Tervehdys kaikille!
Olen tekemässä iltapäivälehdelle artikkelia ruokailun merkityksestä ikääntymiseen. Kyseinen artikkeli perustuu tutkimuksiin, joissa erinäiset ruoat tai niiden sisältämät ainesosat estävät ikääntymiseen liittyviä komplikaatioita.
Etsin haastateltavaksi henkilöä, joka on pysynyt nuorekkaana tietyn ruokavalion ansiosta. Kyseessä olisi yleisluontoinen haastattelu ja se voidaan myös tuottaa anonyymisti. Osallistuvalle olisi tarjolla myös kahdenkymmenen euron lahjakortti Presentcard.fi- sivustolle.
Jos olet kiinnostunut tai tunnet jonkun joka haluaisi auttaa jutun teossa niin oletko suoraan yhteydessä minuun. Kaikki annetut tiedot ovat luottamuksellisia eikä niitä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen. Kyseinen haastattelu on erittäin tärkeä osa artikkelia ja toivoisin, että saisin joltakulta apua sen toteuttamisessa.
Terveisin
Daniel Stöckli
[email protected]
050-3509950
Etsitään haastateltavaa: ruoka ja nuorekkaana säilyminen
5
163
Vastaukset
- Panhandle
"Etsin haastateltavaksi henkilöä, joka on pysynyt nuorekkaana tietyn ruokavalion ansiosta"
Miten aiot erottaa ruokavalion muista elämäntavoista ja perimästä? Geeneillä on suuri merkitys siinä, kuinka pitkään säilyy nuorekkaana tai säästyy sairauksilta. Liikunnalla on erittäin suuri merkitys, samoin sillä, ettei polta eikä käytä ylenmäärin alkoholia. Hyvä uni, stressin välttäminen, positiivinen elämänasenne....
Hiukan kapea taitaa olla näkökulmasi.- k71376
Kiitokset kommentistasi. Kyseessähän on enemmän siitä, miten henkilö on pyrkinyt pysymään nuorekkaana ruokavalion kautta. Tietysti on selvä, että muutkin osa-alueet, kuten geenit ja liikunta ovat kriittisiä, mutta aiheessa paneudutaan ennen kaikkea ruokavalion merkitykseen.
Toivottavasti tämä vastasi kysymykseesi.
Terveisin
Daniel - foerver young
k71376 kirjoitti:
Kiitokset kommentistasi. Kyseessähän on enemmän siitä, miten henkilö on pyrkinyt pysymään nuorekkaana ruokavalion kautta. Tietysti on selvä, että muutkin osa-alueet, kuten geenit ja liikunta ovat kriittisiä, mutta aiheessa paneudutaan ennen kaikkea ruokavalion merkitykseen.
Toivottavasti tämä vastasi kysymykseesi.
Terveisin
DanielNo tuota... täällä 46v ihmettelee että miksi pitäisi ekanakiin pysyä nuorekkaana ja tokana että ruokavalion avulla. En tajua pointtia.
Jos sen avulla pitäisi pysyä nuorekkaana niin asiahan pitäisi laittaa alulle viimeistään kolmekymppisenä. Ja mistä ne tulokset sitten on nähtävillä ? Ei oikein pysty ottamaan kuvia hyvä ruokavalio-huono ruokavalio.
Siinä komppaan Pandhallea että liikunnalla on suuri merkitys asiaan.
Ei yksin ruokavalio pidä ihmistä nuorekkaana, olipahan se miten kasvispainotteinen tahansa.
Esimerkki tästä: minä liikun, paljon, työkaverini ei juuri ollenkaan. Olemme molemmat naisia, hän on kymmenisen vuotta nuorempi kuin minä.Suurinpiiretin samat eväät on boxissa, tai sitten minä käyn hakemassa jotain puolivalmistetta. (työpaikalla on vain mikro)
Minä painan 60, hän 110.
Mua on luultu monesti omien lasteni siskoksi.
Ruokavaliota ei ole sen erityisemmin, paljon kasviksia, viljatuotteita, hedelmiä. Siis koti-oloissa.
No mitään ryppyvoiteita ei ole vielä tarvinnut ostaa, koskaan ei ole ollut tarvetta laihduttaa, samat farkut menee jalkaan mitkä 10v sitten.
Silti en tarkoituksenmukaisesti halua mitään nuorekkuutta, sillä kun ei saavuta yhtään mitään !
- Joustoaskel
Minua on ennen ja vieläkin luultu noin 10 nuoremmaksi kuin olen. Mutta minulla ei ole mitään ruokavaliota, ennemminkin kaikkiruokaisuus (paitsi roskaruoka).
Kuuntelen aika herkästi mielitekoja, ja syön vuodenaikojen mukaan. - potra poika
Haastattele Vesku loiria. Eikös se näytä hyvältä ja nuorekkaalta tänä päivänä ja muistaisin lukeneeni, että se katsoo myös mitä suuhun laittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303901Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131523Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401442Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1741184Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ79977Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254968Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943- 62939
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲106937Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56764