paljon maksaa pyörän vanteen vaihto noin suurin piirtein?
Sisäkumi puhkesi heti toisen käyttökerran jälkeen, kun se oli sitä ennen liikkeessä käyty vaihtamassa ehjään. Vielä en ole pyörän rengasta tarkistanut vanteen hankaumien tai sisäkumin alla olevan suojaavan kumin (mikä lie nimeltään) kuntoa, mutta jos koko vanne pitää vaihtaa, niin paljon sellainen maksaa liikkeissä? Noin arviolta.
paljon maksaa pyörän vanteen vaihto?
2
6361
Vastaukset
Jos vika on kiekon puolella niin ensimmäisenä tulisi vannenauha vastaan. Sellaiset maksaa 1,5 tai 5e tai jotain vastaavaa (Schwalben nauha maksoi 1,5e ja ei ole mikään kuminauha). Jos vanha nauha ei peitä kokonaan nippeleiden koloja, niin jotain on syytä tehdä -- joko laittaa paikalleen tai vaihtaa uusi.
Kun ei tiedä millainen on vanne, niin ei voi sanoa millaisen nauhan sinne vaihtaisi. Ehkä 20mm leveä kelpaa (joko 622 tai 559 tai sitten joku muu koko). Se nauha on niin halpa että kannattaa vaihtaa varmuuden vuoksi (kun vie liikkeeseen paikattavaksi).
Jäiköhän kivi päälirenkaaseen ja se rikkoi uudestaan sisärenkaan?
Siis onko kyse vanteen vaihdosta, niin löytyy sillekin hinta, mutta tuskin alle 50e hintoja löytyy työlle kovin helposti, kuten tässä googlen haulla haettu hinta
http://www.bikeline.fi/huolto/
Ihan tavallliselle perusnavalle tuo vanteen vaihto ei kannata, jos ei halua maksaa suomalaisesta työstä.
Jos kirjoittaja tarkoitti vanteen vaihdolla koko kiekon vaihtoa, niin se on todennäköisesti järkevämpää kuin pelkän vanteen vaihto.
Uusien kiekkojen hinnat on sitten kiinni, siitä mihin pyörään se menee ja minkä kokoiseen... Minkä laatuista kaipaa. 100e hintaluokassa alkaa saada uusia 28" kiekkopareja (eteen ja taakse).- Jaksi
Biltemasta saa muutamalla kympillä ihan käypiä vanteita, mutta rengas ei kyllä puhkea vanteen takia, jos vannenauha on paikalla. Yleensä on auttanut päälykumin vaihto. Pienet lasinrirpaleet uppoavat päälykumiin joskus niin kenkusti, ettei niitä löydä. Ei kannata jäädä tuskailemaan rikkoontuvaa rengasta, kun uuden päälykumin saa Prismasta kohtuuhintaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644