Alusvaatteet lahjaksi vanhemmalle naiselle

HK2881

Aion ostaa eräälle tuntemalleni vanhemmalle naiselle (pitkä, hoikka, noin 50v) kauniit alusvaatteet lahjaksi. Minulla on pari kuukautta aikaa vielä, mutta olisiko hieman kokeneemmilla naisilla kertoa yleisiä vihjeitä nuoremmalle miehelle?

Lähtökohtana olisi seksikäs musta väri, sievät pitsipikkuhousut ja kauniit rintaliivit, jotka korostavat rintoja. Sukkanauhaliivi ei ole poissuljettu, mutta ei toistaiseksi suunnitelmissa. Tämä nainen pitää erityisesti pikkuhousumallista, joten stringit ja hipsterit ovat poissa kysymyksestä. Lahjan saajan maku on klassinen ja hieman vintagemainen, ja hän rakastaa pitsisiä pikkuhousuja. Alusvaatteet saisivat mielestäni antaa upean ja näyttävän vaikutelman, ja tietenkin materiaalin tuntua hyvältä yllä.

Kaikki kommentit ja vihjeet tervetulleita :)

29

1362

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta löytyy
      • HK2881

• Kaikkea sitä
        HK2881 kirjoitti:

Melko ihanat! :) Varsinkin etupuoli näyttäisi varmasti hyvältä hänellä. Olisiko tällaiset rintaliivit sopivat noiden kanssa? http://www.ginatricot.com/cfi/fi/mallisto/ccollection-p1.html#product_120455

Toisaalta jotkut tällaisetkin olisi tosi nätit. http://trinea.fi/romantica-alushousut-p-408.html Jos nuo vain olisi olemassa sileällä takamuksella. Pitsinauhat lahkeensuissa on varmasti hyvä juttu? :)

Teinien trikooliikkeestä jotain aikuiselle naiselle?

• HK2881
        Kaikkea sitä kirjoitti:

Teinien trikooliikkeestä jotain aikuiselle naiselle?

Etsin jotakin vielä hieman juhlavampaa. Tässä on mielestäni upeat rintaliivit, ja pikkuhousutkin ovat aika lähellä. http://www.mikoma.pl/product/image/2419/image013.jpg Mitä mielipiteitä? :)

• nainen 21v

kuule kyllä siellä vanhempiakin naisia käy, joten ei ole pelkästään teinien kauppa toi gina tricot, ja kyllä sopisi noi linkittämäsi rintaliivit hyvin niitten kanssa :) http://www.ladyshop.net/roza-pikkuhousut-p-1600.html nämäkin ovat ihanat, joten ei tarvitse aina mustan väriset olla. Kannattaa tsekkata sellainen alusvaatekauppa kuin lumingerie, varsinkin jos oulun seuduilla asut, niin sieltä kannattaa käydä katsomassa paikan päällä :)

• HK2881

Kiitos vinkistä! Nuo on todella nätin väriset. Juuri tuon sävyinen punainen lisäväri olisi huippua, mutta pikkuhousujen malli saattaa olla ehkä hieman moderni lahjan saajan mieleen. Nauhat sivuissa on silti erittäin tyylikäs lisä :)

• HK2881

Helsingin alueella on tarkoitus käydä kaupoissa. Jos tosin satun käymään joskus Oulussa niin katson tuon liikkeen. :)

• HK2881

Onko pikkuhousujen takaosan verkkomaisuus monista epämiellyttävän tuntuinen? Esimerkiksi kuten tuossa Romantica-mallissa. Pitäisikö sen mieluummin olla tavallinen sileä kangas, vai onko tällä yleensä suuremmin väliä?

• CurvyKate36E

On kyllä tosi vaikea ostaa toiselle rintaliivit. Varminta on tarkistaa koko nykyisistä liiveistä ja ostaa mielellään samaa merkkiä ja mahdollisimman samantyylistä mallia. Ja sittenkin voi mennä vikaan. Tosin jos nainen on kovin pienirintainen, hänelle saattaa käydä monenkin malliset liivit, eikä niiden tarvitse hirveän paljon tukea.

Tulisivatko liivit jokapäiväiseen käyttöön vai enemmänkin teidän kahden kohtaamisiin? Jo jälkimmäinen on tärkeämpi asia, ostaisin ohuet ja läpinäkyvät rintaliivit.

• HK2881

Kiitos vihjeestä. Enemmän jälkimmäiseen, mutta olisi hienoa jos hän voisi pitää niitä arkenakin. Noin keskikoon rinnat varmasti vähän helpottavat löytämisen vaikeutta. :) Osaatko sanoa pikkuhousuista jotain, mitä tulisi välttää tai mitä kannattaisi etsiä? Nuo Trinean on aika upeat, mutta voiko kokopitsinen takaosa ehkä käydä epämiellyttäväksi?

• -mathilde-

Sellaista kuin keskikoko ei ole olemassa.

Onnistuminen riippuu siitä että selvität naisen rintaliivikoon ja sen minkä mallisia liivejä hän käyttää. On myös hyvä tsekata hänen suosikkivalmistajansa, se kertoo paljon.

Housumallista en päässyt hyvälle myöskän. Tarkoitatko tai-mallia vai mitä?

Tyyli ja väri tulevat vasta sitten.

Pitsiliiveissä kannattaa tarkistaa materiaali, parhaissa merkeissä pitsi ei ole kova ja raapivaa, ja on sisäpuolelta sileää. Huonoissa merkeissä saattaa olla todella ärsyttävän kovat pitsit.

Miesten alusvaaatemaku on joko vanhanaikainen tai "halpa". Aikuiset naiset pitävät usein laadukkaista ja eleganteista asuista.

Mielestäni on turha lähteä noin alkeellisillä tiedoilla tekemään suurtakaan satsausta. Jos et pysty selvittämään noita ym. seikkoja, voisit ostaa lahjakortin johonkin pääkaupunkiseudun erikoisliikkeeseen ja menette sitten yhdessä valitsemaan asut.

• HK2881

En tietenkään tarkoittanut, että lähtisin arvailemalla valitsemaan kokoja, järkikin sanoo että se on tuhoon tuomittua. Tiedän kyllä koot, kuvailin vain kevyenä kommenttina kirjoittajan arvokkaaseen vinkkiin.

Housumallien tarkoista määritelmistä ja nimistä en ole täysin perilläkään. Stringit on melko selvä, mutta ovatko "ne tavalliset" sitten tai-mallia, vai mikä niiden oikea nimi on? Englanninkielisillä sivuilla ne tuntuisivat olevan yleensä briefs-osastoilla. Katso linkkejä, mitkä laitoin, niin näet minkätyyppisestä puhe on ollut.

Ja kiitos, tarkistan ettei pitsi ole kova. Olen ehdottomasti laadukkaan, naisellisen, aikuisen ja elegantin suunnan kannalla. En ole siinä mielessä aivan tavallisella maulla varustettu mies, että naisten vaatteissa vähemmän olisi enemmän. Pikemminkin päinvastoin.

• Koko ja malli...

Mites ois lahjakortti oikeaan alusvaatekauppaan? Ennen kuin homma menee pipariksi.

• HK2881

Eipä tässä mitään pipariksi menemisen paniikkia sentään ole. Aikaakin on paljon ja asioista keskustelu on mukavaa.

Linkkaamistani kuvista näkyy suht hyvin, minkätyylisestä mallista pikkuhousujen kohdalla olisi lähtökohtaisesti kyse. Jos jollekulle tulee mieleen kommentteja, ehdotuksia, suuntaa antavia esimerkkejä, niin saa sanoa :) (kiitos teille jotka jo annoittekin!)

Haluaisin kysyä myös jotain yksityiskohdista, kuten noissa Romantica-pikkuhousuissa olevista pitsinauhoista lahkeensuissa. Yksilön maku on aina oma asia, mutta minkälaisia mielipiteitä noista yleisesti on? "Vanhanaikaista"? Nättiä?

• CurvyKate36E

• HK2881
        CurvyKate36E kirjoitti:

Kyllä mulle tuollaiset kelpaisivat. Ei tuossa pitsissä mitään väärällä tavalla vanhanaikaista ole. Olen 47-vuotias.

Haluaisin itse nämä: http://www.brasandhoney.com/freya-bra/freya-arabella-black/

Jos olis joku, joka haluais mulle lahjan ostaa...

Ihan varmasti ostaa... ;) Tykkään noista, upeat liivit. Pinkit rusetit ja väri on noissa seksikkäitä ja pikkuhousutkin on kaikin puolin ihanat.

• -mathilde-

No olen ise tarkka alusvaatteistani, joten haluaisin lahjaksi melko kalliit, hyvää merkkiä olevat liivit ja niihin kuuluvat housut (en erillisiä).

Jos koot on hallussa, tarkeintä on valita oikea malli. Liiveissä pitää tietää onko se topattu vai ei. balconette vai ei, jne...

Alushousuissa yksinkertaistettuna mallit ovat joko stringit, hipsterit (eli lantiolta alkavat housut, jotka eivät kapene sivulle), nykyisin tavallisissa brief-malleissa on sama hispterin mataluus, mutta lahje on leikattu korkeammalle. Muodissa on nyt myös 50-luku tyyppiset hyvin korkeat housut, jotka korostavat lanteen kaarta. Nuo Trinea-linkin housut ovat aika perusmalli, varmaan käy. Itse tykkään hipstereistä.

En pidä itse siitä että pitsiliivit ovat topatut ja paksut, mutta saman setin housut ovat läpinäkyvät. Tykkään että liivitkin ovat samalla lailla läpinäkyvät ja ohuet. Muuten näyttää siltä etteivät ole pari.

Mun mielestä musta on aika perustavallinen ja tylsä väri, vaaleanpunaiset rusetit yms. ovat taas aika teinityttötavaraa 50-luvulta. Toivoisin lahjaksi erikoisen väristä settiä, kuten tämä

http://news.globalintimatewear.com/Collections/5320/6/Preview_Simone_Perele_SS12_Lingerie_Collection.html

• Mumumumum

Flanellikalsarit on hyvät , niistä tykkää jokainen mummo !

• HK2881

Olen samaa mieltä, että jos pikkuhousut ovat läpinäkyvät, täytyy liivienkin olla. Läpinäkyvyys voisi oikeastaan olla kiva piirre, hänellä kuitenkin on niitäkin. Tässä tapauksessa väri on melko selvä valinta, mutta noissa kuvissa oli monia nättejä. Ehkä myöhemmin vielä sitten. :)

• Pitsipiksut

Näistäkin kannattaa käydä katsomassa josko löytyisi sopivaa Miriale,Ladyshop,Sensual.fi ja Lingerie Isabelle.

• CurvyKate36E

Aika halvanoloisen näköisiä nuo Pitsipiksut-nimimerkien ehdottamien nettikauppojen tuotteet. Osa oli kuitenkin yllättävän kalliita.

Onkohan herra Alkuperäinen jo tehnyt ostokset? Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä hän loppujen lopuksi osti ja mitä nainen lahjasti piti.

• Pitsipiksut

Ei niissä ole mitään halvaoloisen näköistä.Kauniita,tyylikkäitä,seksikkäitä,laadukkaita ja hyvin istuvia tuotteita,joista minä ainakin tykkään.Sulla itselläsi on sitä halvanoloista ja viestini oli tarkoitettu herra alkuperäiselle,toivon mukaan on saanut ostettua lahjansa ja nainen on pitänyt siitä.

• CurvyKate36E
        Pitsipiksut kirjoitti:

Ei niissä ole mitään halvaoloisen näköistä.Kauniita,tyylikkäitä,seksikkäitä,laadukkaita ja hyvin istuvia tuotteita,joista minä ainakin tykkään.Sulla itselläsi on sitä halvanoloista ja viestini oli tarkoitettu herra alkuperäiselle,toivon mukaan on saanut ostettua lahjansa ja nainen on pitänyt siitä.

Hyvä Pitsipiksut, se oli minun mielipiteeni. Makuja on erilaisia, ei tuollaisesta kannata nokkiinsa ottaa. Minä en haluaisi noiden mainitsemiesi sivujen tuotteita lahjaksi. Tai varmaan siellä on joukossa helmiäkin.

Tämä on yleinen keskustelupalsta ja silloin joutuu varautumaan siihen, mettä muutkin kommentoivat viestejä kuin se jolle se on suoraan tarkoitettu.

• Pitsipiksut
        CurvyKate36E kirjoitti:

Hyvä Pitsipiksut, se oli minun mielipiteeni. Makuja on erilaisia, ei tuollaisesta kannata nokkiinsa ottaa. Minä en haluaisi noiden mainitsemiesi sivujen tuotteita lahjaksi. Tai varmaan siellä on joukossa helmiäkin.

Tämä on yleinen keskustelupalsta ja silloin joutuu varautumaan siihen, mettä muutkin kommentoivat viestejä kuin se jolle se on suoraan tarkoitettu.

En minä nokkiini ottanut.Mielipiteitä ja makuja on monia.Mainitsemieni sivujen joukossa on todellakin helmiä,mutta on sellaisiakin tuotteita joita minäkään en halua lahjaksi.

• HK2881

Teen ostokset vasta kesäkuussa. Kerron kyllä sitten, mitä tapahtui. :)

Lingerie Isabellellä oli joitakin, mitkä saattaisivat olla ehdokkaina vaikka seuraavalla kerralla. Aika string-painotteinen valikoima kaikissa noissa kaupoissa, mutta itse ainakin pidin näistä liiveistä ja pikkuhousuista kokonaisuutena: http://www.isabelle.fi/alushousut-p-1336.html Samoin Mirialen hinnat ja mitä olen firmasta lukenut (tilaamisen jälkeen tuotteita tulee postissa, eikä tilauksen lopettaminen ole helppoa) eivät vakuuta, mutta Anais-setti on todella ihanan näköinen. En yhtään vastustaisi, jos näkisin ne lahjan saajan yllä. :) Kiitos Pitsipiksut!

• HK2881

Lahjapa viivästyi reilusti. Muistin viimein ketjunkin ja tässä lupaamani päivitys: Alkuvuodesta ostin hänelle tällaiset Chantellen Tuileries-mallin pikkuhousut kookoksenvärisenä ja hän piti lahjasta hyvin paljon.

http://www.lingerietotaal.nl/now/c_images/external/CHANTELLE/1224_zn_06.jpg

http://www.missattitude.fr/images/Image/chantelle-1224-wht-2.jpg

http://www.chantelle.com/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/C/H/CH-1224-10-Tuileries_Shorty-BK.jpg

Voin sanoa, että hän näyttää niissä todella, todella upealta. Ihastuin etsinnöissäni Chantellen muihinkin malleihin ja seuraavana lahjana ovat varmaankin nämä. http://fr.chantelle.com/fr/eternelle-bikini-milk.html#

• miisaliisa

Chantelle on ihan ok merkki, peukkua ylös valinnasta :-)

Itse haluaisin poikaystävältä jotkut Aubaden boite a desir alushousut tykötarpeineen, siinä olisi harrastusta pitkäksi aikaa ;-)

• HK2881

Tietääkö kukaan pikkuhousuja joiden pyllypuoli olisi mahdollisimman sileäkankainen ja ohut, ja edessä pitsiä?

• lisäinfoa?

Siis miten? Koko etuosa pitsiä, läpinäkyvää vai ei, ja voiko osa olla muuta materiaalia? Ja takaosa, siis tarkoitatko mikrokuitua vai mitä?

Ja pitääkö olla myynnissä Suomessa?

Ja minkämalliset pikkarit? Niitähän on useampia malleja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      159
      1061
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      717
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      128
      666
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      23
      648
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      44
      639
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      615
    7. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      571
    8. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      52
      560
    9. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      34
      554
    10. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      528
    Aihe