trollin ammattitaito

puskalisko

haluaisin kannustaa kaikkia muitakin itsensä kehittämiseen ja elinikäiseen oppimiseen. Trollaus ja palstapelleily jää auttamattomasti laadultaan heikoksi, ellei välillä käy harjoittelemassa muualla ja saamassa lisäoppia.

Itse opiskelen parhaillaan huumeet-palstalla voidakseni vastata paremmin kehittyvän palstan haasteisiin.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10654041#comment-55194900

44

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laardimies

      Ei täällätrollaaja kehity, sillä liskot ovat liian helppoja trollattavia

      • puskalisko

        näin on !1!!111


      • puskalisko

        eikun hetkinen, sinulla ei olekaan mitään todisteita. Tuo on vain propagandaa.


      • Leif Norrgård vainaa
        puskalisko kirjoitti:

        eikun hetkinen, sinulla ei olekaan mitään todisteita. Tuo on vain propagandaa.

        sUN ALOITUS JO TODISTI LISKOJEN BÄHÄMIELISYYDEN!!!111!!!!
        KIINNOSTUS HUUMEISIIN JA TENUUN JOHTUU AHDISTUNEISUUDESTA JA SINULLA ON PULLAN HOTKIMISEN VUOKSI LIIAN AHDAS NAHKÄ
        LISKOJEN TAPANA ON HANKKIA UUSI NAHKA

        _LUOMALLA_

        LUULEVAT ITSEÄNSÄ JUMALIKSI-----------HIHHULI-LISKOT!!!111!!!


      • Kunnian mies
        puskalisko kirjoitti:

        eikun hetkinen, sinulla ei olekaan mitään todisteita. Tuo on vain propagandaa.

        Olen nyt Pattayan King roadilla myymässä liskonnahkaliivevejä, joissa teksti:
        HELVETIN
        LISKOT


      • harhamies
        puskalisko kirjoitti:

        eikun hetkinen, sinulla ei olekaan mitään todisteita. Tuo on vain propagandaa.

        Laskeetaanko harha-dazukin trollaajaksi?
        Sama trolli kolme kertaa peräkkäin, eikä kukaan viitsi vastata edes


    • Sulla on paljon oppimista - toi näyte oli lähempänä Jari Tervoa - siis se hemmo joka nauraa poliitikoille ja jonka lukijat nauravat Jari Tervolle.

      Jarin sijaan hakisin mallia ennemmin vaikka Irvine Welshiltä.

      Sun olkinukke hajosi kappaleiksi ensimetreillä, eikä mukana ollut sellasta oikeaa tunteen paloa. Muista - sä rakastat kannabista. Ensin vedät viattomasti jonkun sun tarinaan mukaan ja vasta sitten isket - nyt mukaan lähtee vaan 12v juuri lukemaan oppinut kersa.

      • puskalisko

        muuten kyllä juurikin noin: pitäisi johdatella paljon pidemmälle sinne suohon ja iskeä vasta sitten. Mutta huumeet-palstalla hauskuus syntyykin siitä, että olkinuken voi panna päreiksi ennen kuin se on valmiskaan, ja silti tyypit lähettelee mulle nyt innoissaan sähköpostia ("mistä ostan, mitä ostan, en oo siis mikään kyttä, hyviä ideoita").

        Aattele nyt, istut aurinkotuolissa rivariasunnon päädyssä, hikiseen mahaan tarttuu mukavasti ötököitä, vähän sohit kepillä nurmikkoa eli et tee yhtään mitään. Kerrot varsin suoraan, ettet edes yritä. Ja saat LikedInin täyteen sähköpostia, koska just sun kanssa halutaan verkostoitua. Mun mielestä se on aika siistiä.


      • puskalisko kirjoitti:

        muuten kyllä juurikin noin: pitäisi johdatella paljon pidemmälle sinne suohon ja iskeä vasta sitten. Mutta huumeet-palstalla hauskuus syntyykin siitä, että olkinuken voi panna päreiksi ennen kuin se on valmiskaan, ja silti tyypit lähettelee mulle nyt innoissaan sähköpostia ("mistä ostan, mitä ostan, en oo siis mikään kyttä, hyviä ideoita").

        Aattele nyt, istut aurinkotuolissa rivariasunnon päädyssä, hikiseen mahaan tarttuu mukavasti ötököitä, vähän sohit kepillä nurmikkoa eli et tee yhtään mitään. Kerrot varsin suoraan, ettet edes yritä. Ja saat LikedInin täyteen sähköpostia, koska just sun kanssa halutaan verkostoitua. Mun mielestä se on aika siistiä.

        Mut ei toi oo ammattitaitoa - tikkarian varastaminen lapselta on yhtä helppoa. Mä inhoon tollasta pro-trollaamisen ajasajoa ja riman alittamista. Ammattilainen saa kovan luokan huumetutkijan jättämään pestinsä ja kuluttamaan elämänsä sinun käsiisi etsimiseen. Sä et pysy ollenkaan tossa otsikossa vaan siirryt suoraan amatöörisarjasta vilttiketjuun.


      • puskalisko
        ttuplai kirjoitti:

        Mut ei toi oo ammattitaitoa - tikkarian varastaminen lapselta on yhtä helppoa. Mä inhoon tollasta pro-trollaamisen ajasajoa ja riman alittamista. Ammattilainen saa kovan luokan huumetutkijan jättämään pestinsä ja kuluttamaan elämänsä sinun käsiisi etsimiseen. Sä et pysy ollenkaan tossa otsikossa vaan siirryt suoraan amatöörisarjasta vilttiketjuun.

        no ei tietenkään ole ammattitaitoa. Trolli - työnlaadulleen uskollisena - tuskin muistaa erottaa ammattitaidon ja "ammattitaidon".


      • puskalisko kirjoitti:

        no ei tietenkään ole ammattitaitoa. Trolli - työnlaadulleen uskollisena - tuskin muistaa erottaa ammattitaidon ja "ammattitaidon".

        Eipäs yleistetä. Trollien mainetta likaa wannabet (valetrollit), koska virallinen systeemi (laatujärjestelmä) ei vielä ole luonut yhteneväisiä kriteerejä alalle. Se ei tarkoita, etteikö osa ottaisi työtään hyvin vakavasti ja kanna suurta ammatillista ylpeyttä. Sä olet peräänkuuluttamassa ammatillista kehittymistä ja heti seuraavassa lauseessa perut puheesi.


      • puskalisko
        ttuplai kirjoitti:

        Eipäs yleistetä. Trollien mainetta likaa wannabet (valetrollit), koska virallinen systeemi (laatujärjestelmä) ei vielä ole luonut yhteneväisiä kriteerejä alalle. Se ei tarkoita, etteikö osa ottaisi työtään hyvin vakavasti ja kanna suurta ammatillista ylpeyttä. Sä olet peräänkuuluttamassa ammatillista kehittymistä ja heti seuraavassa lauseessa perut puheesi.

        eikö sinua elähdytä se, että kukaan ei ole huumeet-palstalla huomannut korjata väitettäni, jonka mukaan kasvi pitää nimenomaan keltaisesta lampusta?


      • puskalisko kirjoitti:

        eikö sinua elähdytä se, että kukaan ei ole huumeet-palstalla huomannut korjata väitettäni, jonka mukaan kasvi pitää nimenomaan keltaisesta lampusta?

        Ja kobelehmille luetaan runoja ja viiniköynnöksille soitetaan oopperaa - ja jokainen wannabemaistaja huomaa eron. Unohtamatta hifistejä, jotka kuulevat jopa digitaalisessa siirrossa käytettävien piuhojen erot - tai magneettisia ihmekoruja. Listaa voitaneen jatkaa loputtomiin.

        Nähtävästi kannabiksen polttelija ei juuri eroa tavallisesta kuluttajasta - seuraavaksi voit kertoa kristillisistä kasveista, joille olet kasvatusvaiheessa lukenut raamattua ja väittää että niissä on korkeampi THC-pitoisuus (esim. teit mittaukset kemian laitoksella). Tee nettiin oikean julkaisun näköinen raportti.


      • puskalisko
        ttuplai kirjoitti:

        Ja kobelehmille luetaan runoja ja viiniköynnöksille soitetaan oopperaa - ja jokainen wannabemaistaja huomaa eron. Unohtamatta hifistejä, jotka kuulevat jopa digitaalisessa siirrossa käytettävien piuhojen erot - tai magneettisia ihmekoruja. Listaa voitaneen jatkaa loputtomiin.

        Nähtävästi kannabiksen polttelija ei juuri eroa tavallisesta kuluttajasta - seuraavaksi voit kertoa kristillisistä kasveista, joille olet kasvatusvaiheessa lukenut raamattua ja väittää että niissä on korkeampi THC-pitoisuus (esim. teit mittaukset kemian laitoksella). Tee nettiin oikean julkaisun näköinen raportti.

        riippuu siitä, mitä tavoittelee. Pääasiallisin tavoitteeni ei ole se, että juttuni menisivät läpi.


    • jaha,

      lisää vain niitä akateemisia opiskeluja, niin ehkäpä ne teoriat saat sitten paremmin myös käytäntöön..

    • Tekemällä oppii. Provoaminen on ainaki kohtalaisen helppoa, pitää vaan tietää mihin ihmiset tarttuu.

      Ne tarttuu asioihin jotka niitä ärsyttää ja/tai missä ne saa päteä.

      • puskalisko

        mistään noista asioista ei ole mitään todisteita. Tähän mennessä yksikään ihminen ei ole tekemällä oppinut saati tekemiseen kuollut.


      • .
        puskalisko kirjoitti:

        mistään noista asioista ei ole mitään todisteita. Tähän mennessä yksikään ihminen ei ole tekemällä oppinut saati tekemiseen kuollut.

        Täytyy vain tietää mitä tekee, vaikka teekupit.

        Esim. elokuvassa kuuma tanssi, Jazuli ja patrick swayne valavat ne savesta.


      • puskalisko kirjoitti:

        mistään noista asioista ei ole mitään todisteita. Tähän mennessä yksikään ihminen ei ole tekemällä oppinut saati tekemiseen kuollut.

        Mä olen tekemällä oppinut ja on ihan todisteitakin nähtävillä.

        Tekemiseen kuoli kerran yks työnarkomaani. Kuoli työnsä viereen.


      • Nasdaq
        teevadit kirjoitti:

        Mä olen tekemällä oppinut ja on ihan todisteitakin nähtävillä.

        Tekemiseen kuoli kerran yks työnarkomaani. Kuoli työnsä viereen.

        Mjoo


        Mikä sun kuvastoa vaivaa? Toinen on punatautinen ja toinen keltatautinen.

        Joku vihreä vois olla kiva.


      • Nasdaq kirjoitti:

        Mjoo


        Mikä sun kuvastoa vaivaa? Toinen on punatautinen ja toinen keltatautinen.

        Joku vihreä vois olla kiva.

        No mä vaihdoin just kuvan. Innostuin tosta kuvien käsittelystä. Tai niinkun lähinnä asettelemaan uutta hiusmallia lättyyn. Aika hienoja juttyja pystyy tekemään ihan maallikkonakin.

        Mua inspiroi leikkiä kuvilla.


      • Nasdaq
        teevadit kirjoitti:

        No mä vaihdoin just kuvan. Innostuin tosta kuvien käsittelystä. Tai niinkun lähinnä asettelemaan uutta hiusmallia lättyyn. Aika hienoja juttyja pystyy tekemään ihan maallikkonakin.

        Mua inspiroi leikkiä kuvilla.

        Aika sporttinen nosto. Mä näin samanlaisia Oravia männyissa ja poluilla aamunkoitteessa.


    • Nasdaq

      Trollauksen perusidea on toisen taitavan trollin kusetus. Muuten trollingissa ei ole mitään ideaa, tai järkeä.


      Cuul

      • Niin ja se, että trolli vastaa trollille ikään kuin olisi mennyt trolliin "tajuamattaan". Vaikka tajuaa ja johdattelee toista trollia trollaamaan lisää trollaamalla omilla trolleillaan.

        Sitten toinen trolli alkaa jo kusta ilosta rimupissaa, kun luulee, että jesh mun trolli onnistui!!! Eikä tajua että se ketä se trollas, trollasi takaisin, vain vähän ovelammin.

        Eli kusettaa ja kusee päin silmää kyllä.

        Jos taas jättää trollin ruokkimatta trollaus ei voi jatkua. Leikin loppu.


      • Nasdaq
        teevadit kirjoitti:

        Niin ja se, että trolli vastaa trollille ikään kuin olisi mennyt trolliin "tajuamattaan". Vaikka tajuaa ja johdattelee toista trollia trollaamaan lisää trollaamalla omilla trolleillaan.

        Sitten toinen trolli alkaa jo kusta ilosta rimupissaa, kun luulee, että jesh mun trolli onnistui!!! Eikä tajua että se ketä se trollas, trollasi takaisin, vain vähän ovelammin.

        Eli kusettaa ja kusee päin silmää kyllä.

        Jos taas jättää trollin ruokkimatta trollaus ei voi jatkua. Leikin loppu.

        Ei se noin sekavaa ole. Tuohon menee enemmän energiaa kuin se sitä tuottaa. Hyvä trolli on niin hyvä, että siitä saa virtaa.

        Eli trollin täytyy kaikissa tapauksissa hipoa todellisuutta, jotta se olisi totta.


      • Nasdaq kirjoitti:

        Ei se noin sekavaa ole. Tuohon menee enemmän energiaa kuin se sitä tuottaa. Hyvä trolli on niin hyvä, että siitä saa virtaa.

        Eli trollin täytyy kaikissa tapauksissa hipoa todellisuutta, jotta se olisi totta.

        No niinpä. Sitä juuri tarkoitan. Mutta millä sinä hivot todellisuutta, ajattelmatta ensin sitä mikä toisesta näyttää todelliselle? vai ammutko vaan summittain huteja ja osumia?


      • Nasdaq
        teevadit kirjoitti:

        No niinpä. Sitä juuri tarkoitan. Mutta millä sinä hivot todellisuutta, ajattelmatta ensin sitä mikä toisesta näyttää todelliselle? vai ammutko vaan summittain huteja ja osumia?

        Cuul


        Koko filosodian ydin on filosofian itsensä ydin.


      • teevadit kirjoitti:

        No niinpä. Sitä juuri tarkoitan. Mutta millä sinä hivot todellisuutta, ajattelmatta ensin sitä mikä toisesta näyttää todelliselle? vai ammutko vaan summittain huteja ja osumia?

        Mun mielestä hyvä trolli pystyy kertomaan trollinsa kuin puhuisi totta. Täydessä totuudessa, jos se on sellainen sepitelmän tuntuinen ennakkoon tiedetty roosallinnen jupina. Se on vaan tarinointia, ei trollaamista. Ei sytytä.

        Olipa kerran omenakauppa blaab blaab blaab, tylsää.

        Trollin pitää osaa olla vakuuttava.


      • Nasdaq
        teevadit kirjoitti:

        Mun mielestä hyvä trolli pystyy kertomaan trollinsa kuin puhuisi totta. Täydessä totuudessa, jos se on sellainen sepitelmän tuntuinen ennakkoon tiedetty roosallinnen jupina. Se on vaan tarinointia, ei trollaamista. Ei sytytä.

        Olipa kerran omenakauppa blaab blaab blaab, tylsää.

        Trollin pitää osaa olla vakuuttava.

        Sä olet aivan väärällä suunnalla. Sun pitää keskittyä.

        Keskity.

        Hengitä.

        Totuudella ei kukaan tee mitään, mutta näkemyksillä siitä paljonkin.


      • Nasdaq kirjoitti:

        Sä olet aivan väärällä suunnalla. Sun pitää keskittyä.

        Keskity.

        Hengitä.

        Totuudella ei kukaan tee mitään, mutta näkemyksillä siitä paljonkin.

        Mistä se näkemys syntyy, jos ei totuuden tavoittelusta? :-)


      • Nasdaq
        teevadit kirjoitti:

        Mistä se näkemys syntyy, jos ei totuuden tavoittelusta? :-)

        Näkemystä ei koskaan käsittääkseni synny. Totuus on ja pysyy, mutta sitä vääristellään ja manipuloidaan kunnes sitä on vaikea enää tunnistaa.


        Cuul


      • Nasdaq kirjoitti:

        Näkemystä ei koskaan käsittääkseni synny. Totuus on ja pysyy, mutta sitä vääristellään ja manipuloidaan kunnes sitä on vaikea enää tunnistaa.


        Cuul

        Aaaha, no nytten mä alan käsittämään. Mutta miksi totuuksia bruukaa olemaan lähes yhtä monia, kun on totuuden kertojiakin? Koska jollekin on muodostunut väärä näkemys asiasta?


      • Nasdaq
        teevadit kirjoitti:

        Aaaha, no nytten mä alan käsittämään. Mutta miksi totuuksia bruukaa olemaan lähes yhtä monia, kun on totuuden kertojiakin? Koska jollekin on muodostunut väärä näkemys asiasta?

        Totuuksien määrä on suorassa suhteessa bruukaamisen tasoon. Huonotasoinen totuus ei toimi ja jää lyhytnäköiseksi kun taas pitkänmatkan totuudet näkevät enemmän (sähläystä ympärillään). Kvanttitasolla tämä taas kääntyy päälaelleen, sillä siellä (täällä) on mahdollista olla monenlaisia totuuksia, jopa vastakkaisia vallitsemassa toistensa vaikutuspiirissä.

        Oikeastaan kaikki kuviteltavissa olevat vaihtoehdot ja näkemykset ovat tosia, sillä ne ovat mahdollisia.


      • Nasdaq kirjoitti:

        Totuuksien määrä on suorassa suhteessa bruukaamisen tasoon. Huonotasoinen totuus ei toimi ja jää lyhytnäköiseksi kun taas pitkänmatkan totuudet näkevät enemmän (sähläystä ympärillään). Kvanttitasolla tämä taas kääntyy päälaelleen, sillä siellä (täällä) on mahdollista olla monenlaisia totuuksia, jopa vastakkaisia vallitsemassa toistensa vaikutuspiirissä.

        Oikeastaan kaikki kuviteltavissa olevat vaihtoehdot ja näkemykset ovat tosia, sillä ne ovat mahdollisia.

        Anna esimerkki huonotasoisesta totuudesta?


      • Nasdaq
        teevadit kirjoitti:

        Anna esimerkki huonotasoisesta totuudesta?

        (Ryhmäterapeuttista naurua)


      • Nasdaq kirjoitti:

        (Ryhmäterapeuttista naurua)

        Mä arvasin. :-(


      • Nasdaq
        teevadit kirjoitti:

        Mä arvasin. :-(

        Noups


        Et sinä arvannut. Sinä elät huonolaatuisessa todellisuudessa.


      • Nasdaq kirjoitti:

        Noups


        Et sinä arvannut. Sinä elät huonolaatuisessa todellisuudessa.

        Millä perusteella?


      • Nasdaq
        teevadit kirjoitti:

        Millä perusteella?

        Pohdi sitä. Mun pitää nyt pohdiskella ihan toisenlaisia asioita.


      • Nasdaq kirjoitti:

        Pohdi sitä. Mun pitää nyt pohdiskella ihan toisenlaisia asioita.

        Emmä kyllä jaksa pohtia yhtään. On ihan letku olo hierojan käsittelyn jälkeen. Vois vaan oikeesti mönkiä kohta nukkumaan ja mammia aamuun asti.

        Kert et kerro, niin olkohon. Emminä ala keltään vastauksia kosimaan. :-)


    • Aika turhaa touhua. The Palsta on itsessään kehittynyt jo täydelliseksi. Se elää ilman MINUA! -heikohkosti, mutta silti.

      • dazu-D

        Palstaon harhaisten psykopaatien valtaama


      • TROLLIMMies
        dazu-D kirjoitti:

        Palstaon harhaisten psykopaatien valtaama

        DAZU VAIN TROLLAAOLEVANSA PSYKOPAATTI


    • kundi.kundine

      siis todellaki suositeltais käyntei vierais ni oppis niinku uusii sirkus- temppui ja näil olis enemmä ohjelmaa ja miälenkiintoist selailtavaa ajantappamiseks. hopihopi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe