Päivän uutinen; GRILLIMAKKARA LOPPUU JUHANNUKSENA!
Tähän on tultu kun S- ja K-ryhmä maksavat lihantuottajille naurettavaa hintaa - ei kannata Suomessa sianlihaa tuottaa! Miettikää kansalaiset, kun euronne näille monopoliaseman väärinkäyttäjille annatte. Ja huomenna taas tuulipukukansa on suurina joukkoina ABC-perheravintoloissa Äitienpäiväaterioilla, on varmaan tosi juhlallinen tunnelma, kun porukat rynnii hikisinä verkkahousuissa... minä kierrän ne paikat kaukaa.
Makkara loppuu!
Wilhelm_JuustoPekoni
1
184
Vastaukset
- Maggaraa...nam
Paskat se makkarakaan mihinkään loppuisi, jos tällaiset jutut jätettäisiin uutisoimatta. Ihmiset on tasan niin tyhmiä, että kun kerrotaan että tulee voi-, kananmuna- tai grillimakkarapula, niin hamstrataan kuin viimeistä päivää. Ja varsinkin makkara kun säilyy hyvin pakastimessakin, niin ei tartte odottaa juhannukseen kun aletaan jo katsella tyhjiä kaupan kylmäaltaita.....
Makkaraa varsinkin riittänee, isommat ketjut saa sitä tuotua ulkomailta jos kotimaista ei riitä. Nou hätä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221143
- 1171006
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97842- 106792
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa224624- 40569
- 49559
- 25525