Diplomi-insinööri Joni Ruokamon haastattelu

Wasastjärna

15

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ole ystävällinen ja kerro, miksi jonkun dippainssin haastattelu olisi katsomisen arvoinen? Minäkin tunnen dippainssejä ja voin hyvin jututtaa heitä vaikkapa alkoholiavusteisesti.

      • T.

        Kretut ovat onnessaan jos jollain samanmielisellä sattuu olemaan joku hienolta kalskahtava titteli vaikkei tittelinhaltijan tietämys riitä ollenkaan sille alalle joista yrittävät selittää.
        Tämä johtunee siitä, että äärimmäisen harvalla kretulla on korkeakoulututkintoa.


      • ihme höpöttäjä
        T. kirjoitti:

        Kretut ovat onnessaan jos jollain samanmielisellä sattuu olemaan joku hienolta kalskahtava titteli vaikkei tittelinhaltijan tietämys riitä ollenkaan sille alalle joista yrittävät selittää.
        Tämä johtunee siitä, että äärimmäisen harvalla kretulla on korkeakoulututkintoa.

        >Tämä johtunee siitä, että äärimmäisen harvalla kretulla on korkeakoulututkintoa.

        No faktaahan on, että reilusti suurimmalla osalla suomalaisista puuttuu korkeakoulututkinto yliopistosta, siis myös harvalla evouskovalla on korkeakoulutukinto, siis aivan höpöjä todistelet.


      • T.
        ihme höpöttäjä kirjoitti:

        >Tämä johtunee siitä, että äärimmäisen harvalla kretulla on korkeakoulututkintoa.

        No faktaahan on, että reilusti suurimmalla osalla suomalaisista puuttuu korkeakoulututkinto yliopistosta, siis myös harvalla evouskovalla on korkeakoulutukinto, siis aivan höpöjä todistelet.

        Onhan se niinkin. Silti uskonnollisuus ja koulutustaso korreloi käänteisesti. Uskonnollisista kreationistit (ja muut ääritalibaanit) kuuluvat vielä siihen sivistymättöminpään marginaalisakkiin.

        Onhan sivistyminen tietysti aika vaikeaa, jos todistettavat tosiasiat pitää uhrata uskonnollisen ennakko-oletuksen alttarille.


      • ihme höpöttäjä kirjoitti:

        >Tämä johtunee siitä, että äärimmäisen harvalla kretulla on korkeakoulututkintoa.

        No faktaahan on, että reilusti suurimmalla osalla suomalaisista puuttuu korkeakoulututkinto yliopistosta, siis myös harvalla evouskovalla on korkeakoulutukinto, siis aivan höpöjä todistelet.

        Onnittelen nikkipelleä kerrankin loistavan nimimerkin valinnasta! Voisitko rekisteröidä itsellesi tämän "ihme höpöttäjän"? Sanojen väliin alaviiva niin onnistuu.


      • ihme höpöttäjä kirjoitti:

        >Tämä johtunee siitä, että äärimmäisen harvalla kretulla on korkeakoulututkintoa.

        No faktaahan on, että reilusti suurimmalla osalla suomalaisista puuttuu korkeakoulututkinto yliopistosta, siis myös harvalla evouskovalla on korkeakoulutukinto, siis aivan höpöjä todistelet.

        Mitä lyödään vetoa, että evoluutiota totena pitävillä on isommalla prosentilla korkeakoulututkinto kuin kreationismia totena pitävillä?


      • suseeJ
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Mitä lyödään vetoa, että evoluutiota totena pitävillä on isommalla prosentilla korkeakoulututkinto kuin kreationismia totena pitävillä?

        Häviäjä saa ottaa multinikiltä suihin.


      • solon1
        suseeJ kirjoitti:

        Häviäjä saa ottaa multinikiltä suihin.

        Ai haluat imeä itseäsi? Eipä siinä kai mitään pahaa taida ole. Harmi että Ior Bock puukotettin, hän olisi voinut opettaa saunasolmun sinulle. Tervetuloa jb takaisin?


      • solon1 kirjoitti:

        Ai haluat imeä itseäsi? Eipä siinä kai mitään pahaa taida ole. Harmi että Ior Bock puukotettin, hän olisi voinut opettaa saunasolmun sinulle. Tervetuloa jb takaisin?

        typo. ole=olla


    • Teknillistä teokratiaa maitobaarista.
      Tapaus Tapani Koivuniemi.

      On siinä viisas mies ja osaa tehdä bisnestä.

      • epikuros
        12.5.2012 14:46

        >>>On siinä viisas mies ja osaa tehdä bisnestä.


    • kvasi

      Kohta, jossa puhuttiin informaatiosta oli mielenkiintoinen.

      • T.

        TV7:n ohjelmat ovat järjestäin disinformatiivisia.


      • Creation 1800
        T. kirjoitti:

        TV7:n ohjelmat ovat järjestäin disinformatiivisia.

        Haastattelussa tuli hyvin esille miten evokit uskovat utopistisiin tarinoihin informaation synnystä eliöihin. He siis uskovat uskomalla, että informaatio putkahti ensimmäiselle solulle hokkuspokkus evoluution avulla.


      • voi voi!
        Creation 1800 kirjoitti:

        Haastattelussa tuli hyvin esille miten evokit uskovat utopistisiin tarinoihin informaation synnystä eliöihin. He siis uskovat uskomalla, että informaatio putkahti ensimmäiselle solulle hokkuspokkus evoluution avulla.

        "-Haastattelussa tuli hyvin esille miten evokit uskovat utopistisiin tarinoihin informaation synnystä eliöihin. He siis uskovat uskomalla, että informaatio putkahti ensimmäiselle solulle hokkuspokkus evoluution avulla. -"

        Niinpä juuri tuollainen evousko on aivan idioottimainen usko vailla mitään rajoja?
        Luonnonvalinnan jumala tekee ihan mitä tahansa, mutta eihän tällaiseen utopiaan usko kuin täydellisesti aivopestyt ihmiset ja ne suorastaan säälittävät minua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe