Miksen ole vieläkään löytänyt miestä??

ikisinkku nainen

Alkaa tää ikuisena sinkkuna oleminen pikkuhiljaa risomaan.En ymmärrä miksi mulla ei ole vieläkään miestä.Mä olen mielestäni kaunis,kiltti ja mukava.Ehkä voisin olla muutaman kilon hoikempi mutta en tahdo uskoa että sen takia mulla ei ole miestä kun omistan pari kiloa liikaa.On niillä paksumillakin naisilla miehet.

Ainoat miehet jotka tulee iskemään on baarissa ne jotka ei halua muuta kun seksiä (tiedoks vaan miehet,sen näkee niin selvästi millä asialla olette liikkeellä) ja kaduilla/kahviloissa tulee juttelemaan vaan ulkomaalaiset jotka ei puhu muuta kun englantia,vaikka englannin kielen taitoni ei ole surkeimmasta päästä,haluan silti miehen jonka kanssa jaan saman äidinkielen.

Tai sit yksinkertasesti ei vaan synkkaa loppujen kanssa.Alan oikeesti pikkuhiljaa epäilemään,ettei rakkautta ole edes olemassa.

57

1155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fshsfhsfdh

"Ainoat miehet jotka tulee iskemään on..."

Jaksoin lukea tähän asti.

• sillitrooli

Sama.

• realismus

Keskittymiskyvyssä häiriöitä vai lukihärö?

• -

"Jaksoin lukea tähän asti."

Niinpä. Naiset hakevat tasa-arvoa ja sitten kun saavat sitä niin haluavat edelleen pitää kiinni niistä eduista mitä heillä on aina ollut.

• -

Älä hae seuraa baareista... hae jostain muualta. Vaikka puiston penkiltä.

• C'mon

Sedula ei tosiaan ole hyvä paikka etsiä elämänkumppania. Jos pokaat miehen baarista, olet pokannut miehen, joka käy baareissa. Jos pokaat miehen kirjastossa, olet pokannut miehen, joka käy kirjastoissa.

Ja pitääkö aina miesten tulla juttelemaan sinulle? Mikset itse käy juttelemassa yksin istuskelevien miesten kanssa niitä näitä? Jos juttelet ihan vain jostain, mieskin tajuaa, ettei tämä lyyli hae lihallista yhden illan hekumaa, vaan jotain muuta.

Naiset hyvät, olkaa aktiivisia. Murto-osa teidät huomanneista ja teistä kiinnostuneista miehistä tulee kanssanne juttelemaan, joten ottakaa ohjat käsiinne ja aktivoitukaa miesten suhteen.

• ei tule koskaan

Uskokaa vihdoin että on miehen työ tehdä se aloite. Jos ei niin voi voi.

• voivoivoivoii
        ei tule koskaan kirjoitti:

Uskokaa vihdoin että on miehen työ tehdä se aloite. Jos ei niin voi voi.

Niin, tosiaan. Voi voi. Ja miehen pitää varmaan myös yksin elättää perhe ja sinä olet kotitalouskoneena?

Turha kitistä, jos ei itse tee aloitetta. Tämä koskee myös naisia. Miehen lähestyessä tuntematonta naista valinta tehdään pelkästään ulkonäön perusteella. Jos et saa huomiota haluamiltasi miehiltä, on sinulla vaihtoehtoina lähestyä itse tai olla yksin.

• yritäpä vielä
        voivoivoivoii kirjoitti:

Niin, tosiaan. Voi voi. Ja miehen pitää varmaan myös yksin elättää perhe ja sinä olet kotitalouskoneena?

Turha kitistä, jos ei itse tee aloitetta. Tämä koskee myös naisia. Miehen lähestyessä tuntematonta naista valinta tehdään pelkästään ulkonäön perusteella. Jos et saa huomiota haluamiltasi miehiltä, on sinulla vaihtoehtoina lähestyä itse tai olla yksin.

Ja kun se mies tulee pokaamaan naista niin nainen tekee päätöksensä ensimmäisen 10 sekunnin aikana. Olepa tarkkana seuraavan kerran. Sinä tyrkytät itseäsi ja nainen valkkaa. Näin se menee ja näin sen pitääkin mennä.

• Näin on marjat

"Ainoat miehet jotka tulee iskemään on baarissa ne jotka ei halua muuta kun seksiä."

Muunlaisia miehiä ei ole olemassakaan jos ei puhuta paskaa ja asiakaspalvella. Ota tai jätä.

• Älä ny hermostu,ethän sää oo muakaan viälä löytäny,paarista et kyllä löydäkkään.

• kysyn vaan

KIelpaako sulle ruma 10 kg ylipainoinen mies joka ei käy baareissa?

• kysyn vaan

Kelpaako sulle ruma 10 kg ylipainoinen mies joka ei käy baareissa?

• 16

Ei tosiaan painosta ole kiinni. Minkä ikäinen olet ja millaisessa elämäntilanteessa? Sehän vaikuttaa siihen millaista kumppania haet. Jos olet opiskelija niin eikö luennoilta löydy ketään... Milloin olet viimeksi ollut kiinnostunut jostain ja tuliko siitä mitään...

• mustispeppers

Niin tutulta tämä kuulostaa, ei mullakaan ole nämä miehet olleet kovin kiinnostuneita, olenkin päätellyt olevani hemmetin tylsännäköinen. Itse pidän kuitenkin itseäni ihan ok-näköisenä, niin ne silmät varmaan sokeutuu omaan ulkonäköön. En ole ihminen, joka tuo itseään kovin paljon esille, siis en koe, että mun sitä tarvis tehdä tai että olis hirveä pätemisen tarvetta. Sen olen kyllä huomannut, että jään kuitenkin ihmisten mieliin. Ostin sukset, niin myyjä muisti vielä vuoden päästäkin, kun kävin jotakin toista urheiluvälinettä ostamassa, että niin, sähän ostin vuos sitten sukset. Eli sellaista.

• nuorimies.

"tiedoks vaan miehet,sen näkee niin selvästi millä asialla olette liikkeellä"

Onkohan se nyt ihan noin. Mua on syytetty seksin perässä juoksijaksi vaikka olen tositarkoituksella liikkeellä, kun taas pelimies kaverini saa naiset uskomaan, että hän on tositarkoituksella liikkellä vaikka oikeasti on seksin perässä.

• ......

Naisen luulo on naisen tieto.

• ,......

Tuohon syytökseen riittää varmaan se, että näyttää hyvältä.

• 17+14

Sehän juuri tekee pelimiehistä niitä pelimiehiä, että nainen kokee miehen lähestymisen joksikin muuksi kuin seksin perässä tehdyksi. Siis monesti kyseessä on harjoteltu taito olla luonnollinen, itsevarma ja avoin. Viekkaimmat näistä eivät edes lähtökohtaisesti ole seksin perässä, mutta ovat pirun hyviä lukemaan sekä johdattelemaan tilannetta ja osaavat hyödyntää tilanteen kun sellainen tarjoutuu. Jälkeenpäin saakin sitten kuunnella näitä "en tiiä, se vaan tapahtui" -juttuja.

Kun sitten Teuvo-tavis lähestyy oikeasti hakien sitä parisuhdetta, hän saattaa olla jännittynyt, hermostunut, sulkeutunut... jne. koska tilanne on hänelle uusi, eikä hänellä ole juurikaan kokemusta tuollaisissa tilanteissa toimimisesta. Pahimmassa tapauksessa hän vielä haluaa varmistella ettei nainen vaan tulkitsisi hänen lähestymistään irtoseksin hauksi, ja tottakai asian ajatteleminen ja selittelevä puheenparsi vain pahentaa tilannetta tehden kehonkielestä epäluonnollista ja sen takia epäilyttävää. Loppuen lopuksi Teuvo-tavis päätyy antamaan itsestään täysin päinvastaisen kuvan mitä oikeasti on mielessä.

Eikä tosiaan kannata sekoittaa pelimiehiä kaikkiin maailman pillun vonkaajiin tai koko baarin yrittäjiin. Ne eivät ole pelimiehiä vaan epätoivoisia.

• tasokas mies

Nyt nainen silmä tarkkana täältä tulee neuvoja:

Ensinnäkin, kumppanin etsimisessä kannattaa ottaa kaikki keinot käyttöön eikä jäädä odottelemaan.

Jos sulla on jo omastakin mielestäsi muutama kilo ylimääräistä, niin ne tarvitsee laihduttaa pois, kaikki vaikuttaa kaikkeen. Älä nyt ole jääräpää ja selittele "mutku läskeilläki on miehet". Niiden miehet tuskin on sellaisia joista sä kiinnostuisit?
      Valitettavasti naisilla ulkonäkö vaikuttaa eniten naisen kiinnostavuuteen, tähän siis kannattaa panostaa.

Tuosta baarihommasta. Ei kannata olla noin ennakkoluuloinen miehiä kohtaan. Vaikka se on kyllä totta että osa on sellaisia jotka haluavat vain seksiä, kuitenkin väitän että suurin osa miehistä haluaisi löytää sen oikean kumppanin. Miehet luokittelee naiset kolmeen luokkaan: En panis, pantava ja tyttöystäväkandidaatti. Jos on tasokas mies, ei välttämättä koko baarissa ole yhtään tyttöystäväkandidaattia. Pantavia naisia ehkä 2-10. Näin ainakin itselläni. Monesti sinkkumies hakee sekä seksiä että parisuhdetta. Ainakin itse löydän paljon helpommin seksiseuraa kuin mitään oikeasti vakavaa. Jotenkin olen sen hakemiseen jo niin tottunut että ehkä musta saa vaikutelman että haen vain seksiä vaikka olisinkin vakavassa mielessä kiinnostunut. Myönnän että mulla on ehkä hieman väärä asenne ja onkin tarkoitus muuttaa kuvioita siten, että keskittyisin hakemaan treffiseuraa kiinnostavista naisista sen sijaan että koitan saada naiset heti yhdenyön hommiin.

Kun miehet tulee juttelemaan sulle, kannattaa tarkkailla vähän mitä he on hakemassa ja tee selväksi ettet harrasta yhdenyön suhteita. Jos miestä kiinnostaa enemmän, hän kysyy puhelinnumeroasi. Jos mies oli kiinnostunut kohdallasi vain seksistä hän todennäköisesti jatkaa matkaansa tai sitten vonkaa lisää.

Lisäksi jos näet kiinnostavan miehen, miksi et menisi juttelemaan hänelle itse? Et menetä siinä yhtään mitään.

• 10+9

"Lisäksi jos näet kiinnostavan miehen, miksi et menisi juttelemaan hänelle itse? Et menetä siinä yhtään mitään."

Nainen menettää siinä kasvonsa. Heti leimataan epätoivoiseksi vonkaajaksi. Siksi en ikinä tee aloitetta. Se on miehen tehtävä.

• tilanteen petaus
        10+9 kirjoitti:

"Lisäksi jos näet kiinnostavan miehen, miksi et menisi juttelemaan hänelle itse? Et menetä siinä yhtään mitään."

Nainen menettää siinä kasvonsa. Heti leimataan epätoivoiseksi vonkaajaksi. Siksi en ikinä tee aloitetta. Se on miehen tehtävä.

"Heti leimataan epätoivoiseksi vonkaajaksi. Siksi en ikinä tee aloitetta. Se on miehen tehtävä."

Ei sinun silti tarvitse jäädä passiivisena paikoilleen odottelemaan sitä aloitetta. Liian moni suomalainen nainen jää.

Voit monella tavalla aktiivisesti "pedata" tilannetta valmiiksi. Voit mennä miehen lähelle, samaan porukkaan juttelemaan. luoda katseita, hymyillä jne. Kaiken tämän voi tehdä tyylikkäästi ja leimautumatta vonkaajaksi.

• mustispeppers

Miksi ihmeessä se on naisen tehtävä aloite??? Miksei mies voi yhtälailla tehdä aloitteita? Mikä siinä oikein mättää.

• gdsgsd
        mustispeppers kirjoitti:

Miksi ihmeessä se on naisen tehtävä aloite??? Miksei mies voi yhtälailla tehdä aloitteita? Mikä siinä oikein mättää.

Miehethän niitä lähinnä tekeekin, taukki.

• mustispeppers
        gdsgsd kirjoitti:

Miehethän niitä lähinnä tekeekin, taukki.

Ei muuten tee, taukki!

Täälläkin vingutaan, kun naiset ei tee aloitteita.

• Väärin meni
        10+9 kirjoitti:

Selitys jolla ei ole mitään faktapohjaa. Pelkkä naisten käyttämä tekosyy. Itse asiassa miehet kohtelevat lähestyviä naisia huomattavasti paremmin kuin naiset miehiä, vaikka eivät naisesta kiinnostuisikaan.

• Älä selitä
        mustispeppers kirjoitti:

Ei muuten tee, taukki!

Täälläkin vingutaan, kun naiset ei tee aloitteita.

Mene ihan mihin tahansa kuppilaan ja katso kummat lähestyvät enemmän. Miehet tekevät edelleen moninkertaisen määrän aloitteita naisiin nähden, vaikka muutama mies netissä vinkuisikin.

• mustispeppers
        Älä selitä kirjoitti:

Mene ihan mihin tahansa kuppilaan ja katso kummat lähestyvät enemmän. Miehet tekevät edelleen moninkertaisen määrän aloitteita naisiin nähden, vaikka muutama mies netissä vinkuisikin.

Kas kun en oo huomannut, teittin pitää hieman tehostaa noita teidän "aloitteita", kun niitä ei todellakaan huomaa.

• Muchos ponchos
        mustispeppers kirjoitti:

Kas kun en oo huomannut, teittin pitää hieman tehostaa noita teidän "aloitteita", kun niitä ei todellakaan huomaa.

Naisille yleensä tehdään enemmän kuin miehille yleensä. Emme voi tietää tehdäänkö sinulle.

• Arvokas nainen

Jos menen itse juttelemaan, sen menetän, ettei hänestä tulisi elämäni miestä (vaikka olisin tosi kiinnostunut). Olisin itse pettynyt itseeni, kun en pystynyt hillitsemään itseäni, vaan taas annoin mielihaluilleni periksi ja tein ensisiirron. Että tämän siinä menettää. Sama koskee tekstiviesteilyjä, puhelinsoittoja yms. Sillä vaikka treffit ym. järjestyisi, ei mene kauaa, kun mies toteaa, ettei niin kiinnosta. Eli mies hoitaa, jos jotakin haluaa minun kanssani kokea. Alan jo relata, mikä säteilee tietenkin positiivisesti myös ulospäin. Arvostan naiseuttani ja miehen tekoja.

• Panopuu1984

Tilanne 1: mies menee juttelemaan naiselle, pyytää puhelinnumeroa. Selviää että mies seurustelee ja etsi jännitystä elämään (panoa)
        Tilanne 2: mies (sinkku) lähestyy naista, pyytää puhelinnumeroa ja vihjaa että haluaisi viedä treffeille. Treffikutsua ei koskaan tule, mutta mies kyllä soittaa kahden viikon päästä baarin sulkemisaikaan ja haluaa tavata (panna).
        Tilanne 3: mies (sinkku) lähestyy naista, pyytää puhelinnumeroa ja jopa vie treffeille. Treffien jälkeen suhde muuttuu intiimiksi (pannaan), nainen ihastuu ja mies pakittaa "ollaan vaan kavereita."
        Tilanne 4: nainen ottaa ohjat omiin käsiinsä ja lähestyy itse miestä. Mies pyytää puhelinnumeroa, vie treffeille ja suhde etenee syvemmäksi (pannaan). Nainen avautuu tunteistaan, mies sanoo ettei tunne mitään, ja oli käsittänyt että kyseessä on seksisuhde kerta nainen oli lähestynyt.

Jotenki tuo viimisin kalskahti kovimmiten, taitaa se olla järkevintä jättää iskuhommat miehille ja parantaa omaa tutkaa miesten motivaatioiden selvittämisen suhteen = alkaa kylmäksi ja katkeroituneeksi kotkaksi joka sähisee miehille heidän lähestyessä...

• Pekha

Hei haloo, et sä autookaan ota koeajamatta

• samassa veneessä

aloittajalle: Sellasta se on. Baarissa liikkuu paljon niitä seksin vonkaajia, mutta kyllähän ne tunnistaa kun niiden kanssa juttelee, jos huomaat että mies haluaa vain seksiä niin dumppaa se sinne baariin ja hakeudu toiseen seuraan :)Kyllä sieltä välillä aina joku järkevä löytyy.. Tai mikset laittaisi nettiin seuranhaku ilmoitusta tms. Näissä asioissa naisen on oltava alotteellinen, niin se vain on. Ei miehet tule juttelemaan, ne on liian ujoja. Yritä kaikkesi, ja vaikka ei kumppania kovasta yrityksestä huolimatta tulisikaan, tiedät ainankin yrittäneesi :) Nää on neuvot, näin teen itse!

• Omaa syytäsi

Et ole mikään oikea sinkku jos olet ollut nussittavana "sinkkuaikanasi". Olet taatusti jakanut vittuasi joillekin niille "miehille jotka tulevat iskemään baarissa." Tajuat kai että ne miehet jotka tulevat iskemään ovat juuri niitä pillusankareita ja naimamaistereita. Jos haluat kunnon miehen niin joudut itse olemaan aktiivinen, mutta sehän ei sinulta onnistu, istut vaan paskantärkeänä sen reikäsi päällä. Ja tuskin enää edes kelpaat kunnon miehelle, vai monenko nussima olet?

• vajukit juksaa

Taas tämä harhaluulo että ne nurkissa lusmuavat ATM.t olisi niitä kunnonmiehiä. Buaaaaaaaaahahahhahahah.

• kysyn vaan

Eli 10 kg ruma ja ylipainoinen mies joka ei käy baarissa ei kelpaa. Olenpa sit ikuinen luuseri.

• Ugly Duckling

Et ole, en minäkään haluaisi rumaa miestä, ei kai kukaan.

• fghfdghfdghfdgh

Ei ole kivaa olla mies kun saa vain negatiivista palautetta kun menee naisille juttelemaan :(

• Sleepless in Seattle

Terve!

Itse löysin oman elämänkumppanin Ravintolasta. Nyt on kaksi lasta ja ollaan onnellisesti naimisissa.:)

• No kun se miehen saaminen ei perustukkaan vain ulkonäköön ja kiloihin. Vika voi olla, että sä kattelet miehiä väärästä paikasta, haluat ihan vääränlaisia miehiä susta kiinnostumaan, olet itse liian pidättyväinen, liian epävarma ehkä liian kriittinen muita ja itseäsi kohtaan? Jos tuntuu, että baari ei ole oikea paikka, mee johku muualle. Jos tuntuu, että joku juttu on vaikeeta sulle, koita jotain muuta tyyliä.

Rakkautta on olemassa, mutta se ei ole sellaista mitä napataan ilmasta kiinni tai käydään ostamassa kaupast kuten maitoa. Se on tunne joka kehittyy kahden ihmisen välillä, kun molemmilla on hyvä yhdessä. ja mistä se hyvä sitten tulee sen määrittelee jokainen itse yksilönä ja pariskuntana. :-)

• Tasokas mies

Kyllä se ulkonäkö naisen kohdalla vaan valitettavasti suurimmassa roolissa on. Maailma on epäreilu paikka mutta näin on nyt näppylät.

• Tasokas mies kirjoitti:

Kyllä se ulkonäkö naisen kohdalla vaan valitettavasti suurimmassa roolissa on. Maailma on epäreilu paikka mutta näin on nyt näppylät.

En kiistä ettei sillä olisi väliä, mutta kyllä mä väitän että suuremmassa roolissa on se miten hyvin mies ja nainen tulee juttuun keskenään. Niin kaunista ihmistä ei olekkaan, että joku jäisi sellaisen kanssa kitumaan, jos muuten elämä on ihan helvettiä. Vai onko joku niin itsetuhoinen?

Eli kyllä se toimeentuleminen ja yhdessä hyvässä olossa eläminen on vielä paljon ulkokuorta tärkeämpää. Ihminen on kuin sipuli. Kuori kuorelta löytyy enemmän..ensin nähdään kuori, mutta kuoren alta kuoriutuu lisää kerroksia.

:-)

Ihmiset jotka pelkän kuoren kanssa haluaa olla, ei arvosta ehkä sitten muuten hyvää oloa. Pelkkää estetiikkaa...

• mies yksin36

Ottaako joku nainen mut luoksesi asumaan? En vaan jaksa olla enään yksin!

• mustispeppers

Muuta mun nurkkiin, mäkin oon kyllästynyt yksineloon :D

• mies yksin36

Voisin muuttaa. Missä päin asustelet?

• mustispeppers

Täällähän minä, kotona. Musta olis sitten kiva, kun töissä pääsisin muiden akkojen kans tasavertaiseen asemaan :) Saisin haukkua puolisoa sen minkä ehtis, ei kai noilla muuta virkaa ole :P (tai siltä tuntuu)

• mies yksin 36

Mut mä olen hyvä puoliso. Osaan siivota, laittaa ruokaa ja pestä pyykkiä. imuri ja moppi ei ole lainkaan vieraita mulle. En tupakoi ja en käy baareissa. Ja en todellakaan ole kännissä joka viikonloppu enkä edes joka kuussa. Joten en usko et mua tarvii pahemmin haukkua. En mä täydellinen ole mut teen parhaani ja autan ainakin kotitöissä. olen myös kätevä käsistäni joten osaan korjailla kaikenlaista joten kaappisi saranat vinkuvat niin hoidan ne kuntoon.

• mustispeppers

Voi voi... Ei noi työkavereidenkaan ukot (mun mielestä) ole sen kummosempia. Ihan normaaleja miehiä, eivät pahemmin juo eikä rellestä, mutta oonkin monesti miettinyt, että miksi pitää olla yhdessä, kun noin paljon toista inhoaa. Tai tuntuu, että miehistä löydy mitään hyvää, onkai niissä joskus jotakin hyvääkin ollut, kun on kerran naimisiin menty. Kyse ei ole mistään pakkoliitoista. Sitten yks tälläinen muutenkin miestenvihaaja kehuskelee, miten hällä olis baarissa vientiä, no kai hää on sitten kaunis, mutta en voi ymmärtää. Kai me normit ei olla sitten sellaisia, joiden kanssa kannattaa mitään aloittaa/tutustua, jokainen mies tahtoo kotiinsa nalkuttajan, että saa vastaavasti (kai) kehua työpaikkallaan, millainen hirmu hällä on ;DDD

• mies yksin36
        mustispeppers kirjoitti:

Voi voi... Ei noi työkavereidenkaan ukot (mun mielestä) ole sen kummosempia. Ihan normaaleja miehiä, eivät pahemmin juo eikä rellestä, mutta oonkin monesti miettinyt, että miksi pitää olla yhdessä, kun noin paljon toista inhoaa. Tai tuntuu, että miehistä löydy mitään hyvää, onkai niissä joskus jotakin hyvääkin ollut, kun on kerran naimisiin menty. Kyse ei ole mistään pakkoliitoista. Sitten yks tälläinen muutenkin miestenvihaaja kehuskelee, miten hällä olis baarissa vientiä, no kai hää on sitten kaunis, mutta en voi ymmärtää. Kai me normit ei olla sitten sellaisia, joiden kanssa kannattaa mitään aloittaa/tutustua, jokainen mies tahtoo kotiinsa nalkuttajan, että saa vastaavasti (kai) kehua työpaikkallaan, millainen hirmu hällä on ;DDD

niimpä. Mä haluaisin ainakin sellasen mukavan rennon ja positiivisen naisen. Tunnen kyl pareja joiden suhde eiole ihan vakaalla pohjalla ja olen ihmetellyt et miksi ne on yhdessä kun pienestäkin asiasta voi tulla isokin riita. Esim jostakin roskiksen viemisestä ulos. Tos mun naapuris asus sellanen pariskunta et ne riiteli joka asiasta ja ite sai ihmetellä sitä touhua et miten ne aina jaksaa.

• 64k768

Jos mies ei ehdota seksiä niin ei kannata heti tuomita vonkaajaksi, teet vaan itsellesi karhunpalveluksen (eli pääset valittamaan).

Baarissa jostain syystä tuntuu itselläkin että ne siellä liikkuvat naiset on jotenkin likaisempia tai helpompia kuin muut naiset, vaikka totuus on se että samoja ihmisiähän ne on kuin muuallakin käyvät (kuntosali, kirjasto, opiskelu-, työpaikat yms).

Ennakkoluuloisuus lienee suurin ongelmasi, ja seuraavana nirsous.

• -

"En ymmärrä miksi mulla ei ole vieläkään miestä.Mä olen mielestäni kaunis,kiltti ja mukava."

Sä olet yksinkertaisesti liian hyvä ihminen. Useimmat ihmiset ovat rumia, ilkeitä ja he myös valehtelevat päivittäin. Jos olet hyvin erilainen verrattuna muihin ihmisiin, on sinun kanssa hyvin vaikea tulla toimeen.

• lullaby

itse asustelen suht pikku kylässä ja täällä ainakaan ei taida naisille olla ongelmia saada miestä, kun suurinpiirtein 20% naisia ja 80% miehiä!! :D illalla kun astut baariin, niin senverran nuita kilpakosijoita vieressä, että olenkin suosiolla heittäytynyt koko showsta sivustaseuraajaksi!

• Ei rakkautta olekaan olemassa. Seksinhimoon parisuhde perustuu.

• hahahahhhhh

Paljonko seksinhimoa näet vanhoilla pariskunnilla jossa toisen sairastaessa toinen tuo päivän lehden ja keittää vaikka kahvit?

• kahvia = ei seksiä

"Paljonko seksinhimoa näet vanhoilla pariskunnilla jossa toisen sairastaessa toinen tuo päivän lehden ja keittää vaikka kahvit? "

Ai seksinhimoiset pariskunnat eivät sairastele, ketä kahvia tai lue lehtiä?

Mistäs tiedät millaisia petoja nuo ovat sängyssä?

• mies yksin

Olen yksinäinen. Olen yksin tässä maailmassa

• lyhyt mies

Rakkaat naiset! Miehet eivät voi lähestyä teitä, koska saavat osaksensa pelkkää haukkumista teiltä. Miksi lähestyisin naista, kun vastaukseksi tulee, että
      "Painu luuseri vittuun" ja omassa tapauksessa "Tuollaista kääpiötä en katsele!!"

Olkaa yksin sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      131
      2727
    2. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      26
      2724
    3. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      153
      1450
    4. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      205
      1445
    5. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      310
      1351
    6. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      94
      1311
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      55
      1133
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      14
      1084
    9. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1009
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      68
      988
    Aihe