Minkä maalainen mies naisten mieleen?

nämä näin

Itselläni ranskalaiset ja espanjalaiset ehdottomasti mieleen! Nam!

33

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liinutiinu69

Turkkilaiset ja somalit. Nam!

• Isä Hannu

Tyttäreni sanoo pitävänsä turkkilaisista.

• Carpe Diem

Tumma ja tulinen.

• Aisuri ****

Tyttäreni ja vaimoni palvovat kaikkia ulkomaalaisia miehiä. Tyttäreni onkin käynyt imemässä kulleja monessa maailman kolkassa.

• Senkin lapatossu

Arvatenkin sinun rahoillasi?

• Aisuri ****
        Senkin lapatossu kirjoitti:

Arvatenkin sinun rahoillasi?

Minun ja sitten isovanhempiensa ennakkoperinnöllä.

• Senkin lapatossu
        Aisuri **** kirjoitti:

Minun ja sitten isovanhempiensa ennakkoperinnöllä.

Arvatenkin itse elät vedellä ja leivällä nälässä jotta tyttärilläsi riittää reissurahaa.

• Aisuri ****
        Senkin lapatossu kirjoitti:

Arvatenkin itse elät vedellä ja leivällä nälässä jotta tyttärilläsi riittää reissurahaa.

Minkäs sille mahtaa että tyttärelläni on paha viidakkokuume ja odottaa jo pillu märkänä seuraavaa reissua vaikka vasta tuli takaisin. Pyysin jo hänen tuoreimpia panijoitaan kamuiksi Facebookissa.

• Lääk. kandi
        Aisuri **** kirjoitti:

Minkäs sille mahtaa että tyttärelläni on paha viidakkokuume ja odottaa jo pillu märkänä seuraavaa reissua vaikka vasta tuli takaisin. Pyysin jo hänen tuoreimpia panijoitaan kamuiksi Facebookissa.

Totta kyllä, ainoa lääke naisen viidakkokuumeeseen on tumma kulli. Muu ei auta.

• Aisuri ****
        Lääk. kandi kirjoitti:

Totta kyllä, ainoa lääke naisen viidakkokuumeeseen on tumma kulli. Muu ei auta.

Meitä on viisi ja kolme meistä on harrastanut lomaromansseja etc. Perheeni naisista 100 prosenttia ja miehistä nolla prosenttia. Lisäksi minulla, viisikymppisellä miehellä, on ollut elämäni aikana vähemmän seksikumppaneita kuin 17-vuotiaalla tyttärelläni.

• Variksetkin nauraa
        Aisuri **** kirjoitti:

Meitä on viisi ja kolme meistä on harrastanut lomaromansseja etc. Perheeni naisista 100 prosenttia ja miehistä nolla prosenttia. Lisäksi minulla, viisikymppisellä miehellä, on ollut elämäni aikana vähemmän seksikumppaneita kuin 17-vuotiaalla tyttärelläni.

Taidatte olla oikea huoraperhe.

• Aisuri ****
        Variksetkin nauraa kirjoitti:

Taidatte olla oikea huoraperhe.

Tyttäreni lähti 17-vuotiaana minun maksamalleni matkalle Rhodokselle tyttökaverinsa kanssa kahdestaan. No siellä tytöt sitten tietenkin imeskelivät paikallisten machopoikien kulleja.

Ongelma on siinä että myös rakas vaimoni kävi nuoruudessaan panettamassa itseään Italiassa ja muualla etelässä ja eukko onkin nyt kateellinen tyttärellemme latinokullista. Hän ikään kuin elää uudelleen nuoruutensa seksimatkoja kiimaisen nuoren tyttäremme kautta.

Meillä Suomessa monessa perheessä on seksimatkailevia lutkia useammassa sukupolvessa. Äidiltään nuoret lutkat oppivat pimppimärkänä ulkkismiesten perässä juoksemisen mallin. VaImoni on aina ollut kehumassa tummien miesten ulkonäköä ja kulttuuria eli käytännössä hän olisi voinut omin käsin asetella tumman kullin tyttäremme pimpin huulille.

Jos tohdin arvostella vaimoni ja tyttäreni viidakkokuumetta on perheen naisväki huutamassa yhteen ääneen rasismista. Täytyy kuitenkin ottaa huomioon että tyttäreni tumman rakastajan perheessä naisten seksiä ulkomaalaisten miesten kanssa ei missään olosuhteissa hyväksyttäisi. Albanialaiset ja kreikkalaiset miehet eivät ole samanlaisia paskahousuja kuin minä.

Nyt joku sika on tohtinut kertoa tyttäreni tumman panijan kavereille perheeni naisten viidakkokuumeesta ja minun aisuri asemasta. Uutinen leviää Rhodoksen rantapoikien keskuudessa kulovalkean tavoin.

• Kaikki. Irkuilla ja skoteilla on seksikkäimmät aksentit mutta eipä se aksentti vaa'assa paljoa paina.

• Irkku aksentti on kyllä aivan helvetin ärsyttävä... Mutta annettakaan väärässä olosi anteeksi.

• hahmotelma kirjoitti:

Irkku aksentti on kyllä aivan helvetin ärsyttävä... Mutta annettakaan väärässä olosi anteeksi.

Höpönlöpö...mutta hesan murre on ärsyttävää, kuten ranskalaisten mongerruskin.

• realismus

Buuaah - - irkkujen aksentti seksikästä!?!? Noh, kiva, että jokaiseen makuun löytyy ;)

Ja kyllä, aksentilla ja kielellä on väliä. Todella jokin helsinkiläinen nasaali saa aikaan tehokkaasti romanttiset aatokset karkottavat naurunpyrskähdykset, ja jokainen Kala nimeltä Wanda nähnyt tietää, mitä tarkoittaa "puhu minulle venäjää" ...

• stadin kingi
        gloriana_demeter kirjoitti:

Höpönlöpö...mutta hesan murre on ärsyttävää, kuten ranskalaisten mongerruskin.

Se on stadi eikä mikään v*tun hesa, juntti.

• tumma suomalainen .

• kyllä näin on.

espanjalaiset ja kreikkalaiset komistukset

• lutkttkk

Taitaa kreikkalaisesi olla oikeasti albaaneja. Luuletko että astujiesi perheiden naiset saavat käydä ulkomailla huoraamassa?

• ....
        lutkttkk kirjoitti:

Taitaa kreikkalaisesi olla oikeasti albaaneja. Luuletko että astujiesi perheiden naiset saavat käydä ulkomailla huoraamassa?

Ja ne espanjalaiset oikeasti marokkolaisia tomaatinpoimijoita.

• kyllä näin on.
        lutkttkk kirjoitti:

kuka on sanonut, että käyn naimassa ulkomailla?? Tässä kysyttiin minkä maalaiset miehet ovat naisten mieleen. Ei se aina tarkoita nussimista, mutta toki sinun kaltaisesi aivoilla ei voisi muuta odottaakaan. Taidat olla hieman kateellinen.

• lutkkakak
        kyllä näin on. kirjoitti:

kuka on sanonut, että käyn naimassa ulkomailla?? Tässä kysyttiin minkä maalaiset miehet ovat naisten mieleen. Ei se aina tarkoita nussimista, mutta toki sinun kaltaisesi aivoilla ei voisi muuta odottaakaan. Taidat olla hieman kateellinen.

Kyllä suomalaisten sinkkunaisten ulkomaanmatkat tiedetään.

