kallis ja hyvä" ei kulje välttämättä käsi kädessä? Ainoastaan joskus.
- Teppanyaki
Lidlin Teppanyaki grilli toimi mainiosti. Nyt ei varmaan ollu kysymys siitä? Tosta Teppanyakista on kehitelty uudempi versio joka on tosi helppo puhdistaa. Erittäin mukava käyttää ja säilyttää. Teppanyakit on tarkoitettu 1-4 hengelle.
- Räpätes
Mitähän grilliä tarkoitat? Silver Crest parilagrilli on hyvä siihen vähään mitä käytän. kananmunakeitin on käytössä ja on hyvä.
- Anonyymi
Käytössä useasti on n. 8v pois en antais. : ))
- Anonyymi
Mistähän grillistä on kyse? Meillä tehdään isot ruoat n.250euron.Lidl grillillä helposti. Huippu vehje.
- Anonyymi
Tuskin aloittaja kysymykseesi vastaa, koska tämä ketju on 13 vuotta vanha eikä hän tähänkään mennessä ole tarkentanut mistä grillistä puhuu. Ja tuossa ajassa grillitkin on ehkä vaihtuneet Lidlissä.
- Anonyymi
Minulla on toiminut aivan moitteetta ja olen todella tyytyväinen kyseiseen tuotteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166768- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708