Tuntemattomien naisten sanomisia baarissa?

sillitrooli

Eli lähinnä miehille kysely. Millaisia asioita tuntemattomat naiset ovat sanoneet teille baarissa?
Saa olla flirttailuja, vittuiluja, kehuja, haukkuja, kysymyksiä, mitä tahansa mieleen jääneitä kommentteja.

57

1020

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTM

      "mä olen niin toivonut tätä" sanoi yks nainen kun vein sen baarista parketille.

    • Kahdenkeskisiä nuo.

      En ala sanasta sanaan kirjoittamaan repliikkejä, mutta jo tarkoitit ihan aluksi, niin yleensä ovat moikanneet ja kysyneet nimeä, mistä oon, tms. ja kerran vähän intiimimpi ehdotus/kymys. Ei ole koskaan kukaan tuntematon tullut tai alkanut vittuilemaan tai haukkumaan.

    • aktm

      Kaikenlaista. Yleisin on varmaan "älä istu siihen, mun kaverit tulee tänne kohta ja ne tarvii noi tuolit"

      • Misu<3

        Höh... :(


      • Etpä itsekään ollut kohtelias kun et kysynyt "saako istua".


      • Tosimies2012
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Etpä itsekään ollut kohtelias kun et kysynyt "saako istua".

        Eikö naiset juuri pidä määrätietoisista miehistä, jotka ei lupia kysele?


      • wtf?!?
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Etpä itsekään ollut kohtelias kun et kysynyt "saako istua".

        Merkkaako nainen ympärillään olevat tuolit (!!) pelkällä läsnäolollaan jotenkin omikseen? Mikä on sen merkkauksen säde/pinta-ala? Saako esim 1-2 metrin päähän istua, ilman että kysyy naiselta lupaa?


      • Mulle kävi kerran niin, että istuskelin kaljaa vetämässä ja viihen kahden pienen pöydän istuin pätkälle sitten tuli myös muija porukka, jonkun aikaa kuluu ja yksi niistä muijista kysyy, että mitä siin teen ja kenen kanssa mä siinä muka olen ja että voisinko suvaita lähteä menemään :P


      • aika juntteja muijia
        hahmotelma kirjoitti:

        Mulle kävi kerran niin, että istuskelin kaljaa vetämässä ja viihen kahden pienen pöydän istuin pätkälle sitten tuli myös muija porukka, jonkun aikaa kuluu ja yksi niistä muijista kysyy, että mitä siin teen ja kenen kanssa mä siinä muka olen ja että voisinko suvaita lähteä menemään :P

        Höh, mitä ääliöitä!


      • aika juntteja muijia kirjoitti:

        Höh, mitä ääliöitä!

        Sokee lehmä ei vaan ollu vissiin huomannu mua tullessaan ja luuli mun hivuttautuneen sit siihen niiden viereen ja jääneen hengailemaan tai jotain. Sanoin sille, että ehdin istua tässä puoltoista tuntia ennen ku sinä vittu persees siihen mun viereen ängit, että kukahan sä olet ja mitä sä siinä teet? Vaan joo ei paljoa tee tässä miele enää istuskella ei. ja vaihdoin paikkaa. Oli ihan katsottavan arvoinen ilme pikku kantturalla.


      • aktm
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Etpä itsekään ollut kohtelias kun et kysynyt "saako istua".

        "Etpä itsekään ollut kohtelias kun et kysynyt "saako istua". "

        Jeps, mutta kuten edellinen kirjoittaja oivalsi, olen usein noina kertoina istunut vieressä olleeseen, vapaaseen, pöytään. Ja tosiaan mitään varauslappuja ei ole näkynyt, joten yleensä vain käsken näiden euroopanomistajien painua vittuun.


      • RWAWRWRWR
        aktm kirjoitti:

        "Etpä itsekään ollut kohtelias kun et kysynyt "saako istua". "

        Jeps, mutta kuten edellinen kirjoittaja oivalsi, olen usein noina kertoina istunut vieressä olleeseen, vapaaseen, pöytään. Ja tosiaan mitään varauslappuja ei ole näkynyt, joten yleensä vain käsken näiden euroopanomistajien painua vittuun.

        Oikein! Naiset luulee omistavansa koko maailman oman pillunsa voimalla. "Osta mulle juoma". Osta sinä mulle, huora!


      • VOiiikkku
        RWAWRWRWR kirjoitti:

        Oikein! Naiset luulee omistavansa koko maailman oman pillunsa voimalla. "Osta mulle juoma". Osta sinä mulle, huora!

        Minkähän takia ne niin luulee? Oisko sillä jotain tekemistä sen takia kun miehet sitä pill..ua niin vonkaa ja toiset maksaa siitä ihan mielelään? Naisethan siis omistaa koko maailman. Jotain uutta?


      • Tosimies2012 kirjoitti:

        Eikö naiset juuri pidä määrätietoisista miehistä, jotka ei lupia kysele?

        Ei.


      • wtf?!? kirjoitti:

        Merkkaako nainen ympärillään olevat tuolit (!!) pelkällä läsnäolollaan jotenkin omikseen? Mikä on sen merkkauksen säde/pinta-ala? Saako esim 1-2 metrin päähän istua, ilman että kysyy naiselta lupaa?

        Kyse on yleisestä kohteliaisuudesta, joka koskee kaikkia sukupuolia. En minä ainakaan istuisi vieraaseen pöytään ennenkuin olen kysynyt saako siihen istua.


      • aktm kirjoitti:

        "Etpä itsekään ollut kohtelias kun et kysynyt "saako istua". "

        Jeps, mutta kuten edellinen kirjoittaja oivalsi, olen usein noina kertoina istunut vieressä olleeseen, vapaaseen, pöytään. Ja tosiaan mitään varauslappuja ei ole näkynyt, joten yleensä vain käsken näiden euroopanomistajien painua vittuun.

        No eripöytä onkin eri asia.
        Samoin jos mesta on täynnä ja ainoat paikat ovat siinä pöydässä. Silloinkin on kohteliasta kysyä ensin, vaikka aikoisikin istua oli vastaus mikä tahansa.


      • ....
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Kyse on yleisestä kohteliaisuudesta, joka koskee kaikkia sukupuolia. En minä ainakaan istuisi vieraaseen pöytään ennenkuin olen kysynyt saako siihen istua.

        Vieraaseen pöytää joo, mutta entä jos ei ole niin selkeää, mihin pöytään tuoli kuuluu. Monissa baareissa on sitä paitsi baaria kiertävä iso penkki ja yhteispöytiä, eikä todellakaan ole mitenkään selkeää, mikä on "vieras pöytä". Jos asia on selkeä, tietysti kysyn, että saako tuolin ottaa tms.

        On myös epäkohteliasta pantata tapötäydessä baarissa viittä tuolia kavereille, jotka eivät koskaan edes saavu paikalle.


    • M29-ENFP

      "Hei, ootko sä se DJ?", kysyi jokin tyttökaksikko tässä äskettäin. En ollut, enkä tiedä kuka olisin saattanut olla. Välillä (eli hyvin harvoin, mutta silti) tullaan myös kysymään jotain tukkaan liittyvää.

      En ymmärrä miten jopa muutamia ATM-kavereitani jotkut naiset välillä lähestyvät baarissa, koska ei minua kuitenkaan? Ei, vaikka olisin kavereita sulavasanaisempi ja muutenkin auliimpi juttelemaan!

      • .....

        Olisit sanonut että olet. Olisit saanut pildeä.


      • Facefucker

        Naamallako sinä panet?


    • Epäkohteliaisuuksia

      "Painu nyt jo vittuun siitä vitun sika!"
      "Näpit irti gubbe!"
      "Haista paska vitun pervo!"
      "Siis en tosiaan anna, häivy!"

      Usein jotain tuon tyylistä tulee vastaukseksi lemmekkäisiin lähentymisiini. Huonot käytöstavat näillä ämmillä, äitinsä häpeäisivät heitä. Jakelemaan ne sinne baariin kuitenkin ovat tulleet.

    • Mies1985

      -Näitä "se on varattu!" tyyppisiä kommentteja tuoleihin liittyen. Joskus valheita.
      -Niitä "saako tähän istua?" juttuja.

      Parhaat kokemukset:
      -"vau, onpa miehekäs kädenpuristus" (ei mennyt ihan noin) -nätti blondi-
      -"olet komea" - nätin blondin nätti blondikaveri-
      -"olet varmaan kärsinyt paljon" -sama nainen kuin yllä-
      -"haluatko nuuskaa" - edellinen blondinainen

      Muita:
      -"yläasteella puolet tytöistä olivat ihastuneita sinuun" - entinen koulukaveri-
      -"tarvitsisit...(seksiviittaus)...jos en olisi varattu niin antaisin sinulle" -koulukaverin kaveri-

    • täysin nolla

      Mulle sanottiin et " toi on baarin rumin mies ", " mitä vit.tua sä kyttäät " tollasta olen kuullut..

    • miehenkuvotus

      "painu vittuun"
      "ei sun näkösen kannata edes yrittää"
      "osta mulle juoma"
      "onko nää paikat vapaita", alle 10 minuuttia kysymyksestä seurasi " voitko poistua pöydästä, että mahduttaisiin kaikki istumaan"

    • tätityttönen

      Söpö tyttö tanssilattialla kysyi:"saanko mä suudella sua?"

      Istuin pöydässä poikakaverini kanssa ja nainen -oikein nätti ja hyväntuoksuinen- istui viereeni ja kysyi mukaansa. Kun kieltäydyin, hän jäi siihen hengaa ja totesi: "tässä sun lähellä on hyvä olla."

      Nainen katsoi pitkään ja arvioivasti mua. Lopetettuaan tuli ja totesi:"sä et ainakaan ole persjalkainen!"

      Yleensä tuntemattomien naisten kanssa tulee heitettyä yleistä läppää ja vaihdettua puhelinnumeroita/säpöosoitteita tai sit ne on "saanko halaa/pussata"/"lähe meille"-tyylisiä.

      • mutta..

        oletkin nainen, tätityttönen.


    • ,....,

      Ai siis naisetkin saa vastata..No viimeksi baarissa yksi nainen sanoi mulle: "pylly vasten pyllyä pum pum"..You know Fredi??..Tämä siis sellaisessa tilanteessa kun istuimme vierekkäin ja toisen korjatessa asentoa pyllyt osuivat yhteen..Ja sitten tahallaan jatkoimme hetken..Alkoholilla oli osuutta asiaan..

    • Muutamia:

      "Painu nukkuun"
      "Eiks ookkin kaunis mimmi" (siskokset joista tää vanhempi sanoi ton nuoremmasta siskostaan ja vetäs mua hihasta mennessään tanssilattialle päin)
      "Mitäs nuori mies tekee yksin istumassa baarissa?" (no siinä vähän vastattuani hän pyysi mua tanssiin kanssansa, mutta en suostunu) Kahteen kertaan on vastaava multa kysytty jo ja aina ollu vanhempi nainen kyseessä.

      On niitä muitakin ollut, mutta en mä enää niitä pahemmin muista. Mutta nuo nyt päälimmäisenä tulee mieleen.

    • "Nyt se käsi helvettiin!"

      "No en varmaan ime ! Ime itteäs vitun sairas mulkku !"

      "Haluut sä turpaas?"

      "Älä itke, mähän varotin että saat turpaas."

      "Älä koske muhun!"

      Tuossa viime viikonlopun saldoa.

      • Kuulostaa että olet kaiken paskan ansainnut kovalla työllä.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Kuulostaa että olet kaiken paskan ansainnut kovalla työllä.

        No ei ollu kevyt työ kyllä.


    • dog shedden

      Ei sanomista, mutta kerran baarissa nainen tuli vastaan ja aloimme juttelemaan ihan niitä näitä. Hetken päästä nainen tökkäsi sormella vatsaani, kokeillen että onko paidan alla kiinteää. Ei ollut, ja mukavasti alkanut juttelu hiipui suurin piirtein siihen.

      • ....

        Aika hyvä. Tähänkö on jo tultu. Aletaan sixpäkkejä tökkimään. "Ei kelpaa!"


      • ---

        Vähän kuin koiranäyttelyssä tai vastaavassa. Pitää tarkastaa sixpäkki ja hampaat ennen kuin voi lähteä kämpille panemaan.


      • nly
        --- kirjoitti:

        Vähän kuin koiranäyttelyssä tai vastaavassa. Pitää tarkastaa sixpäkki ja hampaat ennen kuin voi lähteä kämpille panemaan.

        Koiranäyttelyssä tarkistetaan urokselta kiveksetkin ;-)


    • Jack Dempsey

      Utuisia muistikuvia 80-luvun lopulta pienen savolaiskirkonkylän tanssiravintolasta..

      "Minen ossoo tanssia humppoo"
      "Elä kuule ala mittää kuvittelemaan"
      "Se tuol on varattu"
      "Nyt lähe jätkä kottiis"
      "Sulle on sitte taksi soetettu"

    • No jaa-a mietitääs

      Hmm mitäköhän näitä nyt olis. Ei mitään kovin räikeitä juttuja tule mieleen. Positiivisin juttu mitä on sanottu on varmaan ollut se kun tyttö ehdotti rakastelua ennen moikkausta. Ikävin juttu on ollut se kun pikkubimbo yritti skodata munille myöskin ennen moikkausta :D. Ei onneksi osunut! On sanottu komeaksi ja kysytty niitä näitä. Vittuja ei muistaakseni ole kukaan haistattanut tai muutenkaan ei muistu mieleen mitään järkyttävää törkyä.

      • twgetstgwatga

        Tuosta huomaa minkälaisia tekopyhiä moukkia naiset on. Yleensä eivät avaa suutaan, mutta sitten kun sen tekevät niin sieltä tulee jotain tuollaista paskaa. Jos mies potkisi pillulle tai ehdottaisi suoraan panemista niin olisi poliisiasia.


      • twgetstgwatga kirjoitti:

        Tuosta huomaa minkälaisia tekopyhiä moukkia naiset on. Yleensä eivät avaa suutaan, mutta sitten kun sen tekevät niin sieltä tulee jotain tuollaista paskaa. Jos mies potkisi pillulle tai ehdottaisi suoraan panemista niin olisi poliisiasia.

        Missä lainpykälässä on kielletty seksin ehdottaminen? Siis muille kuin alaikäisille.
        Ja poliisiasiahan tulee munille potkimisestakin jos siitä sellaisen teet.


      • GTM
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Missä lainpykälässä on kielletty seksin ehdottaminen? Siis muille kuin alaikäisille.
        Ja poliisiasiahan tulee munille potkimisestakin jos siitä sellaisen teet.

        Nimenomaan, miten niin seksin ehdottaminen on joku poliisiasia? Tämä on joku ATM-juttu. Onko oikeasti joku nainen jossain kutsunut poliisit paikalle pelkän ehdottelun takia? (mitään rikostahan siitä ei saa kuin laittamalla vähän omiaan mukaan)


      • Mies1985
        GTM kirjoitti:

        Nimenomaan, miten niin seksin ehdottaminen on joku poliisiasia? Tämä on joku ATM-juttu. Onko oikeasti joku nainen jossain kutsunut poliisit paikalle pelkän ehdottelun takia? (mitään rikostahan siitä ei saa kuin laittamalla vähän omiaan mukaan)

        On kirjoittamaton sääntö että nainen loukkaantuu tuollaisesta aina enemmän tai vähemmän. Miehen normaali seksuaalisuus on suuri tabu koska naiset eivät kestä sitä. Monille naisille tulee jopa väkivaltafantasioita mieleen.
        -
        Kuten se homokoomikko sanoi (ja siitä oli pitkä ketju) niin miehet pelkäävät naisten pitävän heitä vastenmielisinä seksuaalisuutensa takia ja sen takia miehen pitää aina tehdä sama rutiinijuttelu ja näytellä olevansa kiinnostunut yhdestä ja toisestakin asiasta vaikka se ei mitään muuta. Tuon lässytyksen aikana nainen pitää saada myös nauramaan (vaikkei se ehkä ihan absoluuttinen vaatimus ole) jotta naisen puolustus laskisi. Vasta kaiken sen jälkeen voi jotain seksiehdotusta heittää ja sekin mielellään epäsuorasti.


      • Mies1985
        Mies1985 kirjoitti:

        On kirjoittamaton sääntö että nainen loukkaantuu tuollaisesta aina enemmän tai vähemmän. Miehen normaali seksuaalisuus on suuri tabu koska naiset eivät kestä sitä. Monille naisille tulee jopa väkivaltafantasioita mieleen.
        -
        Kuten se homokoomikko sanoi (ja siitä oli pitkä ketju) niin miehet pelkäävät naisten pitävän heitä vastenmielisinä seksuaalisuutensa takia ja sen takia miehen pitää aina tehdä sama rutiinijuttelu ja näytellä olevansa kiinnostunut yhdestä ja toisestakin asiasta vaikka se ei mitään muuta. Tuon lässytyksen aikana nainen pitää saada myös nauramaan (vaikkei se ehkä ihan absoluuttinen vaatimus ole) jotta naisen puolustus laskisi. Vasta kaiken sen jälkeen voi jotain seksiehdotusta heittää ja sekin mielellään epäsuorasti.

        Suora seksiehdotus on siis vähän sama kuin löisi jotain nyrkillä naamaan ja sanoisi että se olikin nyrkkeilyottelu. Näin naiset näkevät asian. Sitä nyrkkeilyottelua pitää järjestää ja sponssata pitkään että se voi tapahtu ja että pääsee sitten lätisyttämään lättyä.


      • .........
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Missä lainpykälässä on kielletty seksin ehdottaminen? Siis muille kuin alaikäisille.
        Ja poliisiasiahan tulee munille potkimisestakin jos siitä sellaisen teet.

        Pillulle potkimisesta tulisi syyte pahoinpitelystä ja seksin ehdottelusta voisi tulla syyte seksuaalisesta ahdistelusta. Naisillehan on tietysti ihan luvallista potkia munille tai ehdottaa panemista. Se kertoo vain siitä, että kyseessä on vahva itsenäinen nainen, joka tietää mitä haluaa.


      • .............
        ......... kirjoitti:

        Pillulle potkimisesta tulisi syyte pahoinpitelystä ja seksin ehdottelusta voisi tulla syyte seksuaalisesta ahdistelusta. Naisillehan on tietysti ihan luvallista potkia munille tai ehdottaa panemista. Se kertoo vain siitä, että kyseessä on vahva itsenäinen nainen, joka tietää mitä haluaa.

        Naisille on myös luvallista potkia munille ja heittää juomia naamalle ja antaa avokämmenellä poskelle, jos mies ehdottaa seksiä. Jos mies tekisi vastaavaa, niin taas olisi syytteet niskassa ja korkkarit kiveksissä.


      • GTM
        Mies1985 kirjoitti:

        Suora seksiehdotus on siis vähän sama kuin löisi jotain nyrkillä naamaan ja sanoisi että se olikin nyrkkeilyottelu. Näin naiset näkevät asian. Sitä nyrkkeilyottelua pitää järjestää ja sponssata pitkään että se voi tapahtu ja että pääsee sitten lätisyttämään lättyä.

        Aa, tarkoitettiinko "suoralla" seksin ehdottamisella, että se ehdotus mennään pläjäyttämään heti kärkeen, juttelematta juuri mitään muuta? No se tuskin toimii kovin hyvin. Mutta ei se poliisiasiakaan ole.


      • Mies1985 kirjoitti:

        On kirjoittamaton sääntö että nainen loukkaantuu tuollaisesta aina enemmän tai vähemmän. Miehen normaali seksuaalisuus on suuri tabu koska naiset eivät kestä sitä. Monille naisille tulee jopa väkivaltafantasioita mieleen.
        -
        Kuten se homokoomikko sanoi (ja siitä oli pitkä ketju) niin miehet pelkäävät naisten pitävän heitä vastenmielisinä seksuaalisuutensa takia ja sen takia miehen pitää aina tehdä sama rutiinijuttelu ja näytellä olevansa kiinnostunut yhdestä ja toisestakin asiasta vaikka se ei mitään muuta. Tuon lässytyksen aikana nainen pitää saada myös nauramaan (vaikkei se ehkä ihan absoluuttinen vaatimus ole) jotta naisen puolustus laskisi. Vasta kaiken sen jälkeen voi jotain seksiehdotusta heittää ja sekin mielellään epäsuorasti.

        "On kirjoittamaton sääntö että nainen loukkaantuu tuollaisesta aina enemmän tai vähemmän."

        Loukkaantuminen=poliisiasia?
        Itse en loukkaantuisi, jos vain ehdotetaan. Harvemmin niin tapahtuu.
        Yleensä kieltäytymistä seuraa joko ahdistelu tai huuto.

        Minä en hae baarista seksi seuraa, joten luritella saa vaikka maailman loppuun asti. Pisimmälle pääsijätkin saa vain puhelin numeron. Kuka edes humalassa seksiä muutenkaan jaksaa harrastaa?


      • t. ATM
        GTM kirjoitti:

        Aa, tarkoitettiinko "suoralla" seksin ehdottamisella, että se ehdotus mennään pläjäyttämään heti kärkeen, juttelematta juuri mitään muuta? No se tuskin toimii kovin hyvin. Mutta ei se poliisiasiakaan ole.

        On se poliisiasia. Jos minulle ehdotat seksiä suoraan, niin haastat sut oikeuteen!! Kunniaani et vie, likainen nainen!


      • ......... kirjoitti:

        Pillulle potkimisesta tulisi syyte pahoinpitelystä ja seksin ehdottelusta voisi tulla syyte seksuaalisesta ahdistelusta. Naisillehan on tietysti ihan luvallista potkia munille tai ehdottaa panemista. Se kertoo vain siitä, että kyseessä on vahva itsenäinen nainen, joka tietää mitä haluaa.

        Miten se voi olla naisten syy jos olet liian tyhmä soittaaksesi poliisille jos joudut pahoinpitelyn tai ahdistelun uhriksi?


      • ........
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Miten se voi olla naisten syy jos olet liian tyhmä soittaaksesi poliisille jos joudut pahoinpitelyn tai ahdistelun uhriksi?

        Uhrin syyllistäjä.


      • sillitrooli
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Miten se voi olla naisten syy jos olet liian tyhmä soittaaksesi poliisille jos joudut pahoinpitelyn tai ahdistelun uhriksi?

        Sori että puutun sivusta. Haluan vain huomauttaa, että naiset pitävät yllä tämänkaltaisia asenteita, joiden seurauksena varmaan 95% miehistä ei ilmoita mihinkään naisen väkivallasta: http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/H%C3%A4t%C3%A4keskus perheenis%C3%A4lle Otat s%C3%A4 naiselta pataan/1135256896244

        Itsekin olen saanut yhdeltä naiselta niin harjasta päähän, kengästä päähän, nyrkistä naamaan kuin jugurttipurkista poskeen. Jugurttipurkkikin kovaa heitettynä sattuu yllättävän paljon. Näissä tilanteissa en voinut muuta kuin pitää naista aloillaan, ja vähän tönäistä seinään kiinni, koska mitä tahansa muuta jos olisin tehnyt, niin nainen olisi varmaan tehnyt minusta rikosilmoituksen, ja syyttänyt pahoinpitelystä. Itse en tehnyt mitään ilmoitusta, koska nainen olisi nauranut minulle ja varmaan kyttälaitoksellakin olisi naurettu pihalle.


    • ergergreg

      Suomilehmät on suomilehmiä. Ei niitä kukaan pane, ovat olevinaan niin kovia, kun lähtevät ryyppäämään kanapossensa kanssa pikavippirahoillaan. HAH!

    • Teppo Winnipeg

      Yksi nainen sanoi, että näytän Teppo Nummiselta. Otin sen kohteliaisuutena. Seksiä ei seurannut.

    • Rottweil

      "Sä oot ihana" Tuon kohtelisuuden olen onnekseni saanut kuulla useita kertoja. Ehkä mieleenpainuvin on kuitenkin, "Oot muuten aika hottis". Tämän tuli sanomaan viime kesänä yksi kivannäköinen nuori blondi, kun tanssin hänen ystävättärensä kanssa.

      Kaikki negatiiviset kommentit olen unohtanut. Tekee hyvää minäkuvalle :)

    • 2+12=14

      "seisooko sulla?" kun kaivoin röökiaskia taskusta.
      "haluutsä piriä?" tyttö joka istui viereisessä pöydässä, tätä ennen ei puhunut mulle sanaakaan. ei kyllä sen jälkeenkään kun sanoin etten halua.
      "ihana!" tätä kuulee paljon kun tarjoo naisille tulta pyytämättä.

    • kaukanatäydellisestä

      Silloin kun kävin viimeksi baarissa oli uudenvuoden aatto ja istuin yksin pyöreän pöydän ääressä. Ensin tuli joku tyttö yhdestä seurueesta jutteleen mulle, oli ulkopaikkakuntalainen. Kyseli jotain millainen meno täällä yleensä on jne. No kun en baareissa juuri käy niin en osannut oikein mitään sanoa vaan sanat meni vähän sinne tänne. No jonkin ajan kuluttua naisseurue tuli pöytäni ääreen ja kysyivät saako tähän istua? Saa toki vastasin ja siinä puhelivat keskenään sitä ja tätä. No sitten taas tuli kysymys millainen meno täällä on, taas muualta. No taas vastasin jotain mitä pystyin.

      Olin siinä jonkin aikaa kunnes päätin lähteä koska jollain lailla tilanne ahdisti pahasti. Sosiaaliset kohtaamiset ovat mulla olleet niin vähissä että en oikein osannut toimia millään lailla rennosti ja normaalisti siinä ja vielä kun olen tavatttoman ujo. Varmaan sen kyllä arvasivat mielessään että en käy paljon missään...

      • njoouu

        Jokunen vuosi sitten tuli hiukan vanhempi yksilö toteamaan minun näyttävän Brad Pittiltä. Ei tullut lähdettyä samaa matkaa, oli tuo juomapuoli enemmän sinä iltana mielessä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      79
      1879
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1206
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1084
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      17
      1074
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      271
      907
    6. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      906
    7. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      829
    8. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      819
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      212
      794
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      766
    Aihe