• naisten_havainnoija

Omien havaintojeni mukaan suomalaisten naisten mieleen ovat erityisesti kaikki afganistanilaiset, alankomaalaiset, albanialaiset, algerialaiset, andorralaiset, angolalaiset, antigua ja barbudalaiset, arabiemiirikuntalaiset, argentiinalaiset, armenialaiset, australialaiset, azerbaidžanilaiset, bahamalaiset, bahrainilaiset, bangladeshilaiset, barbadoslaiset, belgialaiset, belizelaiset, beniniläiset, bhutanilaiset, bolivialaiset, bosnia ja hertsegovinalaiset, botswanalaiset, brasilialaiset, bruneilaiset, bulgarialaiset, burkina fasolaiset, burmalaiset, burundilaiset, tsadilaiset, etelä-tsadilaiset, chilelaiset, costa ricalaiset, djiboutilaiset, dominicalaiset, dominikaaninen tasavaltalaiset, ecuadorilaiset, egyptilaiset, el salvadorilaiset, eritrealaiset, espanjalaiset, etelä-afrikkalaiset, etelä-korealaiset, etiopialaiset, fidžiläiset, filippiiniläiset, gabonilaiset, gambialaiset, georgialaiset, ghanalaiset, grenadalaiset, guatemalalaiset, guinealaiset, guinea-bissaulaiset, guyanalaiset, haitilaiset, hondurasilaiset, indonesialaiset, intialaiset, irakilaiset, iranilaiset, irlantilaiset, islantilaiset, iso-britannialaiset, israelilaiset, itä-timorilaiset, italialaiset, itävaltalaiset, jamaikalaiset, japanilaiset, jemeniläiset, jordanialaiset, kambodzalaiset, kamerunilaiset, kanadalaiset, kap verdeläiset, kazakstanlaiset, kenialaiset, keski-afrikkalaistasavaltalaiset, kiinalaiset, kirgisialaiset, kiribatilaiset, kolumbialaiset, komorilaiset, kongolaiset, kongon demokraattinen tasavaltalaiset, kreikkalaiset, kroatialaiset, kuubalaiset, kuwaitilaiset, kyproslaiset, laoslaiset, latvialaiset, lesotholaiset, libanonlaiset, liberialaiset, libyalaiset, liechtensteinlaiset, liettualaiset, luxemburglaiset, madagaskarilaiset, makedonialaiset, malawilaiset, malediivilaiset, malesialaiset, malilaiset, maltalaiset, marokkolaiset, marshallinsaarelaiset, mauritanialaiset, mauritiuslaiset, meksikolaiset, mikronesialaiset, moldovalaiset, monacolaiset, mongolialaiset, montenegrolaiset, mosambiklaiset, namibialaiset, naurulaiset, nepalilaiset, nicaragualaiset, nigerlaiset, nigerialaiset, norjalaiset, norsunluurannikkolaiset, omanilaiset, palestiinalaiset, päiväntasaajan guinealaiset, pakistanilaiset, palaulaiset, panamalaiset, papua-uusi-guinealaiset, paraguaylaiset, perulaiset, pohjois-korealaiset, portugalilaiset, puolalaiset, qatarilaiset, ranskalaiset, romanialaiset, ruandalaiset, ruotsalaiset, saint kitts ja nevislaiset, saint lucialaiset, saint vincent ja grenadiinilaiset, saksalaiset, salomonsaarelaiset, sambialaiset, samoalaiset, san marinolaiset, sao tome ja principelaiset, saudi-arabialaiset, senegalilaiset, serbialaiset, seychellilaiset, sierra leonelaiset, singaporelaiset, slovakialaiset, slovenialaiset, somalialaiset, sri lankalaiset, sudanilaiset, etelä-sudanilaiset, surinamelaiset, sveitsiläiset, swazimaalaiset, syyrialaiset, tadžikistanilaiset, taiwanilaiset, tansanialaiset, tanskalaiset, thaimaalaiset, togolaiset, tongalaiset, trinidad ja tobagolaiset, tšekkiläiset, tunisialaiset, turkkilaiset, turkmenistanilaiset, tuvalulaiset, ugandalaiset, ukrainalaiset, unkarilaiset, uruguaylaiset, uusi-seelantilaiset, uzbekistanlaiset, valko-venäläiset, vanuatulaiset, venäläiset, venezuelalaiset, vietnamilaiset, virolaiset, yhdysvaltalaiset ja zimbabwelaiset miehet.

• Aisuri ****

Tyttärenikin on käynyt kulleja imeskelemässä eri ilmansuunnissa.

• puspuuus

Suomen mustalainen on ehdottomasti paras!!

• Aisuri ****

Suomalaishuoralle kelpaa kaikki!

• puspuus!
        Aisuri **** kirjoitti:

Suomalaishuoralle kelpaa kaikki!

Tulinen nainen tarttee tulisen miehen!

• Aisuri ****
        puspuus! kirjoitti:

Tulinen nainen tarttee tulisen miehen!

Tyttäreni ja vaimoni ovat nussineet ainakin kreikkalaista, italialaista, albanialaista ja australialaista miestä. Tyttäreni on matkustellut eri maissa jakamassa pilluaan 17-vuotiaasta lähtien.

• 11

Norjalainen, ehdottomasti. :) Pitkä, vaalea viikinki. Semmoisen kun saisi...huh.. :)

• ,,,

Ai Breivik? ;)

• mulle kans

Venäläinen tai virolainen mies. Thaimaalainen hätätilassa.

• Mjaa, olen seurustellut vain suomalaisten miesten kanssa. Ei ole kokemusta muun maalaisista, kuin tuttavina jotain kautta kuten työssä ja matkoilla . Periaate on kuitenkin se, ettei sillä minkä maalainen ihminen ole loppujen lopuksi mitään merkitystä, jos ajatukset ja ne "kemiat" käy yhteen. Itsellä on kuitenkin aina jostain syystä ollut yhtenä ajatuksena se, että omasta kulttuurista oleva mies on jotenkin tietyllä tapaa ehkä "turvallisempi" valinta. Jos ei halua isoja kulttuuri shokkeja tai ei itsestä löydy kapasiteettiä mukailla toisen kulttuuria.

Joissain kulttuureissa on aika isoja eroja suomalaiseen elämäntapakulttuuriin. ja kuvittelen, että voi tulla jopa isoja konfliktejäkin, jos jompi kumpi ei olekkaan valmis joustamaan, kuten vaikka uskonnosta tms periteisestä tavasta ja käytännöstä. Noh se nyt voi toki tulla suomalaisessakin kulttuurissa ongelmaksi ja esteeksi, joku uskonto.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      66
      4195
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1226
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe