Asioidessani K supermarket Arabiassa viikonlopun ostoksia pitkälti tarrjoustuotteista valiten, muistin jälleen kerran miksen en ollut pitkään aikaan käynyt kyseisessä myymälässä.
Tarjoustuotteita ei ollut, eikä korvaavaa tuotetta haluttu antaa. Lihatiskiltä kyllä kuulusteltiin tarkkaan, missä lehdessä ja milloin määrätyt tarjoukset olisivat olleet.
Kun ostoslistan seuraavaakaan tuotetta ei löytynyt. Tiedustelin asiaa, eikä muuta ollut tilalle. Tähän vaimoni sanoi, että uskomaton kauppa ja haistakoot paska ja poistui paikalta.
Itse päätin pyytää kauppiaan paikalle. Kun esitin kauppiaalle asiani, valitteli hän ettei ole ollut kuin muutaman viikon kauppiaana, eikä ole osannut varautua tilanteeseen. Kun kerroin että tässä samassa marketissa tämä on tavanomaista, puuttui n. 45 –vuotias henkilökuntaan kuuluva nainen keskusteluun ja sanoi että äsken haistateltiin. Kauppias alkoi kyselemään, oliko haistattelija vaimoni ja alkoi valittamaan epäasiallisesta käytöksestä ja uhkasi tehdä rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.
Ilmoitin kauppiaalle että tämä asia ei kuulu tähän ja kysyin alkaako kauppias uhkailemaan minua.
Huomautin kauppiasta asiattomista kommenteista ja uhkailusta. Tässä vaiheessa keskusteluumme puuttui lihatiskiltä nuori, pitkä lihatiskin myyjä joka huusi minulle usean asiakkaan ollessa kuulemassa ettei tänne tulla haistattelemaan ja käyttäytymään epäasiallisesti.
Koska matkaa keskustelupaikallemme oli n. 10 metriä ja lihatiskillä oleva myyjä jatkoi huutamistaan arvostellen käyttäytymistä, kysyin kauppiaalta, saako asiakkaalle huutaa. Tähän kauppias vastasi, että korotinhan itsekin ääneni.
Onko tämä tosiaan asiakaspalvelun taso nykyään, jopa keskusteluun kuulumattomat henkilökuntaan kuuluvat alkavat huutaa asiakkaalle ja kauppias itse alkaa kuulustelemaan.
Joka tapauksessa K -supermarket Arabian kauppias ei ole vaivautunut edes vastaamaan reklamaatiooni ja esittämääni kysymyksiin. Keskolta sain heti kiittettävästi ns. normivastauksen.
K supermarket Arabiassa huudetaan ja uhkaillaan asiakaalle
27
4600
Vastaukset
- K-kaupan asiakas
Olisikohan sinun syytä tarkistella omaa asennoitumista käyttäytymiseen, ja persaukisena tyytyä johonkin halpisliikkeeseen.
- asiakastaso
Tiedoks sulle vali vali nolo niuho huutaja että kauppias ei voi vaikuttaa siihen jos joku tuote ei riitä tai jää tulematta. Välissä on tuottaja ja logistiikka myös.
Ja tottakai sun oisi pitänyt saada joku kallis samalla hinnalla vai mitä.
Missäköhän sitä sais tyytymätön asiakas mesoa oikein kunnolla ellei kaupassa. Ja luulla olevansa oikea grynderi.
Samanlainen leikkikehä teikäläisille tuulikaappiin.
Eukkos laita sinne jo heti sisään tullessa.- kaikkiruokainen
Joo.
Tähän on tultu, mitään ei saa enää vaatia. Asiakkaita houkutellaan kauppaan olemattomilla tarjouksilla, henkilökuntaa ei ole tai on vähän.
Tuotteet ovat osaksi vanhoja ja jos joltai uskaltaa kysyä kaupassa, saa helposti kuulla kunniansa.
Jos tarjoustuotteessa ei ole merkitty rajoitettua erää, pitää tuotteen riittää. Kyllä ammattinsa omaava kauppias tietää tarkkaan kuinka paljon menee tavaraa sesonkiaikana ja muuten.
Ystävällistä asiakaspalvelua on nykyään vaikea löytää,. - ei kaivata
kaikkiruokainen kirjoitti:
Joo.
Tähän on tultu, mitään ei saa enää vaatia. Asiakkaita houkutellaan kauppaan olemattomilla tarjouksilla, henkilökuntaa ei ole tai on vähän.
Tuotteet ovat osaksi vanhoja ja jos joltai uskaltaa kysyä kaupassa, saa helposti kuulla kunniansa.
Jos tarjoustuotteessa ei ole merkitty rajoitettua erää, pitää tuotteen riittää. Kyllä ammattinsa omaava kauppias tietää tarkkaan kuinka paljon menee tavaraa sesonkiaikana ja muuten.
Ystävällistä asiakaspalvelua on nykyään vaikea löytää,.Eikö sulla ole järkeä päässä vai mikä sitä vaivaa. Kateus. Mene itse kauppiaaksi ja ota vastaan joka päivä asiakkaiden haukut vaikka mistä
älyttömyydestä.
Sais kuule loppua kauppapalvelut ihan tyystin tarjouksineen sultakin niin loppuis se jatkuva valitus kaikesta.
Vaadi pois vaan-- potku persauksiin sulle.
Taan yksi idiootti joka luulee että ruoat kauppoihin tulee ihan vaan pyhällä hengellä ja työntekijät on ilmaistyövoimaa.
Kasvata pässi ite ruokas, ole hyvä. - sovhoosi
ei kaivata kirjoitti:
Eikö sulla ole järkeä päässä vai mikä sitä vaivaa. Kateus. Mene itse kauppiaaksi ja ota vastaan joka päivä asiakkaiden haukut vaikka mistä
älyttömyydestä.
Sais kuule loppua kauppapalvelut ihan tyystin tarjouksineen sultakin niin loppuis se jatkuva valitus kaikesta.
Vaadi pois vaan-- potku persauksiin sulle.
Taan yksi idiootti joka luulee että ruoat kauppoihin tulee ihan vaan pyhällä hengellä ja työntekijät on ilmaistyövoimaa.
Kasvata pässi ite ruokas, ole hyvä.Siinä taas yks idiootti. Ammatinvalintakysymys. -Kuka pakottaa ryhtymään kauppiaaksi.
Onneksi vielä ainakin itse voin (saan) valita mihin kauppaan rahani vien.
Tervemenoa vaan entisen Neuvostoliiton malliin ruokakauppaan. Mitään ei ole ja kaupan päälle saat töykeän kohtelun.
Eiköhän se ruoka ostajien rahoilla ainakin toistaiseksi ole kauppoihin tullut, ja jos tavallinen leipäkin maksaa 3-4 egee niin siitä on pyhä henki kaukana.
Kateutta, heh, heh.... Avaa silmäs, ainoa minne ruoka tulee pyhällä hengellä on Hurstin "ruokakauppa"
- Myyjä
Sitä saa mitä tilaa. Asiakas on se kaupan palkanmaksaja, mutta jos asiakas rupeaa puhumaan alatyylillä, niin sitä saa mitä tilaa. Kaupan työntekijätkin ovat tavallisia ihmisiä. Jos meinaat, että myyjille saa asiakkaana sanoa mitä sylki tuo, niin silloin olet saanut huono kotikasvatuksen. Sinullakaan ei ole oikeutta solvata toista, vaikka olísit Euroopan omistaja.
- Järki Käteen!
Tollasia tärkeileviä asiakkaita ei toivota mihinkään kauppoihin. Luultavasti itsekeskeisiä vanhempia ihmisiä, jotka käyttäytyvät monesti todella tökerösti ja luulevat olevansa maailman napa. Rima valittamiselle on vedetty todella alas.
Jos minä menen kauppaan ja joku tarjoustuote ei ole saatavilla (luultavastiloppu ja olne itse myöhässä), ei siihen mun elämä kaadu. Ja jos koen kaupan epämielyttäväksi, äänestän jaloillani. En rupea peräämään oikeuksiani ja kinaamaan jotain jonninjoutavaa. Asiat tärkeysjärjestykseen. - missä hygieenisyys
Lienee tuo aloittajapariskunta sama jonka kerran ehätin eräästä toisesta kaupasta, äijä tiirailee kuin kotka ja muija kaivaa hedelmätiskillä omenakekoa että eikös täällä nyt ole kolhuttomia omenia, pudotellen niitä sitten lattiallekin. Pyyhkäsee välillä räkää nenänpäästä ja jatkaa toisella tiskillä samaa penkomista. Siinä vaiheessa minä lähdin toiseen kauppaan.
Että mistä näitä nirppanokkia ja hienohelmoja oikein siunaantuu. Mikkän ei kelpaa mutta pitää vaan kaivaa.- lknku
"Ehätin" tarkoittaa "ennätin", "ehdin", "kerkisin/kerkesin".
Sana, jota tarkoitit, lienee "yhytin". - olitko se sinä
lknku kirjoitti:
"Ehätin" tarkoittaa "ennätin", "ehdin", "kerkisin/kerkesin".
Sana, jota tarkoitit, lienee "yhytin".Ettei vaan ollut emätin, ja sekös siinä nyt olikin tärkeintä. Ihme nussijoita.
- toinen_nirppis
Itsekin lähdit sitten toiseen kauppaan...?
- ffwfevev
No älä asioi.
- Tilalle Lidl
Olen itsekin aika väsynyt tämän K -kaupan tuotteisiin. Useimmiten tarjoustuotteet loppu, leipävalikoima surkea ja kaikkien tuotteiden joukossa vanhentuneita tai päiväykseltään juuri vanhenemassa olevia tuotteita.
Onneksi viereisestä S -marketista saa usein halvemmallakin parempilaatuisia tavaroita. Suomessa on asiakaspalvelu mennyt yhä törkeämmäksi jos sitä yleinsäkaan ole. Hyvinvointi on noussut myyjien ja liikealan ihmisten päähän, hinnat törkeät ja palvelu myös.
Mutta odattakaa, Kreikan ja Espanjan jälkeen taloudenromahdus tule myös Suomeen, silloin toivon mukaan nuo inhottavat asiakkaita ojentavat myyjät saavat kenkää.
Voidaan tehdää vaikka asiakastiedustelu taika oikein vaalilistat henkilökuvineen, ketkä saavat jäädää. Siinä moni liikeenomistaja ihan varmasti yllättäisi.- suksi vaan
Suksippa ulkomaalinen hevonvittuun.
- gbrbw
Sinähän olet aina kehuskellut eteläeurooppalaisten maiden ylivertaisuudella. Ja hups, ovat kaikki järjestäen konkurssissa.
Suomi ei mene konkurssiin Sumen ja suomalaisten omasta toimesta.
- Tiskin tällä puolen
Viimeksi eilen annoin 2 kuukauden porttikiellon asiakkaalle turhasta suunsoitosta, joten olkaa nyt hemmetti soikoon ihmisiksi asioidessanne ravintolassa tai ruokakaupassa.
- kauppiasx
kauppaan ei voi antaa porttikieltoa, perustuu ihan lakiin
- Myyjä minäkin
kauppiasx kirjoitti:
kauppaan ei voi antaa porttikieltoa, perustuu ihan lakiin
Jaa mihinkäs lakiin? Kauppa saa valita asiakkaansa. Valinta ei saa perustua syrjintään. Häirikköasiakkailta voi evätä pääsyn kauppaan yleisen rauhan ja työntekijöiden, sekä asiakkaiden turvallisuuteen liittyen. Esim. monissa paikoissa ei teinit pääse sisään rellestämään em. seikkoihin vedoten. Asiakas ei ole kuningas silloin, kun hän itse aiheuttaa ongelmia. näpytteleppä sana porttikielto vaikkapa Wikipediassa. Lue ja opi ennen kuin julistat omia lakejasi.
- herätkää.
s*atanan nirppanokat
- Hullu lihamestari.
Itse en suosi LIDL kauppaketjua huonojen kokemuksien takia... Viimeksi kärsin nolosta erektiosta ostaessani karamellia ja sain siitä hyvästä kauppiaalta nyrkin haarojen väliin... Toki LIDLissä on halpaa rahkaa mutta siellä on myös näitä ulkomaalaisia kreikasta, italiasta sekä... En viitsi viitata mihinkään rasistiseen tässä mutta varmasti tiedätte mistä puhutte.
Kolikko sille muuten joka näkee... hhmmm... mikäköhän on sovelias nimitys... kiertolaisen Arabian K-supermarketissa, sillä heille nimenomaan on annettu porttikielto kyseiseen kauppaan. Liikkeen ollessa siis auki. Älkää käsittäkö väärin, en ole rasisti, mutta nykyajan foorumeilla on syytä valita tarkkaan mitä puhuu jos ei halua rasistin leimaa.
t. Timo Hokkinen, 77v.- Ronnie Coleman
kyllä yhdyn kommenttiisi. todella rakentavaa palautetta oli. harmi että jotain vanhuksia ei oteta aina huomioon. t: turmion kätilö 32v (eläkkellä oleva runkkari)
- dear leader is gone
Itse arvostan kauppoja missä nyljetään valittavat asiakkaat ja aamulla laitetaan herkulliseen marinaadiin. Jotkin kaupat tyytyvät lähettämään ongelma asiakkaat Keskon omaan krematorioon, mikä on minusta ruuan haaskausta.
- The Tinttarella
Arabian suppari on yksi Helsingin parhaita ruokakauppoja ja etenkin nyt kauppiaan ja henkilökunnan vaihtumisen jälkeen,kauppa on vaan parantunut.Kerrankin on kauppa jossa hevi ja lihaosastot on todellakin hoidettu.Niin ja leipä tarjouksetkin on parempia kun S-llä jolla ei mitään tarjouksia edes ole.Supparilla liha on edukkaampaa ja parempi laatusta palvelutiskillä kun naapuri S-llä mikään pakattu ällömarinaadissa lilluva vakuumiliha.
Mikä siinä onkaan,että ihmiset ei osaa käyttäytyä missään.Ei sen enempää kaupassa,bussissa,pankissa kun terveysasemallakaan?Opeta siinä sitten lapsia käyttäytyy kun usein nämä keski-ikäiset ja sitä vanhemmat ei sitä osaa..Lapset kysyy,että miksi tuo nainen kiroilee ja mies meuhkaa..Mitä siihen vastata?Jos kauppa ei miellytä Helsingistä varmaan löytyy kauppa joka miellyttää.Jos ei niin maatahan suomessa riittää.Ei muuta kun omavaraistalouteen ja kasvattamaan omat eväät. - Mmm
Arabian k-supermarket näyttää todella siistiltä, ja tarjonta on hyvää, mutta kassatyöntekijät tuntuvat olevan aina huonolla tuulella. Itsekin olen kassala töissä, joten tiedän minkälaisia mukavimmat asiakkaat ovat, ja yritänkin aina hymyillä ja tervehtiä kassalla, mutta yleensä nämä kassatyöntekijät
-juttelevat toistensa kanssa ihan jokapäiväisistä asioista samalla kun minä olen kassalla
-paiskovat tavaroitani tiskin toiseen päähän
-eivät sano minulle mitään
En ole itsekään saanut koulutusta kassatyöhön (olen vain osa-aikaisesti), mutta omassa kaupassani meillä on pidetty monet palaverit kun ollaan saatu palautetta tällaisestä käytöksestä kerrankin. Ja nyt tajuan, kun olen asioinut jonkin aikaa tässä kaupassa, miten pahalta se asiakkaana tuntuu, kun kassatyöntekijä ei huomioi minua sen minuutin aikana, kun hän käsittelee ostokseni. - uskomatonta2
Herranjestas, menin googleen ja halusin etsiä k-supermarket arabian facebook sivut ja tällainen tuli eteen. Olen kaupas vakioasiakkaita ja olen erittäin tyytyväinen kauppaan. Kauppiasta puhumattakaan, näen heidät joka päivä työntouhussa ja tekemässä ns. "likaistatyötä". Jossain paikoissa ei edes tiedä kuka on kauppias, sillä kauppiaat voisivat hyvin piiloutua toimistoihinsa. Mutta hei nyt järkipäähän, idiottihan se on joka luulee, että kuka tahansa ihminen ottaa vastaan tollasta negatiivista pään aukomista! Eikä työntekijät vierestä katso jos aletaan alentavasti haukkumaan pomoaan. Huhu, oli sullakin pokkaa kirjottaa tänne et oikein sait avautua asiasta, toivottavasti teki päivästäsi paremman. Itse henk.koht. sain naurut tästä. Mutta teille kaikille muille, menkää itse paikan päälle katsomaan mitä kyseisellä kaupalla on tarjottavaa. Itse maksavana asiakkaana lähden kaupasta aina tyytyväisenä niin kuin kuuluukin! Samaa en voi sanoa viereisestä kaupasta.. Koko kauppa haisee ja sieltä saa halvan tunnelman, mielummin menen siistiin kauppaan mistä saan aina tuoretta tavaraa.
- Anonyymi
K-supermarket Arabia, olen asioinut kaupassa 20v. ,parasta ja asiantutevampaa palvelua saa kyllä Helsingistä etsiä.
Henkilökunta on aina iloista ja auttavaista palvelua saa aina.
Koskaan en lähde kotiin tai mökille niin iloisena kun K-Superista poistuneena ja
kaikki ruoka asiat opastettuja ja selitettynä iloisella mielellä.
Kiitos koko henkilö kunta.
Terveisin Anneli.
Kohta laitetaan lampaat kassiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768