Meikkaaja/maskeeraaja koulutus?

maskeeraus20

Hei!
Tässä olisi 20-vuotias poika, joka on kiinostunut meikkaajan/maskeeraajan koulutuksesta. Lukio on suoritettu ja se oli ajanhukkaa minulle. Olen aina halunnut osata tehdä erillaisia maskeerauksia esim. teatteriin tai elokuviin. Hahmojen luominen yms. olisi mahtavaa. Tässä näin sitten rupesin etsiskelemään koluja, jotka ovat siis kaikki yksityisiä ja hintavia, mutta se ei ole ongelma. Ongelma on se, etten tiedä mihinkä kouluun pitäisi hakea. En siis tiedä meikkaamisesta tai maskeeraamisesta mitään, joten koulutuksen pitäisi sisältää kaikki perus jutut ja kestää kuitenkin pitään, että pääsee kehittymään hyvälle tasolle. Olen siis Helsingistä ja haluaisin johonkin hyvään ja tunnettuun kouluun, joka tarjoaa hyvän koulutuksen kyseisestä alasta!
Kiitos jo etukäteen!

7

2726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mufe Academy

      Hei!

      Jos haluat suorittaa ainoan virallisen suomalaisen maskeeraajan että aidosti kansainvälisen todistuksen, sinun kannattaa hakea Make Up For Ever Academyyn. Opettajina toimivat alaa pisimpään opettaneet ja maskeerauksen työkentillä edelleen aktiivisesti toimivat maskeeraajat.
      Opiskelijoiden työkansio (Book), lähetetään Pariisin Make Up For Ever Academyyn tarkistettavaksi ja pitkän kurssin parhaiten loppukokeet suorittanut saa stipendin Pariisin tai New Yorkin Academyyn.
      Voit käydä katsomassa Academyn toimintaa ja esim. työharjoitteluita Mufe Academyn Face Book- sivuilta.

      Terv. Kaarina Kokkonen
      Vastuukouluttaja

      www.mufeacademy.fi

      • Kotkat kuuntelevat

        plaaa plaaa plaa, tää on keskustelu palsta, säälittävää mainostaa täällä. Tottakai itse meikki-mamma kehuu puljuaan.


    • oopi12345

      Kuuluuko mufeacademy valtion opintotuen piiriin? Millä maksat jos et saa opintolainaa eikä ole syntyny kultalusikka suussa?

      • Mufe Academy

        Hei!
        Make Up For Ever Academy tulee kuulumaan opintotuen piiriin tammilkuusta lähtien kun lakisääteinen olemassaoloaika tulee koulullemme täyteen. Tällöin sen saamisen edellyttävät kriteerit täytettyään opiskelija pääsee sen piiriin.

        Terv. Kaarina Kokkonen

        www.mufeacademy.fi


    • movies0

      Onhan siitä lukiossa saadusta kielitaidosta ja yleissivityksestä (esim. historia) hyötyä, varsinkin jos aikoo teatteriin tai elokuvien pariin.

    • Paska huussi

      Kiertäkää kaukaa Headhouse. Rahoillesi et saa vastetta. Siellä väitetään oppilaille ihan pokkana, että ne valmistuu sieltä meikkaajaksi/maskeeraajaksi. SIELTÄ EI VALMISTU YHTÄÄN MIKSIKÄÄN! On käynyt niinkin että oppilas on käynyt meikkaus jakson ja sitten kurssin piti jatkua oma valintaisesti joko stylisti tai maskeeraaja. Oppilas halusi stylisti osuuden, lähinnä siksi ettei n.1kk:ssa voi oppia maskeerausta mitenkään, mutta sitten ilmoitettiinkin ettei stylisti kurssia ole, rahojen palauttamisesta ei sanaakaan, ainoa vaihtoehto oli leikkiä maskeilla 1kk. Omistaja myy meikkejä jotka pitää maksaa heti, meikit tai ainakin osa niistä jää saamatta. "opettajat" ovat edellisten kurssien teini ikäisiä oppilaita, vailla työ kokemusta ja opettaja tutkintoa. Ottakaa yhteyttä opetushalliuksen hyväksymiin kouluihin mistä valmistuu oikeasti ammattiin.

      • Opintotukianomus

        Ja Opetushallituksen hyväksymät koulut on niitä, joista saat Kelan opintotuen. Jor et saa, olet ihan paskassa laitoksessa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe