Jos kapakassa tulisi tilaisuus pettää vaimoasi/tyttöystävää, pettäisitkö?
paarireissut
26
253
Vastaukset
Aika tympeä ajatus, että uskollisuus olisi vain mahdollisuuksien puutteen ansiota.
- ApuVa..
Mikä logiikka on ukkomiehillä lähteä keskenään risteilylle? Miehet on keski-ikäisiä. Eikö siinä oteta jo tietoisia riskejä ihan tarkoituksella? Yritän kuitenkin uskoa hyvää mutta mies ei ymmärrä mun nihkeää suhtautumistani asiaan..
ApuVa.. kirjoitti:
Mikä logiikka on ukkomiehillä lähteä keskenään risteilylle? Miehet on keski-ikäisiä. Eikö siinä oteta jo tietoisia riskejä ihan tarkoituksella? Yritän kuitenkin uskoa hyvää mutta mies ei ymmärrä mun nihkeää suhtautumistani asiaan..
Miksi olet asiasta niin huolissasi? Eikö mies saa tarpeeksi hyvää seksiä kotona?
Minä olen nelikymppisenä kaiketi keski-ikäinen ja minulla on useita reissuja vuodessa poikain kanssa, milloin laivalle, milloin minnekin. Eikä tarvetta pettämiseen ole reilun vuosikymmenen avioliiton jälkeenkään. Joillain vissiin on...- Sulla on
Ratikkakuski kirjoitti:
Miksi olet asiasta niin huolissasi? Eikö mies saa tarpeeksi hyvää seksiä kotona?
Minä olen nelikymppisenä kaiketi keski-ikäinen ja minulla on useita reissuja vuodessa poikain kanssa, milloin laivalle, milloin minnekin. Eikä tarvetta pettämiseen ole reilun vuosikymmenen avioliiton jälkeenkään. Joillain vissiin on...vaimo niilläkin reissuilla mukana - taskussa!
Sulla on kirjoitti:
vaimo niilläkin reissuilla mukana - taskussa!
Tuopas olisikin kätevää! ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä olen nelikymppisenä kaiketi keski-ikäinen ja minulla on useita reissuja vuodessa poikain kanssa, milloin laivalle, milloin minnekin. Eikä tarvetta pettämiseen ole reilun vuosikymmenen avioliiton jälkeenkään. Joillain vissiin on...Mies on raitistunut alkoholisti, 7v ollut raittiina, juomisen aikana en edes epäillyt uskollisuutta, nyt kun olen noita juttuja alkanut lukeen netistä niin olen alkanut epäileen että onkohan minunkaan mies ollut uskollinen, netin täkia minusta on tullut vainoharhanen.
mirkkuli_75 kirjoitti:
Mies on raitistunut alkoholisti, 7v ollut raittiina, juomisen aikana en edes epäillyt uskollisuutta, nyt kun olen noita juttuja alkanut lukeen netistä niin olen alkanut epäileen että onkohan minunkaan mies ollut uskollinen, netin täkia minusta on tullut vainoharhanen.
... ja vielä pihdannut en ole ikinä, hyvää seksiä niin paljon kun haluaa.
mirkkuli_75 kirjoitti:
Mies on raitistunut alkoholisti, 7v ollut raittiina, juomisen aikana en edes epäillyt uskollisuutta, nyt kun olen noita juttuja alkanut lukeen netistä niin olen alkanut epäileen että onkohan minunkaan mies ollut uskollinen, netin täkia minusta on tullut vainoharhanen.
Onko sillä loppujen lopuski enää väliä noin monen vuoden jälkeen? Jos hän oliskin pettänyt sinua, niin mitä siitä sitten seuraisi? Tietäisit ainoastaan olevasi luonteeltaan "epärehellisen" miehen kanssa, joka kykenee pettämään.
Epärehellinen sulkeissa, koska toisille asioiden kertomatta jättäminen ei ole epärehellisyyttä, varsinkaan jos ko. asiasta ole koskaan kysytty edes mitään. Se on vain kertomatta jättämistä. Tämmöinen sivujuonne tässä vaan huomioksi.
Ihminen voi kokea olevansa ihan rehellinen, vaikkei kaikkea kerrokkaan. Ja vaikka se joku juttu olis toisesta epärehellisyyden merkki. Se ettei kaikista asioista puhuta voi olla jollekin hyvä vaan, niin ei tartte alkaa selostamaan mitään epämukavia yksityiskohtia.mirkkuli_75 kirjoitti:
... ja vielä pihdannut en ole ikinä, hyvää seksiä niin paljon kun haluaa.
Nälkä kasvaa syödessä ja liika on liikaa. Kaksi kertaa päivässä on sopivaa ainakin minulle, silloin ei jaksa ajatella edes omaa muijaa, mutta niin kuin olen jo aikaisemmin asnonut, vaihtelu virkistää ja antaa uutta pontta jo latistuneeseen parisuhteeseen. Toisaalta olen väärä ihminen vastaamaan koska olen peuhannut naapurilikan kanssa jo vuosia ja hän alkaa epäilemään, että käyn vieraissa.
ps. toivottavasti tästä oli edes hieman apua.modelli kirjoitti:
Nälkä kasvaa syödessä ja liika on liikaa. Kaksi kertaa päivässä on sopivaa ainakin minulle, silloin ei jaksa ajatella edes omaa muijaa, mutta niin kuin olen jo aikaisemmin asnonut, vaihtelu virkistää ja antaa uutta pontta jo latistuneeseen parisuhteeseen. Toisaalta olen väärä ihminen vastaamaan koska olen peuhannut naapurilikan kanssa jo vuosia ja hän alkaa epäilemään, että käyn vieraissa.
ps. toivottavasti tästä oli edes hieman apua.Niin, saa muijakin välillä olla jonkun MIEHEN kanssa sillä välin, kun sä käyt siellä naapurissa. :-D
teevadit kirjoitti:
Niin, saa muijakin välillä olla jonkun MIEHEN kanssa sillä välin, kun sä käyt siellä naapurissa. :-D
Toivottavasti sun vääräuskoiset epäasialliset viestit poistuu jatkossakin, ei tartte tulla alistavaan sävyyn korjailemaan....mukamas se olis just niin ko sä sanot.
mirkkuli_75 kirjoitti:
Netin takia ei kannata vainoharhaiseksi tulla. Nettiin päätyy onnettomat tarinat, pettämiset ja muut. Tuskin kukaan alkaa netissä selostaa, että kumppanini oli eilen baarissa, mutta se ei pettänyt minua vaan tuli kiltisti ajoissa kotiin. Ei siitä saa mitään mielenkiintoista jutunjuurta :D
Uskon, että suurin osa varatuista miehistä käy baarissa kavereiden kanssa ihan vaan huvittelun vuoksi ja siksi että haluaa juoda pari tuoppia. Heissä ei ole vaan mitään mediaseksikästä, mistä vois repiä aloituksia nettiin.
Niin, no... jos pettämisestä tulee paarireissu, niin ei varmaan ole pettäminen silloin kannattavaa.
- harkitsee monesti
Nainen vastaa että vain ja ainoastaan jos olen varma että suhteesta tulisi pitempiaikainen taival. Sanoisin jopa rehellisesti pettäneeni ja olisin valmis eroamaan.
- Citynainen
Vapaa ja seurustelematon voi aina ottaa kapakasta, jos saa, seuralaisen kotiinsa. Ei tarvitse miettiä pettääkö?
Säätäjiä siellä baarissa nöörää..
http://www.youtube.com/watch?v=XcEMMIEkVugEi mulle tule sellaista tilaisuutta.
dazu kirjoitti:
Koitappas jo päästä yli...
Joo. Sun takia saatan_a ryyppään kotona suru puseros.
- m.i.e.s.37.
No en ikinä pettäisi. en ole ikinä pettänyt ja olen ylpeä siitä
- Poksuko
En. Sinkkuna ollessani en ole koskaan harrastanut irtosuhteita, joten miksi luulisit, että harrastaisin niitä eläessäni parisuhteessa ?
- munaa antaisin sille
No en mä ruman naisen kaa pettäisi mut jos se olis tosi kaunis niin...
- Elämä on
Baarista voidaan viedä paarilla.
- S Etämies
Voi teidän kaikkien naiiviutta!!!111!!!
Ex-avoeukkoni, jonka valitsin äitipuolexi 1½ v pojalleni--otti vastaan kotirouvan jobin
ja oli kanttia elättää molemmat ruhtinaallisesti ainakin pojan kypsymisen ajan
päivähoit ta kouluikään. Eukko oli enrgnen ja työteliäs ja aluksi uskon niin
rakstui minuun, ekä lompukkiin--oli jo maakrapunaiselle hyvinpalkattu ruiskumaalari ja työsuijelu kapitalistifirman luokkaa, altistui tinnerihumala addiktiin
senkn vuoksi halusin neitosen pelastaa liuottimien aivoatrofialta
jonkalasen näkee vanhempien automaalarien motriikassa jo kävelytyylistä
Ehkäpä hänen vahainen kuolemansakin aiheutui liutinhöyryjen aiheuttamassa geenimutaatioissa
Työteliäs nainen ei jaksanutkaan liian helppoa kotirouvan hommaan jähmettyä
ja järjestin lautalle kovapalkkaisexy
Olimme saman varustamon leveässä leivässä ja juorut liikkuivat lautta nopeammin naipottelujen syrjähypyistä
lautoilla oli tyrkky kummalekin aggresiivista--useikin tyrkyt kolkttelivat hytin oven takana ja mahdollisuus pettää vierahilla aina jos työt sallivat
monet matkustivatkin vain vieraan lihan himosta
Ei siinä työssä saa mietiskelläkään siipan mahd. paneskeluja--sekoais pää
Kuten useimmiten lauttaseiloreilla eukkokin tunnollisen ahkearana ja upseeriston sexyleluna pääsikin korkeimpaa vakanssiin alallansa
vaikka se olisi perinteisisti tullut ruåtsinkieliselle
En tunne ainuttakaan kokenutta seiloria, joka täysuskollinen ois ja paineet
naisella imut jalipaineet purkaisi sen hetken tullen hekumaan antatuisi
eritoten henklökunta bileissäviikko
åålanterin perinnekn on siippa kotona ja toinen sippa lautalla
vaikka hyvä olis tapaa........viikko tössä ja joka yoinen viikko selbaatin jälkeen
lätsytellä kotona mielitietyn napaa---vain makeammalta maistuis oma muru--
hiekan hiukkanen;-)
Oasex mieleeni pinskahtaa:D))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831536
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1961327Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä421110Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad43813- 14710
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30701Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21690- 36681
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .19631Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617