En tiedä mistä johtunee mutta olen tuntenut erään naisen melkein viisi vuotta, minua mietityttää miksi hän vilauttelee minulle persettä ja toosaa, pyllistelee ja tahallaan kiihottaa minua. Sitten kun innostun ja heittäydyn hyvin... hyvin villiksi. Hän ei anna minulle, ei sitten millään. En tiedä miksi, minussa ei ole vikaa tämän asian suhteen paitsi että olen valittanut asiasta. Kiusaustahan tämä on, mutta miksi? Mikä saa naisen tekemään näin? Olkaa hyvät ja kertokaa, odotan älykästä vastausta enkä mitään apinointia, kiitos.
Vastaukset 3
- ertertgfde
No eiks toi nyt oo ihan selvää: nainen saa kiksejä sun härnäämisestä.
Aika ronski muija - missäs välissä hän ton kaiken kerkiää tehdäkin?
Vai onko kyseessä vaimosi..? Eikös niistä tuu tollasia pidemmän päälle, mikäli tähän palstaan on uskominen.... - 7+6
Voisiko kysymyksessä olla sinun "testaamisesta", siis tarkistamisesta. Sinun odotetaankin villiintyvän, jotta varmistutaan omasta haluttavuudesta.
- Nexxy
Ei ole vaimoni, lapseni äiti. Elämäni rakkaus, intohimo ja nainen jota palvoisin, loppuelämäni. Ehkä se tässä onkin ongelma, en tiedä. Kyllä hän kaksi ensimmäistä vuotta antoi paljon seksiä, mutta nyt on pelkkää kyrvän kiusaamista. En vonkaa seksiä, aamulla herätessä sitä yrittää koskettaa yms tai illalla. Aina sama "Hmph" sieltä tulee. Ikävää, mutta kiusausta tapahtuu päivittäin. En asu tämän ihmisen kanssa, meillä on omat asunnot. Voisiko sillä olla jotain tekemistä, että hän on pettänyt minua kerran? Sitäkään en tiedä, siksi olenkin täällä, kysymässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1721145En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45773Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27743Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137738Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l231705- 44689
- 67645
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164622Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal56610Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36600