Kemissä taas suomen korkeimmissa luvuissa. Olkaa ylpeitä,otsikoissa pysytte.
Mikä Kemiläisiä oikein vaivaa. 60 luvulla jo sama tahti.
Nyrkki heiluu
6
357
Vastaukset
- tästäkö luit?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/taalla-heiluu-nyrkki---is-selvitti-suomen-vakivaltaisimmat-kunnat/art-1288466209176.html?pos=1288345044485
Ikävää luettavaa, eipä viikonloppusin ainakaan tuonne kaupungin pyörteisiin uskalla mennä. Pitäs olla ammattiturvamiehet mukana.
Ei ihme että kemin kapakatkin lopettaa, väki pysyy kotona mieluummin kun pahoinpitelyn kohteiksi vapaasta tahdostaan menevät.- Slippery Slope
Tuo tilastohan kertoo vain kunnan elollisuudesta. Luvuista näkee missä on toimintaa ja elämää.
Aatelkaapa jos Kemin luku olis ollu vaikka 0,6?
Sehän tarkoittaisi sitä että täällä asuisi vanhuksia tai joitain uskonlahkon jäseniä?
Eli Kemi on keskivertoa hiukan vilkkaanpi ja eloisampi kunta, toki tuota tilastoa nostattaa Simo-, K-maan ja Tornion asukkaat käytösillään? Eivät osaa käyttäytyä siivosti niinkuin kylässä käydessä pitäisi, vaan humalapäissään luulevat omistavan nämä kadut niinkuin omat peltonsakin.
Kemiläiset itse eivät tuohon tilastolukuun omalla käytöksellään kykene, sen verran käytöstapoja heiltä löytyy. - Kakka haisee
Slippery Slope kirjoitti:
Tuo tilastohan kertoo vain kunnan elollisuudesta. Luvuista näkee missä on toimintaa ja elämää.
Aatelkaapa jos Kemin luku olis ollu vaikka 0,6?
Sehän tarkoittaisi sitä että täällä asuisi vanhuksia tai joitain uskonlahkon jäseniä?
Eli Kemi on keskivertoa hiukan vilkkaanpi ja eloisampi kunta, toki tuota tilastoa nostattaa Simo-, K-maan ja Tornion asukkaat käytösillään? Eivät osaa käyttäytyä siivosti niinkuin kylässä käydessä pitäisi, vaan humalapäissään luulevat omistavan nämä kadut niinkuin omat peltonsakin.
Kemiläiset itse eivät tuohon tilastolukuun omalla käytöksellään kykene, sen verran käytöstapoja heiltä löytyy.Kemiläiset jo pitkään Suomen tilastoykkösiä väkivaltarikoksissa.
Ja sekö kertoo sitten kemiläisten hyvistä käytöstavoista tai "elollisuudesta" ?
Kyllä kemiläiset tappelevat siellä ihan keskenään..kuka muu sinne menisi?
Ei iltaelämää, ei niin mitään.
Tuossa asiassa olette aina kärjessä ;) Kaikki muu näyttääkin pelkkää miinusta. - kemiläine
Kakka haisee kirjoitti:
Kemiläiset jo pitkään Suomen tilastoykkösiä väkivaltarikoksissa.
Ja sekö kertoo sitten kemiläisten hyvistä käytöstavoista tai "elollisuudesta" ?
Kyllä kemiläiset tappelevat siellä ihan keskenään..kuka muu sinne menisi?
Ei iltaelämää, ei niin mitään.
Tuossa asiassa olette aina kärjessä ;) Kaikki muu näyttääkin pelkkää miinusta.O-saat-ko lu-ke-a uu-ti-sen kun-nol-la?
Selvemmin en osaa kirjoittaa. Ylikärpän-Luola-aavan kansalaiskoulu ei antanut sinullekaan kovin hyviä valmiuksia luetun ymmärtämiseen.
- rytuk6
Hyvinhän nuo baarit näkyy olevan täynnä viikonloppuisin.
Eiköhän nuo väkivaltarikokset satu pääosin ihan yksityisasunnoissa.
Ihan mukava Kemissä on asua, heitelkää mitä lukuja haluatte :D - kemiläine
Onkos vajakilla jäänyt kiertokoulusta 60-luvulla pari kierrosta väliin? Missä korkeimmissa luvuissa se on jos siellä on nopiasti katsoen kolmisenkymmentä kuntaa samoissa tai isommissa luvuissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18639Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 98566
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437