Päivän uutinen; GRILLIMAKKARA LOPPUU JUHANNUKSENA!
Tähän on tultu kun S- ja K-ryhmä maksavat lihantuottajille naurettavaa hintaa - ei kannata Suomessa sianlihaa tuottaa! Miettikää kansalaiset, kun euronne näille monopoliaseman väärinkäyttäjille annatte. Ja huomenna taas tuulipukukansa on suurina joukkoina ABC-perheravintoloissa Äitienpäiväaterioilla, on varmaan tosi juhlallinen tunnelma, kun porukat rynnii hikisinä verkkahousuissa... minä kierrän ne paikat kaukaa.
Makkara loppuu!
Wilhelm_JuustoPekoni
1
140
Vastaukset
- Maggaraa...nam
Paskat se makkarakaan mihinkään loppuisi, jos tällaiset jutut jätettäisiin uutisoimatta. Ihmiset on tasan niin tyhmiä, että kun kerrotaan että tulee voi-, kananmuna- tai grillimakkarapula, niin hamstrataan kuin viimeistä päivää. Ja varsinkin makkara kun säilyy hyvin pakastimessakin, niin ei tartte odottaa juhannukseen kun aletaan jo katsella tyhjiä kaupan kylmäaltaita.....
Makkaraa varsinkin riittänee, isommat ketjut saa sitä tuotua ulkomailta jos kotimaista ei riitä. Nou hätä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882198
- 1321832
- 351567
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161391ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221391- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191120- 781013