Moi. Yritin itse kiristää löystyneitä pinnoja ja huonosti siinä kävi,vanne siis meni avivan soikeaksi. Tiedän että tein virheen siinä että käytin moni kiristys avainta. Miten voisi suoristaa vanteen vai pitäisikö viedä johonkin liikkeeseen?
Vanteen korjaus itse
2
113
Vastaukset
- ghdhg
Vie liikkeeseen ja osta kokonaan uusi vanne. Itse vein takavanteen liikkeeseen josta korjattiin pinnat, parin viikon päästä alkoi taas menemään pinnoja poikki. Vein pyörän takas korjaamolle ja tilasin uuden vanteen. Maksoin joiain 50e asennuksineen.
- -
Yllättävän usein ihmiset alkavat rihtaamaan vanteita täysin ilman parempaa tietoa ja "kuinka-vaikeaa-se-voi-olla"-periaatteella. Näin ainakin omassa tuttavapiirissä. Noh, aika harvoinhan se onnistuu jos ei tiedä mitä tekee.
Rihtauksen periaate on että jos heittoa on vaikkapa oikealle puolelle niin silloin kiritään vasemmalle puolelle vetäviä pinnoja. Sinänsä simppeliä mutta kuitenkin niin kovin vaikeaa ja vielä vaikeampaa jos on alkutöiksi kirinyt pinnat täysin eri kireyksiin. Edelliset kiekot kävin rihtauttamassa liikkeessä ja 30e ottivat työstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462