Ananas pizzassa

kdfjslk

Taitaa olla jokin kansallinen viehtymys laittaa ananasta pizzaan. Juuri katsoin Raxin päivän pizza -listaa ja eiköhän kolmessa ollut anannasta. Kotipizzan tarjouspizzassakin on yleensä ananasta.

Ihme jutttu, kun meillä ei ananas edes kasva.

Itse en syö pizzaa, joka on pilattu ananaksella.

12

441

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parempi_kate

      No olisko syynä ananaksen halpa hinta, tukussa kolmenkilon purkki maksaa muistaakseni parisen euroa. Täytyy kyllä myöntää että ananas on parempaa kylmänä esim jälkiruuissa.

    • Makuja on monia

      Joo makuasioistahan ei sovi kiistellä,toiset tykkää ja toiset ei.Itse tykkää ananaksesta pizzassa ja lämpimissä voileivissä.

    • koita kestää

      Ihme juttu, ei meillä kasva kahvikaan.

      Pissis voi tilata pizzaansa ihan mitä huvttaa, vai käskeekö äiti
      ottamaan sitä pahaa ananasta. No hyi ja yök. Onhan se ihan hirveetä !

    • Mitä sinä haluta

      Aito Italialainen pizza, mitä se on? tomaattikastiketta ja juustoa sekä jääkaapista jämiä, jos sattuu olemaan eli pyttipannu italialaisittain.
      Meillä syödään amerikan pizzoja ja kaikki täytteet on sallittu ja ihan ite saa valita.'ps. kotipizzakin jättää ananaksen pois pyytäessä.

    • ½½½½½½½½½½½½½½½½½

      Eihän noita Raxin pizzoja muutenkaan kukaan syö! Ne on pelkkää pullataikinaa, ei täytteitä ollenkaan. Ananaskin on sentään parempaa, kuin se pelkkä pohjataikina, mitä ne tarjoo muka pizzana. :D

    • SBCSWR

      Hyi, on synti ja häpeä pilata hyvä pizza ananaksella, kenenköhän idea tämä on alun perin ollut.. Itse noukin ne aina pois. Sama juttu hampurilaisissa tai grilliruuissa, EI ANANASTA, kiitos!

      • tätiä naurattaa

        Mikäs järjen jättiläinen se siellä... tilaa pizzan jossa on ananasta ja sitten nyppii ne pois.... ah salli mun nauraa.
        Kenenkähän idea alunperin... tikahdun nauruun !!!

        Voi teitä pissiksii...


      • Uusavuttomat

        Tilaat sen "fantasian" ja saat niillä täytteillä mitkä haluat, jos valmiit setit ei miellytä.


    • qpqpqpqpqpqp

      Tänään JIMillä 18.05-19.00 Anthony Bourdain minilomalla. Infoteksti:

      "Roomalaista pizzaa ja pastaa. Italialainen pizzakokki vakuuttaa ennakkoluuloiselle Anthonylle, että kinkun ja ananaksen yhdistelmä voi olla hyvää. Anthony suosittelee useita loistavia ruokapaikkoja ja syö itsensä ähkyksi. Amerikkalainen lifestylesarja. 1. tuotantokausi. (40')"

      • makujaonmonia

        Tosiaan noin Roomassa eli ananas ja tsinkka voi ollakin hyvää kuten myös Tounin mielestä oli simppelein pasta-ateria eli spagettia/linguinea kypsäksi keitettynä, vähän oliiviöljyä sekaan, kunnolla mustaa pippuria rouhittuna ja päälle raastettua romano/parmesaani-juustoa ja eiku ääntä kohden - simppelikin voi olla hyvää.

        Itse teen simppelin pasta-aterian yleensä kuullottamalla hienonnetun sipulin,valkosipulin, chilin, vähän peppaa ja suolaa, kun pasta on kypsää kaadan veden pois ja kaadan öljyisen kastikkeen pastan sekaan sekoittaen, lautaselle, vähän raastettua parmesaania pääle ja oheeen muutama hyvä domsku - simppeliä, valmistuu vartissa ja on hyvää.

        Itse käytän runsas-suolaisen keitinveden seassa oliiviöljyä Kortonkin tapaan vaikka yleisesti se onkin tseffien parissa ehdoton nounou, mutta kun vesi kiehuu voimakkaasti (kuten pitäisi) niin öljy ja vesi muodostavat emulsion sekä voimakas sekoittaminen ajoittain saavat öljyn tarttumaan pastaan samalla maustaen sitä. Kuten Barillan johtaja mainitsi niin pastaa ei saa koskaan jättää yksikseen vaan sitä pitää aina välillä sekoittaa, jotta se kypsyyy hyvin toisin kuin ohjelmien tseffit yleensä heittävät pastan juuri ja juuri kuumaan veteen ja silloin se ei kypsy hyvin.

        Öljyn lisääminen keitinveteen auttaa esim. täytettyä tuorepastaa kuten tortellia, tortelliinia pysymään paremmin kasassa rauhoittaen miedosti kiehuvan veden pinta-väreilyä eli öljyä lainehilla.


    • ananasvihaaja

      siis ananas on aivan kamalaa bullshittiä!

    • jutsjuu

      Tseffi se laittaa domskuu, peppaa, tsinkkaa ja varmaan antskuu, juutskuu sekä spatskuu....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe