Fb.n juoksufoorumin ryhmä

naamakirja.

Kuinka moni kuuluu ryhmään? Kaipaavatko ihmiset enemmän huomiota ja laittavat sinne kaikki lenkkinsä ja sykkeensä? Haluaisitteko, että rajoitettaisiin sinne päivitysten laittoa ja lenkit ja sykkeet pantaisiin juoksufoorumille. Vai saako spämmätä fb.n ryhmään kaikki chättimaisesti?
Pitääkö aikusten oikeesti jokainen lenkki raportoida ryhmään? Mitä huomiota ihmiset sillä kaipaavat.

48

1872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boboyyi

      Lenkkivihko toimii tällaisena foorumina, minne voi merkitä lenkkinsä ja saadaan sitä huomiota kun ihmiset kommentoivat ja kehuvat lenkkivauhteja ja sykkeitä. Muualle tällainen on mielestäni pelkkää spämmiä.

      • Face to Face

        Olen naamassa. Olen siis olemassa. Ei lenkkeilyllä ole mitään merkitystä, ellei voi kertoa naamassa ja voorumilla, että on käynyt hölkässä.


    • slyreettaihme

      ja mikä parasta täälläkin pitää olla...

    • seppolat

      vieläkö joka lenkki on naamakirjassa?

    • Naamakirjajätkä

      Helppo tarkistaa. Liity ryhmään ja kopsaa jäsenlista tänne

    • face.on.out

      Kuinka moni kuuluu ryhmään? - oisko pari tuhatta
      Kaipaavatko ihmiset enemmän huomiota ja laittavat sinne kaikki lenkkinsä ja sykkeensä? -ihmiset nyt noin keskimäärin kaipaavat huomiota, mieluummin positiivista kuin negaa sontaa
      Haluaisitteko, että rajoitettaisiin sinne päivitysten laittoa ja lenkit ja sykkeet pantaisiin juoksufoorumille. -kyllä, kunhan ei negaa sontaa kanssatreenaajien treenaajien päiväkirjoihin suoraan tai selän takaa. tosin foorumi on huono alusta henkilökohtaisten päivitysten jakamiseen, et voi hallita omia julkaisujasi, vaan olet ylläpitäjän armoilla
      Vai saako spämmätä fb.n ryhmään kaikki chättimaisesti? -ei saa, perusta fanisiut, päiäkirja tai blogi omille reeneille, ryhmät on keskustelulle tai ilmoituksille eikä sitä pidä liian omaksi ottaa
      Pitääkö aikusten oikeesti jokainen lenkki raportoida ryhmään? -ei lenkkirapoja faceen eikä varsinkaan faceryhmiin, huono alusta siihen
      Mitä huomiota ihmiset sillä kaipaavat. -elän kun olen, otan lenkkikuvan, ilmoitan lenkin vaihdan päivän kuulumisia. aivan kamalaa

    • Anonyymi

      paljonko viive?

    • Anonyymi

      Kui Eetu on reenaillu

      • Anonyymi

        Ahkerasti ulkoilee hyvää määrää. Läpäisyä vaille Ironman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahkerasti ulkoilee hyvää määrää. Läpäisyä vaille Ironman.

        Kappas. Soirolle mies esikuvaksi.


    • Anonyymi

      Mikä nimi ryhmässä.
      En löyvä.

    • Anonyymi

      Juoksu

      • Anonyymi

        Kuka muka hönössä.


    • Anonyymi

      Kumpi parempi, veispuukki vai voorumi?

      • Anonyymi

        Veispuuki hankala ilman tunnuksia.


    • Anonyymi

      Ressasiko veispuukin tauko eilispäivänä?

    • Anonyymi

      Onko irtsareiden makuja verrattu?

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3420
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2902
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2770
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2678
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2584
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2385
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1935
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1807
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1713
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1562
    Aihe