Nyrkki heiluu

ex Kemil.

Kemissä taas suomen korkeimmissa luvuissa. Olkaa ylpeitä,otsikoissa pysytte.
Mikä Kemiläisiä oikein vaivaa. 60 luvulla jo sama tahti.

6

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tästäkö luit?
      • Slippery Slope

        Tuo tilastohan kertoo vain kunnan elollisuudesta. Luvuista näkee missä on toimintaa ja elämää.
        Aatelkaapa jos Kemin luku olis ollu vaikka 0,6?
        Sehän tarkoittaisi sitä että täällä asuisi vanhuksia tai joitain uskonlahkon jäseniä?
        Eli Kemi on keskivertoa hiukan vilkkaanpi ja eloisampi kunta, toki tuota tilastoa nostattaa Simo-, K-maan ja Tornion asukkaat käytösillään? Eivät osaa käyttäytyä siivosti niinkuin kylässä käydessä pitäisi, vaan humalapäissään luulevat omistavan nämä kadut niinkuin omat peltonsakin.
        Kemiläiset itse eivät tuohon tilastolukuun omalla käytöksellään kykene, sen verran käytöstapoja heiltä löytyy.


      • Kakka haisee
        Slippery Slope kirjoitti:

        Tuo tilastohan kertoo vain kunnan elollisuudesta. Luvuista näkee missä on toimintaa ja elämää.
        Aatelkaapa jos Kemin luku olis ollu vaikka 0,6?
        Sehän tarkoittaisi sitä että täällä asuisi vanhuksia tai joitain uskonlahkon jäseniä?
        Eli Kemi on keskivertoa hiukan vilkkaanpi ja eloisampi kunta, toki tuota tilastoa nostattaa Simo-, K-maan ja Tornion asukkaat käytösillään? Eivät osaa käyttäytyä siivosti niinkuin kylässä käydessä pitäisi, vaan humalapäissään luulevat omistavan nämä kadut niinkuin omat peltonsakin.
        Kemiläiset itse eivät tuohon tilastolukuun omalla käytöksellään kykene, sen verran käytöstapoja heiltä löytyy.

        Kemiläiset jo pitkään Suomen tilastoykkösiä väkivaltarikoksissa.
        Ja sekö kertoo sitten kemiläisten hyvistä käytöstavoista tai "elollisuudesta" ?
        Kyllä kemiläiset tappelevat siellä ihan keskenään..kuka muu sinne menisi?
        Ei iltaelämää, ei niin mitään.
        Tuossa asiassa olette aina kärjessä ;) Kaikki muu näyttääkin pelkkää miinusta.


      • kemiläine
        Kakka haisee kirjoitti:

        Kemiläiset jo pitkään Suomen tilastoykkösiä väkivaltarikoksissa.
        Ja sekö kertoo sitten kemiläisten hyvistä käytöstavoista tai "elollisuudesta" ?
        Kyllä kemiläiset tappelevat siellä ihan keskenään..kuka muu sinne menisi?
        Ei iltaelämää, ei niin mitään.
        Tuossa asiassa olette aina kärjessä ;) Kaikki muu näyttääkin pelkkää miinusta.

        O-saat-ko lu-ke-a uu-ti-sen kun-nol-la?

        Selvemmin en osaa kirjoittaa. Ylikärpän-Luola-aavan kansalaiskoulu ei antanut sinullekaan kovin hyviä valmiuksia luetun ymmärtämiseen.


    • rytuk6

      Hyvinhän nuo baarit näkyy olevan täynnä viikonloppuisin.
      Eiköhän nuo väkivaltarikokset satu pääosin ihan yksityisasunnoissa.

      Ihan mukava Kemissä on asua, heitelkää mitä lukuja haluatte :D

    • kemiläine

      Onkos vajakilla jäänyt kiertokoulusta 60-luvulla pari kierrosta väliin? Missä korkeimmissa luvuissa se on jos siellä on nopiasti katsoen kolmisenkymmentä kuntaa samoissa tai isommissa luvuissa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      639
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      98
      566
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe